2010. január 16., szombat

Derűre ború

Na semmi tragédia, de ma egy kis csalódás ért.
Tegnap szuper napom volt a sztrájk és a hideg ellenére. Mire hazaértem, már nagyon fáradt voltam, de gondoltam sebaj, majd a mai nappal együtt megírom, mert tuti klassz lesz ez is, hiszen már régóta vártam rá. Sajnos tévedtem.

Lacótól Karácsonyra két jegyet kaptam. (Nem, nem azért volt csalódás, mert mostanra szóló BKV jegyek voltak. :)) ) Azt hiszem már említettem, hogy CSI Las Vegas rajongó vagyok. A bűnüldözés akkor ragadott magával, amikor megismertem Sherlock Holmes-t. Elég fanatikus rajongó voltam.


Nagyon örültem, amikor eljutottam Londonban a Baker Street 221/b-be. :) Az tényleg élmény volt. (Majd egyszer megmutatom az író édesapjának a naplóját, ami akkoriban került a kezembe és elég nagy hatással volt rám. )


Most itt van nálunk a CSI interaktív kiállítás. Erre kaptam jegyet. Igazság szerint nem olvastam utána, nem is nagyon tudtam, hogy mire lehet számítani. De ennél többet vártam volna. Időre kellett bejelentkezni, mégis vagy 20 percet álltunk a minuszokban, mire bebocsátást nyertünk, ahol rögtön a kötelező ruhatár fogadott, ami 190 forint volt a 3500 forintos jegy mellett. Még be sem mentünk, de már két rossz ponttal indítottak. A kiállításon 3 ügy van "kiállítva". Az elején ki kell választani, hogy melyik ügyön szeretnél "dolgozni". Már kint álldogálva is úgy gondoltam, hogy semmi jó nem sülhet ki abból, ha rengeteg ember foglalkozik egy -egy dologgal és sajnos ez be is igazolódott. Kiválasztottunk egy ügyet. Sajnos rajtunk kívül még 20-an ugyanezt tették, egy lelkes tinicsoporttal az élen. Én - naivan - úgy gondoltam, hogy mindenki csendben megfigyel a helyszínen, levonja a következtetéseket, de igazság szerint már akkor tudtam az ügy összes részletét, amikor még a helyszínt sem láttam. Hiszen nem fértem oda, de mivel nem vagyok süket, minden új felfedezést rögtön meghallottam. Na már itt sarkon akartam fordulni. :( Utána különböző "laborokban" kellett egy számítógép előtt bizonyítékokat gyüjteni. Körülbelül annyira volt bonyolult, mint egy feleletválasztós teszt, ahol be kell karikáznod, hogy az ég a) piros b) zöld C) kék. Én nem mondom technika volt mögötte, de az engem elég ritkán nyűgöz le. A bonc asztal nagyon jól volt megoldva, de azt hiszem ez az egyetlen pozitívum, amit ki tudok emelni. Szóval csalódás volt.

A tegnapi napom viszont nagyon klassz volt. A városban rengeteg találkám volt. Jókat beszélgettem kedves emberekkel. Ha olvassátok kedves érintettek, akkor köszönöm, hogy volt rám időtök. :)))

Találtam kincseket. Jött szembe otthagyhatatlan műbőr:


Skót kockás anyag, amit már megsirattam, amikor elfogyott az előző adagom:


Új zsepis dobozok:


Vicces sütikiszúró forma:


Közben nem tétlenkedek ám, hiszen - a Karácsonyból okulva :) - mindjárt itt van a Húsvét:


Ezeket a szépségeket Raindrop-tól kaptam "csak úgy". :) (Jajj, de szeretem az anyagos csomagokat. :)) ) Itt is nagyon szépen köszönöm.


Na megyek, olvasok egy kicsit, hogy holnap tovább tudjam adni a Kreatív Blogger Díjat, amit már pár helyeről megkaptam és nem akarok adós maradni. :)

15 megjegyzés:

Piroseper írta...

Nagyon vonzott ez a kiállítás, de volt egy olyan érzésem, hogy nem az igazi. A sejtésem beigazolódott, így inkább másik kiállítást nézek majd meg. :)

Julcsi írta...

:( Mi is terveztük a gyerekekkel. Akkor lehet, hogy nem is érdemes...?

Jövő hét ugyanott, ugyanakkor?

norcsella írta...

