2010. január 5., kedd

Egy kis Wii reklám :)



7 megjegyzés:

Kicsoda írta...

nalunk is volt szilveszterre wii kolcsonbe es lehet, hogy a senzorral volt baj, de kicsit sem jott be. azt hiszem ennek vegulis orulok:-)

Fércművek írta...

Hát lehet, hogy az lehetett a gond, mert amúgy szerintem nagyon élvezetes. Az ember tényleg mozog és jól elfárad. :)

Névtelen írta...

wii? Az meg MI?! :)Nene

Mici írta...

Elképzeltem, ahogy a dobálós játékoknál nagy elánnal belehajintom a szenzort a TV-képernyőjébe. :DDD Tökéletes lenne a hatás.

martimez írta...

...idei karácsonyi ajándék volt 4 leánygyermekünknek(23,21,11 és 8)...nagyon mulatságos...én majd akkor próbálom ki,ha nem látja senki:)
...ki kellett hagyniuk egy-egy napot,olyan izomlázuk volt,a sportok alapból benne vannak, külön kaptak még egy + játékot,valami vívós-harcost,de én csak azt láttam,mintha kupán vágnának gyors csapásokkal valami láthatatlan bandát...muris nagyon...lehet hozzá kapni "tornásat"(Pilates...) is ,azt nem tudom milyen lehet

martimez írta...

Közben köszi neked ,itt megnéztem milyen a tornás cucc...azt hiszem fogok kérni

Fércművek írta...

Mici: Azt az izét, amivel játszol a kezedre kell kötni pont ezért. :)) A TeCsőn vannak fenn videók balesetekről is...

Martimez: A személyi edzős is nagyon jó. Talán arra vágyom a legjobban. :)