2009. december 18., péntek

Nyulat karácsonyra 2.0

A 2 in 1 nyuszkós díszek után - hiszen sapka nélkül tökéletes dekoráció Húsvétra :)) - eljött a mézeskalács ideje. Ma délelőtt sütöttünk egy keveset. Természetesen előkerült a kedvenc ősrégi nyuszis kiszúróformám.


Mikor még az előző heti vásárra készültem, azt gondoltam, hogy olyan árumennyiséget sikerült elkészíteni, hogy ezen a héten már csak nyuszkós mézeskalácsot kell sütnöm a kedves vevőknek. Hát mindenkit ki kell, hogy ábrándítsak, nem lesz finomság, de szorgosan készítjük a portékát erre a vásárra is. :)

4 megjegyzés:

Mici írta...

Azt hittem filcsütik. De így is tetszik. :) És a nyuszkót sablon nélkül vágtad? Ne mondd hogy van ilyen sütikiszúró. Vagy de?

Hehe, a szóellenőrző: CARMA. Az mi lehet? ;)

Fércművek írta...

Nagyon sokáig gyüjtöttem a sütikiszúróformákat. A régi konyhában egy képkeretben voltak parafára felszúrkálva. Most két dobozban várják, hogy eljöjjön az ő idejük. :) Ezt a nyuszit egy ószeresnél találtam pár éve. A teste csak jelképes, de nagyon megörültem, amikor eszembejutott. Na majd holnap lefényképezem. :)

Vacskamati írta...

Tökjó! :))
Képzeld, nekem meg Fanniangyal formájú mézeskalácsom volt tavaly.. :D (Ez a foglakozási ártalom..? :D)

Hogy az ideiből mi lesz, arról fogalmam sincs, holnapra tervezzük Sárával a nagy sütőnapot.. :))

Nem akarod megmutatni a formakészleted? Olyan kíváncsi vagyok.. :D

Rinka írta...

Nyulat karácsonyra, hát mi mást? Tőled ez így stílszerű.
Egyébként egy ügyes bádogos rajz alapján bármilyen formát meg tud hajtani fehérbádogból pár száz forintért.
Egyszerűbb formákkal te is próbálkozhatsz, bádogcsíkot lehet kapni több barkácsboltban is.