2010. január 2., szombat

Ami karácsonykor kimaradt

Már szinte vége van a "szezonnak", de valahogy nem került fel a fánk a blogra. Pedig a Jézuska időben hozta és volt is nagy öröm. :)


Az egyik kedvenc díszem:


A fiúk kedvenc elfoglaltsága a mézeskalácssütés. Ha nincs hozzá tészta, akkor is a sütikiszúrókkal játszanak éjjel-nappal. :) (Tudta ezt a Jézuska és hozott mini sodrófákat is. )


Azért lógott egy -két férc itthon is. :)


A karácsonyi blogolás nem úgy sült el, ahogy szerettem volna - szinte sehogy - pedig megmutattam volna egy-két régi ajándékot, amiket készítettem, kitaláltam anno, hátha valakinek ötletet adnak. Be szerettem volna mutatni a kedvenc díszeimet is. Én nem vagyok híve a minden évben legyen más a fa mozgalomnak, ragaszkodom régi dolgokhoz. Olyan jó őket minden évben elővenni. :) Gyüjtögettem egész évben az ideillő képeket, ötleteket is, de valahogy ezek sem fértek bele. Sebaj, az is jó a Karácsonyban, hogy jövőre is lesz. Hátha akkor majd belefér. :)))

Hamarosan mutatok képet a műhelyről és írok a Válságmenüről is. :)

8 megjegyzés:

natti írta...

Már elég régen olvasgattam a blogot...szeretnék gratulálni hozzá.
Egyszerűen fantasztikus!
Köszönöm.

Fércművek írta...

Nagyon szépen köszönöm. Kedves vagy. :))

Bardócz Éva írta...

Nagyon klassz lett ez a kép a fáról,nekem mindig ez okozza a legangyobb gondot, hogy hogyan legyen olyan a kép,ammin látszódik valami a díszekből is,nem csak a fények,de Te remekül megoldottad!
A srácok továbbra is szuperédesek:)
Gratulálok és kívánom (magamból kiindulva), hogy jövőre legyen több időnk mindenre,amit elterveztünk:)

Lidércke írta...

Listázok:
1. Szép a fátok. Mi ma este lebontottuk a mienket, nagyon hullott. :(
2. A Mikulás haja csúcs. :D
3. A két fiatalember tündéri. :) Az enyémek is szeretnek sütni, lehet, hogy minden fiúra igaz, kár, hogy felnőtt korukra elmúlik... :)
4. Hú, de szép ez a lépcső! Az meg egyértelmű, hogy kellenek rá fércek.
5. Elmaradt dolgok tekintetében én is mesélhetnék... Idén más lesz! :)

Fércművek írta...

Én is kívánom magunknak, hogy minden beleférjen ebbe az évbe, amit csak szeretnénk. :)

Raindrop írta...

Milyen szép a fátok?!?! Aztaaaa!
Pont ilyennek képzeltem ám! :)
A gyerkőcök tündériek! Tuti valamelyik szakács/cukrász lesz. Inkább cukrász, ahhoz több ügyesség kell. :D
Amíg nem küldöm a csomagom (nem érkezett meg még mindig), kérlek ne szedjétek le a fát, talán befér még alá.
Tadaaaaam!

Anzsi írta...

Gyönyörű a fátok! a lépcső meg, háh!!!!! nagyon tetszik!

de természetesen a fiúk a legszebbek!!!

én is imádom a régi dolgokat és minden évben kiegészítjük egy-egy új dísszel (pl. víziló) :)

sok sok puszi!

Fércművek írta...

:))))

Apa már le szerette volna szedni a fát, de nekem még nem nagyon volt olyan estém a "szezonban", hogy csak úgy kedvemre ültem volna a fa alatt. Amíg nem érzem, hogy megtörtént volna, addig marad a fa. :)Tegnap pakoltunk el mindent a fa alól, úgyhogy van hely bármi másnak. :))))

A lépcső nagy szerelem. Eredetileg fenyő színű volt. Úgyis szerelem volt első látásra, de az egyik legjobb döntésünk volt, hogy fehérre lefesttettük. :)