2009. november 25., szerda

Sorsoltam

Nem gondoltam volna, hogy a párizsi összeállításnak ekkora sikere lesz. Ebből is látszik, hogy tévedni emberi dolog. Teljesen azt hittem, hogy a karácsonyi lesz a favorit. :)

Na, de nem húzom tovább az időt. Lássuk kiknek kedvezett Fortuna.


A párizsi összeállítást Nagy Kriszta nyerte meg.


A karácsonyi összeállítást Babra nyerte meg.

Gratulálok!

Ha valakinek kellene ezekből a szalagokból, akkor van pár méter eladó 100/m áron. Azt kalkuláljátok bele, hogy csak ajánlottan postázok, kivéve, ha valaki vállalja a felelősséget a simáért. :)
Az emilen lehet jelentkezni: info@fercmuvek.hu

16 megjegyzés:

Lidércke írta...

Gratulálok a szerencsés nyerteseknek! :)

Mici írta...

Pénteken személyesen átvennék néhány métert. De komolyan!!!

Mici írta...

Ja, és persze gratulálok a nyerteseknek, csak szörnyen irigy vagyok. De így, hogy lehet vásárolni, kicsit megenyhültem. :)

Fércművek írta...

Benne vagyok. :)))

Judit írta...

Közel lakok, így igazán nyerhettem volna:DDD
Fájdalomdíj gyanánt vennék, kérek szépen a párizsi szettből mindegyikből félmétert. (lehet félmétert?)

Fércművek írta...

Kerületi lakosoknak igen. :))))) Holnap délelőtt jó lenne esetleg?

Katus írta...

Én is gratulálok a nyerteseknek. :)

Lvica írta...

Írtam mélt szalagügyben.:) Köszi! Vica

kiss vanessza írta...

Afranc :))))


Gratulálok a nyerteseknek! És köszönöm a lehetőséget :)

Babra írta...

Jajjdejójajjdejó el se hiszem:D Köszi!!

Fércművek írta...

Majd egyeztessünk egy találkát. :)

Vacskamati írta...

De jó nekik! Köszi a lehetőséget, Judit! :D

Anita írta...

Gratulálok mindenkinek aki játszott, különösképpen a nyerteseknek! Jó volt játszani és izgatottan várni a sorsolást! :)

Babra írta...

Persze, már irtam is arra a címedre, amit tudtam, de sajna csak a méler démon válaszolt:) Minnyá elküldöm erre az infosra:)

verus írta...

Én is gratulálok, készítsetek csodás szalagos dolgokat:)

Névtelen írta...

NAGYON KÖSZÖNÖM:)
Öröm és izgalom!!!
Még egyszer bocsánat a késésért, nagyon sajnálom:S
Nem tudom mi készül a szalagokból,de majd küldök képet természetesen!!!:o)
Nagy Kriszta