2009. november 21., szombat

Szalagok és játék

Tegnap megérkeztek a várva várt szalagok. Tulajdonképpen semmi extra, de én már régóta vágytam rájuk. Az egyik fele férces, a másik fele pöttyös. És, hogy Ti, kedves olvasók se maradjatok ki az örömömből, készítettem belőlük egy-egy csomagot, amit meg lehet nyerni. :) Mindegyik darab több, mint egy méter. Szerintem nincs olyan kreatív emberke, aki ne tudna valamit kezdeni szép szalagokkal. :)

Ezt a színösszeállítást párizsinak titulálom, mert nekem ezekről a színekről Párizs ugrott be. :)


A másik egy karácsonyi válogatás egy kis katicás beütéssel. :)


Hogyan lehet nyerni? Csak hagyjatok egy kommentet, hogy melyik csomagot szeretnétek. Kérek mindenkit, hogy egyet válasszon! :) Nem szoktam kérni szinte semmit, de most úgy gondoltam, hogy ez a lehetőség a rendszeres olvasóimnak adott. Köszönöm a megértést!
November 25-én sorsolok két nyertest, hogy még legyen idő használni őket az ünnepek előtt. :)

85 megjegyzés:

Dóri írta...

Hú, micsoda lehetőség! :) Külföldi blogokon láttam csak eddig ilyen szalagosat, de ott mindig kétszázan jelentkeznek, így az esély is jóval kisebb. Hátha majd most. :)
Én "párizsisat" szeretnék. :) Köszönjük a játékot. :)

Vacskamati írta...

Óóóó.. én is párizsisat szeretnék!!! De kedves vagy.. ilyen felajánlást, nahát!..

tücsi írta...

Ez nagyon jó ötlet:O:).... a párizsi válogatást választanám^^:)

Rita írta...

Micsoda lehetőség! S nem is vagyok esélytelen, mint azokban a játékokban, ahol blog is szükségeltetik. :) Szinte napi rendszerességgel látogatom blogodat, nagyon tetszik minden (alkotások, bejegyzések egyaránt), ami rajta található!
Ha már választani lehet, én a karácsonyi mellett teszem le voksomat. Minden szépet s jót kívánok neked, alkoss sokat, mert utánozhatatlan s pótolhatatlan, amit "művelsz"! :)
Schwarcz Rita
schwarcz-rita@freemail.hu

lucia32 írta...

Igazán kedves ötlet tőled...
jelentkezhetek én is? a katicásat szeretném.

Dia írta...

én is szeretnék jelentkezni :-) én a párizsisat szemeltem ki magamnak!
Szép hétvégét! :-)

dviki írta...

Jajj, de jó!!! Mielőtt kommenteltem volna, gyorsan megnéztem, hogy bejelentkeztem-e rendszeres olvasónak (mert olvaslak mindennap, csak a bejelölésre nem emlékeztem ;)) vagy elfelejtettem...szerencsémre már igen!
Ezért "harcba szállnék" a szépséges szalagokért...és mondanom sem kellene, hogy 2 kislány anyukájaként a "párizsi" színösszeállítást szeretném! :)

Zsuzsi írta...

Ez ám a felajánlás :)
én _természetesen_ a katicásat szeretném, és már olyan régen nyertem bármit is, hogy tényleg megérdemlem :D

Raindrop írta...

Nem is tudok választani... (pirulás)
Ha én lennék a szerencsés, párizsosat szeretnék.

lúdanyó írta...

Én is szeretnék jelentkezni :) (a párizsi összeállításra)

vadcic írta...

Játszunk,játszunk,...
A párizsi szett a favorit!
Köszi a lehetőséget!

Zazálea írta...

Csak mondom, hogy én még soha... egyébként vacak az idő...és Párizs, naná, hogy Párizs.
A fene, elolvastam az előzőeket, ha mindenki ezt kéri, akkor (lásd, milyen rendes is vagyok)én a karácsonyit! :o)

krisztallit írta...

