2010. január 7., csütörtök

Ezt gomboltam ki

Már elkezdtem dolgozni az elmaradt megrendeléseken, de szokás szerint azért valamit közbe kell iktatnom, mert kell az újdonság is. Máshonnan is rendeltem hullámcsatokat, azok meg is érkeztek, úgyhogy gyorsan készíteni kellett néhányat. :)

Azért vagyok teljesen beleszerelmesedve ebbe a gombolásba, mert sok dolog belefér, ami nem fér bele a fércek világába. Ezért is lesz majd hamarosan egy külön GomBolt. :)

Például itt van ez a micimackós anyag. Nem nagyon tudtam volna felhasználni egy férchez sem. Pedig - a Disney-vel ellentétben - a klasszikus illusztrációért nagyon odavagyok. Így viszont lehetőség van erre is:


A WAMPra már készültek belőle nagy kitűzők, el is költöztek igen hamar. :)

A többi próbálkozás:


Itt pedig egy kis játék, ha van kedvetek. :)

20 megjegyzés:

Virág írta...

Nagyon tetszenek!!
Különösen a domborodó virágos.

Mikor nyílik a GomBolt? :o)

Fércművek írta...

Ha összeszedem magam, akkor talán a jövő héten. :) Mert ugye áru is kell, meg fényképek. :)

jucii írta...

óóóó, ezek nagyon szépek! A katicás tündéri..., na meg a malackáááás :) ♥

Frivolina írta...

Szenzációsak, de a legklasszabb a BomBolt ötlete:)

BCili írta...

hát elég erős ezeket próbálkozásnak hívni :) inkább kész termékek már, ami közül nehéz választani.

Krisztina írta...

köszönöm, hogy kitettél :)
nagyon menők a gombok, nekem a tildásanyagos a kedvencem...

Julcsi írta...

Bérgombolást is vállalsz?:))) Van egyféle anyagom, ami szerintem gombért kiált. Volt egy próbálkozásom a csattjaimnál, de így még jobban mutatna.

Fércművek írta...

Örülök, hogy tetszenek. :)

Kriszitna: Ha a Tilda babák nem is annyira, de a Tilda anyagok a szívem csücskei. Csudaszépek. :)

Julcsi: Persze. :) Én is gondoltam, hogy kitűzőket is készítek belőlük, de ahhoz olyan kell, aminek van a hátoldalán kicsi fülecske. Majd beszerzem azt is. :)

Barbi írta...

Ó, de csudaklasszak! :D

A rózsaszín kámeamintás naggggyon tetszik! Meg a katicabogaras, meg.....

Lidércke írta...

Újabb remekművek. :) A katicás, és a kék alapon virágos a kedvencem. Megnövesztem Mici haját. :D Alig várom, hogy vehessek neki csatot. :))

norcsella írta...

Ezek nagyon szépek! Szerencse, hogy rövid a hajam és kisfiam van. Mert különben bajban lennék. :o)

Evelin írta...

Úúúúúúúú alig várom :))) nekem mindenképp lesz ilyenem!! :) váá... akarom akarom :)
gyönyörűek!

Anais írta...

Oh My God! :) