2009. december 5., szombat

Lázas készülődés

Holnap WAMP. Lehet, hogy egy kicsit elkéstem a hírrel, de azért gyorsan írok.

Barnus nincs valami jól, váltakoznak a lázas és lázmentes napok, így nem valami egyszerű a felkészülés, de azért ott leszünk. :))

Sajnos nem tudtam mindent lefényképezni. Amit sikerült, azt is csak este, úgyhogy nem valami jó képek, de legalább egy rossz fénykép erejéig dokumentálva vannak. Aztán persze ha hazajönnek, akkor majd modellkednek nekem még egy kicsit. :)

mackófickók


a kötelező nyuszkók


A cimkéhez a babát tipikus esete:


Három a kislány:

egy párizsi lány
Hamucipőcske 2.0
Csipkerózsika 2.0


Karácsonyi díszek:


Már nem csak gömbök vannak és a végére még belefért két karácsonyi viziló is. :)

Elkészült egy esős gyűrű is. A többit élőben lehet megtekinteni, mert nem fényképeztem. :(


Sajnáltam, hogy csak ennyit mutattak meg a babákból és a beszélgetés is egy-két mondatra redukálódott. :( Mindezeken kívül azt is nagyon sajnáltam, hogy a műhelyből nem látszott semmi. Már a felvételnél sem értettem, hogy miért nem a varrógépes műhely rész a háttér. De legalább ország-világ láthatta a doboztengert. :)


Nem felejtettem ám el a varázsszót. :)) Itt megkukkanthatjátok. :)

11 megjegyzés:

Anzsi írta...

Húúúúú, de jók! Holnap személyesen is meg szeretnélek lesni :)
meg nem csak lesni :)))))

Arien írta...

Sok sikert a vásáron, kisfiadnak pedig gyógyulást!

Vacskamati írta...

Mindig szívesen jövök ide bámészkodni, ez a GomBOlt is micsoda jópofa ötlet! A legnagyobbat mégis a karácsonyi vizilovakon röhögtem.. :D

Közben meg még mindig nagyon együttérzek veled, nehéz lehet most.. BArnusnak mielőbbi gyógyulást!! :)

Mici írta...

Tök jó hogy én láthattam a gyűrűket. Karácsonyi víziló pediglen kell, ez nem vitás. És belőlem meg bőven elég volt az a 3 mp, a gyönyörűen rendszerezett dobozaid előtt. Csak azt sajnálom, hogy Neked az egész napod ráment... de kárpótollak majd valamivel.

Raindrop írta...

Ez egy igazi valódi Mikulás csomag! Ennyi szépséget együtt... :)
Az az esős gyűrű lehet az enyém a havassal? De még persze várhatok. (pirulás)

Fércművek írta...

Anzsi: Naggyon örülök, hogy találkoztunk és hogy a tündérmanódat is láttam. :)))

Arien: Köszi! Egyébként az 5letesen kint van a nyuszid, ha nem bánod. :)))

Vacskamati: Hamarosan írok emilt. :)

Mici: Kérlek ne kárpótolj semmivel, mert nincs miért! De ha erre jártok ki ne hagyjatok az útitervből. :))

Raindrop: Természetesen az a gyűrű a Tied. Persze csak ha tetszik. :)

Angel írta...

Nem láttam a műsort. Nem voltam a wampon. Egy ringy-rongy törpe vagyok. Majd jövő hétre össze szedem magam :)

Fércművek írta...

Kedves ringy-rongy törpe! :)

Nem is baj, mert pikk-pakk elkelt a Neked készített karácsonyi viziló, úgyhogy jövőhétre még nekem is össze kell szednem magam. :)))

Babra írta...

Gyönyörűek!! Remélem azért még erre a hétre is maradt valami a kis csapatból, mert akkor lehet megkukkantanám őket élőben is!!

Barbi írta...

Néztelek ám benneteket! Kár, hogy téged nem láttalak! És igen, én is azt fájlalom, hogy nem szántak rátok több percet!Órát! :)

Judit írta...

Ezek a kislányok még mindig nagy kedvenceim!