2009. december 9., szerda

Csomagot kaptam :)

Lidérckétől kaptam ma csomagot. Úgy alakult, hogy tudtam róla és már nagyon vártam. Gondoltam kibírom hazáig, hogy akkor bontsam ki, amikor a fiúk már alszanak, de nem sikerült. :) Pár másodpercig tartottam magam, de aztán még a kocsiban rávetettem magam a csomagolásra. Nagyon szépen köszönök minden kincset benne! A kis manócipőkbe már a Meskán is beleszerettem. :) Tökéletesen fog illeni a díszeinkhez. Mintha ide lettek volna kitalálva. (Ambrus pár napja mondogatja cipő szót, most is gyakorolta rendületlenül, amikor meglátta őket. :) ). A finomságokat köszönik a fiúk. A tündér szatyrot szerintem még ma befogom munkára. :)


Köszönöm szépen a hímzőfonalakat, a csatokat és a szalagokat is. Nagyon rossz lett a kép, de nézzétek milyen szépeket készített Lidércke. És a csomagolás, a csipke, a gomb... (sóhaj) köszönöm!!


Ja, el ne felejtsem a tűpárnát. Ő is már ma kap tűörzői feladatot. Nagyon tetszik!
Tudtam én a képek alapján, hogy lenne Tőle mit tanulnom. Lidércke nagyon szépen varr. :))


Nyugtass meg, hogy Neked vannak jobb képeid és akkor lecserélem az enyémeket. :)
Ja, és a levélpapír tündéri. :))))

5 megjegyzés:

Barbi írta...

:D Hmmm! Hát Lidércke kitett magáért! Mindig olyan kedves, és te is, azért is kaptad! :)

Anzsi írta...

Szia Jutka!
Ide írom, hogy biztos elolvasd. Nagyon örülök, hogy személyesen is megismertelek! Nagyon helyesek és vidámak voltatok, anyukádékkal. Legszívesebben ott töltöttem volna a napot Veletek! A műveid pedig élőben még szebbek! A nyuszinak nagyon örülök, beleszerettem! De a többi dolog is csudaszép, folyamatosan nézegetem őket és várom, hogy kikerüljenek a fára! :))))

Fércművek írta...

Barbi: Igen, nagyon örülök mindennek! :)

Anzsi: De kedves vagy! :) Remélem találkozunk máskor is és ha kitavaszodik és a vásár a szabadtéren lesz, akkor majd jól körbe lehet ülni az asztalt, mert sajnos zárt helyen nagyon kicsi a tér. Már ha akkor még WAMPolhatok. :)

Lidércke írta...

Jaj, de jó, hogy tetszenek! :)) Ha fele akkora örömet okoztam, mint te nekem, már rendben. :)
Mellesleg, a minihímzés útján Barbi indított el, ő inspirált, szóval ilyen értelemben neki is köze van a tűpárnához. :)
(Vannak képek, később előkeresem őket.)

Fércművek írta...

Mindkettötök minihímzését nagy becsben tartom és remélem egyszer lesz hozzá türelmem, mert olyan gyönyörűek. :)