2009. december 7., hétfő

Bronz WAMP

Ismét nagyon jó volt. Tudom, hogy lemeózták az asztalunkat, nem tudom mi volt a vélemény, de azt hiszem nem is ez a fontos. Hanem az a rengeteg kedves ember, akikkel megint találkoztunk. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki meglátogatott. Hihetetlen energiát tud adni egy-egy ilyen nap. A Mikulásnak üzenném, hogy máskor álljon meg az asztalunknál és ne csak az ajándékot nyomja a kezembe, mert beszélni is szeretnék vele és megköszönni a kedvességét!!! :))) Teljesen meghatott!

Így nézett ki a fércasztal:


Még mindig csak fél méter a hely, de már kikerült az éjjeliszekrényünk is mellé. :) Legalább használjuk valamire. Lassan egy év óta áll az ágyunk mellett tulajdonképpen üresen, mert a sok-sok könyvnek vettük, amiket majd lefekvés után olvasunk. Hááát, ez a terv nem jött be, mással ütöm el az esti órákat. :)) A tetejére került egy karácsonyfa a díszeknek. Csendben megjegyezném, hogy a díszek szinte a kutyát sem érdeklik, de a karácsonyi vizilovak és miku sapkás nyuszkók mind elfogytak. :)))

Úgyhogy a jövő héten újra találkozunk és ígérem, hogy hamarabb felteszem a honlapra az eheti varázsszót. :))

13 megjegyzés:

Barbi írta...

Örülök, hogy most már pozitív élmény számodra a Wamp, kívánom így is maradjon! Bár mondtad, hogy maga a vásár mindig jó! :) A Komódból sem az fogyott el, amire fogadni mertem volna, elkelnek még azok a helyes díszek is meglátod! :) Sok sikert a következőhöz!
Kukkants át! :)

verus írta...

De szépek a portékáid:) Most vasárnap én is kinézek, szemügyre veszem a hóembereket

norcsella írta...

Annyira rohantam, hogy meg sem néztem a többi szépséget. Ezen a képen még szerepel a mókus. Dávidnak nagyon tetszik. A díszeket átvállalom. :o)

Puszedli írta...

Igazán sajnálom, hogy nem lehettem ott.. remélem egyszer kijutok én is!

Reggel láttam a naptárat: Boldog Ambrus napot! :)

Julcsi írta...

Olyan kár, hogy nem lehet kinagyítani a képet:( Ha már ki nem jutok most sem, legalább így gyönyörködhetnék:))

Fércművek írta...

Barbi: A vásár mindig egy csuda, hogy mi van mögötte arra most juszt se gondolok. :)

Verus: Várlak szeretettel és nem olvadós hóemberekkel! :)

Norcsella: Nagyon örülök, hogy találkoztunk, ígérem lesz még táskád és alig várom a képet a férckarácsonyfádról. :))

Puszedli: Köszönjük Ambrus nevében. :) A születése után vettük észre, hogy milyen közel van a névnapja a Mikuláshoz. Utána néztünk és kiderült, hogy október közepén is van egy Ambrus nap és úgy döntöttünk, hogyha nagy lesz, akkor majd az október 16-ai házassági évfordulónkkal együtt fogjuk megünnepelni a neve napját. :)))

Julcsi: Nem tudom mi lehet a képpel. :( Direkt nagy felbontásban készítettem, de ez sem hatja meg a rendszert. Már mindent állítgattam, amit lehet, de semmire nem reagál. :(

Esther írta...

Vasárnap én is ott leszek, úgyhogy remélem találkozunk!

dviki írta...

Ha én is ott lehettem volna, a díszek megfogyatkoztak volna! :)
Sajnálom én is,hogy nagyban nem lehet megnézni a képet...de így is nagyon szuperek!!! :)

Nova írta...

Szia!!!
A következő WAMPra (vagy akár a 20-ira) készítenél valami jópofa téli 3 kitűzős szettet, nagyon nagy sikere volt ám!

Fércművek írta...

Persze, persze, már agyalok rajta. :)))

Karina írta...

Én is gratulálok a sikeres wampoláshoz és kérlek nézz be hozzám, vár ott rád valami! :-)

Vacskamati írta...

Nem lehet nagyítani a képet!!! :(

Pedig azok a gömbdíszek annnnnyira jól néznek ki!! :)

(Hogyhogy nem használod semmire az éjjeliszekrényt?! Nekem tele van varrnivalóval.. :D- meg persze porosodik rajta egy könyv is... nem adom fel! :D)

Ági, aki főz írta...

A mai Elle Decor karácsonyi ajándékos mellékletében szerepel egy kulcstartód, rózsaszín, egyszemű lény. Gondoltam érdekel.