2009. december 14., hétfő

Pörgés

Az volt és van és érzem, hogy még lesz. :) Ennek vannak áldozatai. A nagy munkába már legtöbbször nem fér bele a blog, de a fényképezés sem. Azért kaptok egy standot jobbról és balról:



Így történhet meg, hogy vannak dolgok, amik egyszerűen nincsenek megörökítve, de pikk-pakk elkelnek. Ez történt a zebrával. Nagyon régóta tartogattam egy zebracsíkos A/4-es filcdarabot,amit még GKrisztitől kaptam, aztán egy pici zebra formájában alakot öltött. Elég hamar el is költözött tőlünk és csak az anyagmaradék maradt utána. Mivel kincs az ilyesmi, gyorsan ki kellett találni mit lehetne készíteni a maradékból. Nem sokkal ezután napvilágot láttak a zebrapintyek. Nem kellett sok idő, hogy ők is kiröppenjenek. :)


Az előző WAMPon nagyon kelendőek voltak a zsebrémek. Hiába mászott ki vagy 25 darab a fára, kérdezgették, hogy van-e még belőlük. Ekkor előkerült a pult alól a mindenes csodadoboz, amiben a többiek várták a debütálást néhány apróság társaságában. Aztán fordulatot vettek a történések, mert nem a rémek, hanem a mellettük gubbasztó madárkák kellettek mindenkinek. Ezért készült egy újabb adag madár csapat. :)

Egy újabb majdnem áldozat két dísz, amiből az egyik azért gyorsan le lett kapva mielőtt elköltözött. A másikon természetesen a nyuszi kukucskált. :) Hónapok óta álltak itt kiszabva, de csak most lett belőlük valami.


És a másik népszerű termék, a könyvjelző: Gondoltam majd készítek róluk szép képeket, de el is kapkodták őket, úgyhogy ennyi sikerált. :)


Remélem azért a héten majd még tudok ezt meg azt mutatni, de meló az lesz, mert fel kell tölteni a készleteket az utolsó rohamra.

A vásárról most távirati stílusban csak annyit, hogy ugyanolyan élmény volt, mint eddig mindig. Hihetetlen kedves emberekkel találkoztam, régi és új arcokkal. Ismét köszönöm mindenkinek, akik széppé tették ezt a napot is!!

8 megjegyzés:

Vacskamati írta...

Szóval lassan elmondható, hogy a zsebrémek oly' kelendőek, hogy már csak pult alól lehet hozzájutni.. :D

Tecc az ablakból kinéző Döme! :)
(És fogalmam sincs, hogy ennyi meló mellett, hogy van még elég agyad ahhoz, hogy új dolgokat is kitalálj.. :D )

Anais írta...

Én, mint mindig, most is nagyon szuperül éreztem magam! :)
Tényleg feltöltődés ott lenni!!
Mondjuk a végén Barnuska folyton el akart szaladni tőlem...uh nagyon jól sprintel a fiad :))

Mici írta...

Zebrapinty. :) Itt tartok gomb. :)) Barnus sprintelése? Anais Te még nem láttad Ambrust belepattanni az etetőszékébe? Az az igazi horror. És ez a csaj két ilyen gumilabda mellett tud kitalálni ennyi aranyosságot. Ez a hőstett!

Borsheka írta...

Jaj, de kár, hogy nem lehettem ott! Úgy szeretném végre rendesen legeltetni a szemem az asztalodnál!
Ezek szerint kizárólag a délelőtti órákban van esély majd' teljes repertoárt megcsodálni... : ) Gondolom, épp csak szusszanásnyi idő van a következő menetig: az Erő legyen veled : ))

Lidércke írta...

A kukucskáló maci a csúcs. :)) Gratulálok a sikeredhez! :))

Babra írta...

Nagy volt nálad a nyüzsi az biztos!! Bocsi hogy úgy szó nélkül leléptem, de én csak nézelődtem, gondoltam meghagyom a vevőknek a beszélgetés lehetőségét!:) Az a gyűrű viszont a cikkcakkanyagos bevonattal szenzációs volt!!

Fércművek írta...

Jajj, de jókat mosolyogtam a kommenteken. :)) Édesek vagytok! :))

Sajnos sokszor nincs időm annyit foglalkozni az arra járókkal, amennyit szeretnék, de néha azt sem tudom, hogy hol áll a fejem. :)

A gumilabda kifejezés nagyon találó és amióta a lépcső is játéktér már magasra is pattannak. :))) Babra is írhatna róla, hogy mit műveltek egyszer a Mekiben, amikor találkoztunk. Szerencse, hogy nem volt csillár, mert onnan is lógtak volna. :))

Barbi írta...

Olyan lendületes a bejegyzésed is, mint a vásár lehetett! Nem lehet nagyítani a fotókat a vásárról! :( Pedig úgy átmazsoláznám!
Csudaság minden! A zebrapinty óriási és a könyvjelzők is! :D