2010. január 24., vasárnap

Ez + az

Egy újabb lovacska készült megrendelésre. Kicsit sötétebb, mint elődei.


Nagyon kedves lett, nem bántam volna, ha nem tetszik a megrendelőnek, de úgy néz ki mégis elköltözik. :)

Pénteken találkoztam PJulcsy-val és Vercsijével. Nagyon jót beszélgettünk és többször elolvadtam a legkisebbjétől. Remélem lesz még alkalom, hogy megismételjük. :) Nem utolsósorban bekeveredtünk együtt egy turiba is. Már akkor is éreztem, hogy ez jó kis kincskeresős nap lesz, de nem gondoltam volna, hogy olyat is találok, amire már régen vágytam. Vannak márkák, amiket csak messziről figyelek - merthogy nálunk nincsenek jelen. Ilyen Cath Kidston is. Teljesen odavagyok az anyagokért, amiket használ. Az ilyen apróságok is megdobogtatják a szívemet:


Ez egy varrós doboz. :)


És akkor egyszercsak egy ilyen mobiltartó került elém cimkével fillérekért. Nagyon megörültem neki. Egy vággyal kevesebb. :)

11 megjegyzés:

Julcsi írta...

Ezt ott?! Amikor együtt voltunk?!? Ne már!

Julcsi írta...

Ja, persze a lovacska is édes!:))))

Mák írta...

Lovacska nagyon cukira sikerült!A lányom is tuti imádná, nagy ló rajongó ő is:D.
Nagyon klassz a mobiltartód!

Fércművek írta...

Nem, ezt nem ott halásztam. Mutattam volna. :) Egy másik boltjukban akadt a horgomra. :)

Ledeczki Anna írta...

Ezt a webshopot kár volt megmutatnod:))

Hunszil írta...

Jaj de szuper, elárulod, merre van ez a fenomenális turi :)))
A ló meg egyszerűen szuper:)

könyveslány írta...

A lovacska tündéri, a mobiltok pedig nagyon helyeske! Abszolút nem értem, te mindig olyan tuti dolgokat találsz a turikban - ahol én jártam eddig, ott semmi nem volt amiben fantáziát láttam volna...

Fércművek írta...

Én mindig úgy indulok, hogy kincseket keresek, és általában - na nem mindig :) - de találok is. :))

Sajnos címeket nem tudok, de ahol ezt találtam az a Kálvin térnél van és azt hiszem Ruhagaléria a neve. A másik a volt Bástya mozi helyén van a Dohány utca elején.
Egyébként meg itt a kerületünkben is van néhány ősrégi bolt, ott is találunk mindig valami apróságot. :)

Ugye, hogy csoda Cath Kidston? :)

Raindrop írta...

Aki keres az talál! :)
Tényleg szuper ez a kis tatyuka!
De a paci is édes! :D

Majd less át hozzám.

borSHEka írta...

Jó kis hátas, nem csoda, hogy viszik!
Ez a kincsvadászat tényleg olyan izgalmas : ) Egyetlen baj van vele: irtó időigényes tud lenni. Ripsz-ropsz eltelik vele egy egész délelőtt (nap)... : )

Juci írta...

Ide írok, hogy ne kelljen visszakeresned: köszönöm a címeket, holnap megkeresem őket!