A párizsi színekre utazom (bár még jobb lenne Párizsba..)Ha ölre kell menni, akkor nekem a karácsonyi is tökéletes. Remélem ma is klassz napod van!

Rózsaszín pöttyök írta...

Úgy látom, mindenki a rózsaszín pöttyöket keresi. Én is.

Párizsi néven. De mért pont a felvágott?

Nina írta...

Jövök játszani, a párizsi csomagocska nagyon csábítóóó :)

Kriszta írta...

Szia!
Én is szeretnék játszani és a katicás nagyon tetszik!
Köszi a lehetőséget!

Zsukka írta...

Szeretem a katicákat is ;o), de most a párizsi nagyon bejön, úgyhogy én is arra hajtok, úgy látom, hogy egyre kisebb eséllyel, de nem baj :DDD!

Puszedli írta...

Nehéz volt a választás, ezért kiszámolosdival a párizsi nyert.. Köszi a lehetőséget! :)

colette írta...

Kár lenne kimaradni ebből a jácciból:-))) Párizsias??!! legyen, minden ami francia jöhet.

Évi kreatív oldala írta...

Akkor én is beállnék a sorba! Nálam a katicás a nyerő! :) Köszönöm a játéklehetőséget!

Lidércke írta...

Azta, de szépek! :) Játszhatok, játszhatok, játszhatok? (Érezd az izgalmamat! :D) A karácsonyi szettért neveznék, bár a másik is gyönyörű.

Csicsóné-Melinda írta...

Köszönjük a lehetőséget,hűűűű de nehéz a választás:)
A lányaimra való tekintettel legyen rózsaszínes:))

Jandó írta...

Köszi a játékot! Micsoda szalagok! A párizsiasat választanám inkább.

Rilla írta...

Ezt nem lehet kihagyni olyan szépek!
A karácsonyi válogatást szeretném jobban :-)

Mici írta...

Nem olvasom végig a kommenteket, nem akarom tudni mennyi vetélytársam akadt, mert ölni tudnék az egyik csomagért. Párizs forever.

Julcsi írta...

Párizs, mert rózsaszín:D És mert mostanában imádom a franciás holmikat. A blogom is olyan lett...

kinga írta...

Én a karácsonyiért jelentkeznék.
Mostanában úgyis varrogatok/hímezgetek ezt-azt, szerintem fel tudnám használni, pláne így karácsony közeledtével..

Ildikó írta...

Párizs... rózsaszín álom. Matematikus ésszel a másikat választanám, mert az esélyek jobbak lennének, de ha ez tetszik...

jucii írta...

Csodaszép szalagocskák, és milyen nehéz a választás!?! :) Katicás mellett döntenék :)
köszönöm a lehetőséget :)

verus írta...

Hű, de csodás szalagok:) Én is szeretnék jelentkezni a karácsonyi válogatásért:)

anaisz írta...

Szia! :)

Bár én még sosem nyertem semmit.. :( de hátha :)

mindkettő gyönyörű... de hozzám a PÁRIZSI egy picit jobban közelebb áll :)


köszönöm :)

muzli írta...

Hm, ha nem közeledne a karácsony, tuti a Párizsiasért hajtanék, de itt van a nyakunkon a kedvenc ünnepem így inkább a karácsonosat szereteném, de nagyon. Már ha lehet ugye.....

Rinka írta...

Csodaszép mindkét csomag. Nekem a katicásra fáj a fogam!
Köszi a játékot!

Marcsi írta...

Az esélytelenek nyugalmával Én is benevezek. A karácsonyi összeállításra szavaznék. Gratulálok a munkáidhoz, nagyon ötletesek a figuráid, további sok sikert!

Andi írta...

Szia!
Én is szeretnék jelentkezni a karácsonyosra.
Köszönöm, hogy ilyen kitartóan írsz és mutatsz nekünk csodaszép dolgokat!

Edige írta...

Nekem is a Párizs lett a szívem csücske. Én arra jelentkeznék...
Köszi a játékot!

Karina írta...

