2009. december 11., péntek

Repül az idő 2.0

Most duplán. :) Mert mindjárt itt a WAMPsárnap. Hihetetlen. Most jöttünk haza. Ismét mindenkit várunk szeretettel és a 13-ai varázsszó most időben felkerült a honlapra. :)

Ma be kellett szaladnom a városba gyűrűalapokért. És akkor szembejött ez az óra. Nagyon régóta szeretnék egy tuti lelőhelyet, ahol régi óraszámlapokat vehetnék, de mindenhol furcsán néztek rám, ahova eddig eljutottam ezügyben. Eddig egyet találtam a bolhapiacon, de annak már megvan a helye egy jövőbeni táskán, úgyhogy a repül az idő kitűzőknek még várniuk kellett. Egészen mostanáig. És ez az óra jár is. Nagyon vicces. :))


A kitűző egy másik szempontból is újdonság. Olyan kitűzőalapot sikerült rendelni a messzi Amerikából, ami 2 in 1, mert medálként is funkcionálhat. Itthon miért nem lehet ilyeneket kapni? Vagy lehet, csak még én nem találtam meg a lelőhelyet?


Ha már ilyenekről van szó, több mint egy hónapja várok tárcsás hullámcsatokra. Már kezdem feladni, pedig a gombocskák már nagyon várják, hogy rájuk ugorjanak. Már szinte tuti, hogy valami bibi van postailag, mert Barney, a medve már régen Ausztráliában lakik és sütteti a hasát (Tudom, mert megírta. Rendesek az örökbefogadó szülők és tarthatjuk a kapcsolatot. :))) ), de ugyanonnan, ugyanakkor postázva nem érkeztek meg a csatok.

Pár szót kell szólnom a gyűrűkről is. Volt egy kis gondom velük. Először a ragasztóval. A boltban megesküdtek az életükre, hogy tuti, hát nem volt az. Azóta ez a gond megoldódott, találtam olyat, amiben én is megbízok. A második probléma az volt, hogy a gép nem elég erősen préselte a gombokat és néha szétjöttek. Azóta kiderült, hogy a gépet bizony asztalra kell szerelni, mert simán manuálisan kevés erőt tudok kifejteni, hogy tartós legyen. Mivel fent sem a dohányzóasztalt, sem az étkezőasztalt nem szerettem volna három ponton is megfúrni, csak a műhelyben kaphatott helyet, úgyhogy mégis lent fagyoskodom. :)) Arra jutottam ismét, hogy minden kezdet nehéz... Ha valakinek gondja támadt a saját gyűrűjével, keressen meg mail-ben, hogy orvosolni tudjam a hibát. (info@fercmuvek.hu) Anais-t kérem, hogy jelentkezzen tesztelésre vasárnap. Most biztos vagyok a dolgomban. Ha ezekben a példányokban is találsz hibát, a kardomba dőlök. :))))))

8 megjegyzés:

Anais írta...

Igenis, vasárnap jelentkezem! :)
Jó hír: a fülbevalók bírják a strapát! :))

Lidércke írta...

Az óra meseszép. :)) Nagyon ötletes ez a kítűzőalap, hogy felfűzhető!

Katus írta...

Fantasztikus a repül az idő kitűződ. Gratulálok!!!

Raindrop írta...

Igen, postázd légyszi, és várom az infókat is, csak eddig annyi dolgod volt, vártam.

Belinda írta...

Eza a "repül az idő" kitűző ötlet isteni :))))!!!

Hunszil írta...

Nem semmi :) Így könnyű megmondani bárkinek az időt csak a kitűzőre kell pillantani :)

anyahajó írta...

A posta miatt ne aggódj, pár hónapja voltam benn egy swapban, Iowa-Bp 6 nap, Bp-Iowa 5 hét. Ugyanazon címek között.

Nina írta...

A repül az idő ötletes, találó és igaz!

Ami a gyűrűbajokat illeti, pont most írtam Neked mélt, hogy jártam :( :(