Hát nem is tudom, hogy a szuper nap melyik kincse tetszik a legeslegjobban. Talán a műbőr. Talán a skótkockás anyag. Talán a sütiformák. Talán az új dobozok. Talán nem is tudom. :o)
A nem túl jól sikerült kiállításon én is gondolkoztam sokat, de valahogy nem győzött meg az egész.

Zazálea írta...

Mi pénteken családilag megnéztük a S.HOlmes filmet, ami egyébként nálunk Herloch Scholmes néven fut, de ez már egy másik történet--- szóval, nekünk nagyon tetszett ez a teljesen új karakterfelfogás. :o)))))

Neked nem? vagy igen? Vagy felületesen olvastam volna?

Fércművek írta...

Sajnos nem fért bele a napba a film is. Sajnálom, mert nagyon kiváncsi vagyok, de ami késik... :)))

Egyébként Arsin Lupin történetekben van Herlock Sholmes karakter igaziból. :))

Raindrop írta...

Nagyon szívesen Judit!

Tervben volt, hogy mi is megnézzük a kiállítást, de aztán hallottam, hogy nem nagy durr, így kimaradt.
Amúgy pedig Gyilkos elmék fanatikus vagyok. :)) Jobban örültem volna ha inkább azzal kapcsolatos valamit hoznak.

Szentségtörést követtem el, én éjjel letöltöttem a Sherlock Holmes DVD rip-et.
Nem tehetek róla, Robert Downey Jr. a kedvenc színészem. :))
Ezért jövőhéten majd jól meglepődöm a moziban...

Fércművek írta...

Én is nagyon megörültem, hogy Robert Downey Jr. lett Sherlock Holmes. Már ez is kiváncsivá tett. Nálam is nagy favorit. :)

natti írta...

Engem is vonz minden féle bűnüldözéssel kapcsolatos dolog.
Visszagondoltam egyszer s emlékeim szerint már 10 évesen az újság bűnügyi rovatát olvasgattam és a KÉK FÉNYT néztem.... Aztán óvónéni lettem 11 évre, majd váltottam...és ha nem is üldözöm a bűnelkövetőket d e a kiszabott büntetést végrehajtatom velük.


Az anyagok csuda szépek, ha elfogadnál anyagot és küldenék Neked. Líbiából hoztam egy párat,és nem tudom az összeset felhasználni.

A kiszúró forma pedig egyszerűen nagyszerű. Igazán ötletes.

Evelin írta...

Nnna,beigazolódott amit már akkor sejtettem,amikor reklámozták.. :)
Mikor láttam a tvben,hogy lesz,egyből arra gondoltam,hogy vajon hogyan akarják megoldani azt,hogy ne lássa/hallja mindenki amit a másik ír/kitalál mellette. Nyilván sehogy nem akarták...
Bár én is szeretem a CSI-t, nem mentem volna el rá több okból sem... az egyik ez volt, a másik pedig a "primitív" tesztek/történetek, vagy nem is tudom hogyan fogalmazzak. Mivel alapból gyerekek is elmehetnek rá, gondoltam,hogy nem azt fogják elvárni az odalátogatóktól, hogy pl csináljanak egy komplett apasági tesztet :) Persze meg kell találni a középutat, de nyilván a szervezők a legkönnyebb,legegyszerűbb dolgokat helyezték előtérbe, hogy senki ne érezze "hülyének" magát.. Hiszen ezért ki fizetne..?

Áh,nehéz ügy. Nem lehet azt sem megszabni egy ilyen interaktív kiállítás esetében,hogy csak olyan mehessen be, aki fel tudja rajzolni a DNS-t vagy tudomisén:)

Szóval sajnos ezt igazából lehetett tudni előre...
Sajnálom,hogy ilyen rosszul sült el a karácsonyi ajándék :/

Evelin írta...

hjaj és a Las Vegas a legjobb :))

Jutus írta...

Mi is nyomoztunk még karácsony előtt,de óriási csalódás volt számunkra is!Ennyi pénzért sokkal többet vártam tőlük,nem csak egy rakat számítógépet.

Juci írta...

Titkos hogy hol szerzed be az anyagokat, cérnákat?

Fércművek írta...

Miért lenne titok?? :)

A fent mutatottak turiból vannak. De írd meg mire vagy kiváncsi, hátha tudok segíteni. :)

Juci írta...

Konkrétan belvárosi rövidáru lelőhely érdekelne :) Köszönöm!

Fércművek írta...

Sajnos címeket nem tudok, de a Király utcában és a körúton is van jó kis Röltex, mondjuk nem messze a Café Mozart-tól.