Hihetetlen lehetőség! Nekem is nehéz a döntés, de mivel lányaim nincsenek, kétlem, hogy ennyi rózsaszín szalagot csak magamra el tudnék használni. így a karácsonyi katicásat választanám.. ha lenne rá esélyem. És miért ne lenne, igaz? Köszi a játékot!

Kovácsné Julcsi írta...

Én a karácsonyit szeretném!Köszi!

Katus írta...

Fantasztikus ötlet! Én is szeretnék élni a lehetőséggel, mint rendszeres olvasód. Én a párizsi színösszeállítást szeretném megnyerni. :)
S persze örülök az örömödnek, mármint legújabb szerzeményeidnek, amiből a nyertesnek is ajándékozol. :)
Fércelgetős estét kívánok neked!
Katus

rojalka írta...

Játszanék!!!Párizs!!
:)

Zsuzsi írta...

párizspápápárizs.

Violini írta...

Hohó! Én a piros-zöldre vágyom :-)

Viktu írta...

Szia!
Milyen szépek!Nagyon édes vagy, ajándékozol belőle!
Én nagyon szeretném a párizsit:)

Noémi írta...

Születőben lévő textilbabáim szeretettel párizsiasodnának, tekintettel arra, hogy a rózsaszínt, valamint a pöttyöket meglehetősen kedvelik.

anyahajó írta...

Nehéz a választás, de az évszakra való tekintettel a karácsonyira pályázom. Micsoda nagylelkűség egyébként tőled! :D

"Maminka" írta...

Szia!
Hát ez igazán szép gesztus:) Nagyon köszönjük a lehetőséget! Ebben a gazdasági válságban kincs egy ilyen lehetőség! Nehéz a választás, de talán a párizsi felé hajlok jobban:)
Kezdek rájönni, hogy itt a "blogolók" között csupa jószívű, jólelkű, pozitív emberkével találkozom. A nehéz "hétköznapok" között öröm hozzátok betérni.Minden bánat feledésbe merül, ha a blogokat nézegetem!

Anna írta...

j'aime paris:D et la langue francaise mais je ne peux pas parler francais

azeszti írta...

úú én is játszanék! és bár odavagyok a franciákért, most mégis a karácsonyi szettet választanám.

Kata írta...

Óóóóó, ilyen szuper lehetőségnek igazán nehéz ellenállni. Pláne, hogy a névnapomon sorsolsz. :o)
Én a párizsi csomagért szeretnék sorba állni. Bár mindkét csomag kétségtelenül szép, Pannim hajába szuper kis csatokat tudnék varázsolni a párizsi csomagból. :o))

Köszönet a játékért. :o))

Hajnoca írta...

Tök jó, hogy megosztod velünk a lehetőséget, hogy ezekkel a szépségekkel dolgozhassunk mi is.

Nekem a párizsi jön be nagyon. Annyira kiegészítik egymást a színek.

Köszönet a játékért!

niniel írta...

a karácsonyi mellett voksolnék!

martimez írta...

van egy cuki párizsi cicusos anyagom,most már nem lesz alvás ,amíg nem lesz meg hozzá a megfelelő párizsi szalag,nagyo nagy szükség van rá:-D

a z z a p h írta...

Köszönöm sokunk nevében is a lehetőséget:)
Nekem is a párizsi tetszik jobban.

Curi írta...

Gratulálok az ügyes beszerzéhez! Én is a párizsi-rajongók táborához tartozom. Köszönjük a lehetőséget!

E.M.A.K. írta...

Zugolvasóknak is illik játszani? - egyértelműen Párizs, karácsony ide vagy oda ...

Gyöngyvér írta...

Az egy hete rendszeres olvasó is rendszeres olvasónak számít? Remélem... (Végigolvastam az összes bejegyzést, szerintem ez felér azzal, mintha ezer éve olvasnálak)
A párizsi kollekcióra vágyom.

Anita írta...

Juj, egyik szebb mint a másik! Melyiket is szeressem...??...hmmmm....talán legyen a párizsi...köszönöm a lehetőséget!

