2010. január 17., vasárnap

Díj

Magnyestől, Vacskamatitól és Curitól is megkaptam ezt a díjat.


Avval jár, hogy 7 dolgot kell leírnom magamról. Nem tudom, hogy tudok-e újat írni, hiszen a régen olvasók már egy Daniella által ihletett 100-as listát is olvashattak régebben és most nincs türelmem visszakeresni mi is volt abban. :)

1. Majdnem minden hétfő reggel új életet kezdek. Ez szinte minden alkalommal olyan déli 12-ig tart. :( Van még mit fejlődnöm kitartás terén. :)

2. Nem hiszek Istenben. De szeretnék.

3. Szerintem nincsenek véletlenek.

4. Egy lusta dög vagyok, de egyre jobban vágyom egy bicikilre.

5. Amióta megszülettek a gyerekek betegesen várom a tavaszt és most már a nyarat is. Annyira, hogy tegnap már vettem nárciszt, jácintot és fürtöskét, hogy legalább bent tavaszodjon. :)

6. Nagyon kiváncsi vagyok, hogy hol leszek 10 év múlva.

7. Mielőtt meghalok, szeretnék eljutni New York-ba. Rövid távon megelégednék egy május 15-ei londoni kiruccanással Bublé koncertjegyekkel. :))) (De ezen a héten sem lottóztam. :( )

Szerintem ez a díj már szinte mindenhol járt, úgyhogy most nem adnám tovább, ha nem gond.

Holnap megmutatom mennyire fázok. :)))

5 megjegyzés:

Anais írta...

Ó, Lufi, óóó! :)

Fércművek írta...

Kihagyhatatlan még így véknyan is. :))

Anais írta...

Hát igen (sóhaj:) de az lenne az igazi ha harmasban mennenk!
Na, akkor a heten veszek egy lottót!

neita írta...

nálam még nem is járt a díj... :( vagy lehet, nem is vagyok kreatív?! :)

Anzsi írta...

Az első pont nagyon tetszik!!! (a többi is) De ebben egy kicsit/ nagyon magamat is látom :)))))))