Anzsi írta...

hűha!!!!! legyen a karácsonyi :)))

köszönöm a lehetőséget én is, bár szintén nem szoktam nyerni, de hátha most :))))

Boróka írta...

nekem a legelső tetszik!

agicaa írta...

Én is jelentkeznék, és a párizsisat választanám.:)

Névtelen írta...

egyértelműen Párizsosra szavaznék!
Élmény olvasni a blogodat:):):)
Nagy Kriszta

Barbi írta...

Énisénisénis!!!! De sokára értem ide!
Én a karácsonyit szeretném, ha megnyerném! :D
(Örülök, hogy odaért a csomagom!) :D

kiseri írta...

Én is-én is! Mostanában mindenről lemaradok, patópálosan halogatok... de erről nem akarok! És a piros a kedvencem...

Borsheka írta...

Először is szeretném megköszönni megtisztelő látogatásod nálam! Abban, hogy én is nekivágtam a blogírásnak, nem kis szerepe van, hogy figyelem a kezed alól kikerülő szépségeket - rendkívül jó kedvcsináló : )
És hát...Párizst nagyon jó volna látni... Addig a bizonytalan időpontig pedig boldog lennék, ha csokorba kötve megkapnám : )
Köszönet a lehetőségért!

Evelin írta...

Én a karácsonyosra jelentkezem(de nagyon nagyon nehéz volt eldönteni...) :)
Evelin

tallina írta...

Mindkettő teszik, nehéz a választás, inkább legyen most a párizsis. Szeretném megnyerni :-)

estibogar írta...

Helloka, hát én is párizsosat szeretném, de nem tudom, hogy én is játszhatok...Remélem igen...

könyveslány írta...

Ha én is beleférek a nevezők közé (bár nem tudom, hogy a rendszeres olvasói státusz önbevalláson alapul - jelentem átlag napi két kattintás - vagy van más kritérium is), akkor a karácsonyit várnám sok szeretettel!

könyveslány írta...

Közben megvilágosodtam :-) némi segítséggel, hogy az ilyesmit be lehet állítani... Mindig tanul az ember valamit :-D

Virág írta...

Hmm, lássuk csak... Legyen Párizs! ;o)
Köszönjük!

fodorka írta...

Jaj de gyönyörűek ! A párizsit szeretném ha választhatnék

Réka írta...

Rontom a párizsi esélyeket, mert nekem is az tetszik kicsivel jobban. De jó lenne megnyerni!

Zsuzska írta...

Szia Judit!
Mindkettö szalag fantasztikus, de én mégis másért írok. Kukkants csak be, kérlek: http://zsuzskaalkot.blogspot.com/2009/11/emleklekvar-la-fercmuvek.html

Kátya írta...

A gyönyörű Párizsért szállnék játékba!

Esthi írta...

Nekem a fércálltakák az abszolút kedvenceim, de azért örülnék egy karácsonyi szalagnak is. :)))

Judit írta...

Nekem a rózsaszínes barnás tetszik, köszönjük a felajánlást:)

Jutus írta...

Köszönöm a lehetőséget!!! Akarácsonyira jelentkezem.:-))

Ildi írta...

Nekem a piros tetszik, különben is a sünökhöz jobban illik a piros ;)

boGár írta...

Jaj! Lehet, hogy még nem késő? Imádom Párizst! És úúúúgy szeretném! Gyönyörű szalagok! Köszönöm a lehetőséget!

Babra írta...

Jajj remélem még nem késtem le:) Én a karácsonyosra szavazok:D Köszi a lehetőséget!!

Ildikó írta...

Végre. Ma van 25...

BCili írta...

talán még nem késtem le a sorsolást és reader-en keresztüli aktív olvasóként egy párizs kollekciót szívesen elnyernék.

Juhizs írta...

Nekem bármelyik variáció tetszene :-)

Mismouth írta...

Lehet, hogy már lekéstem...

Ha mégsem, akkor én a Párizs-t választanám :)
(olyan csokis-édesszájús-maszatos :D )

Anna írta...

A katicásra jelentekznék, ha még nem késő.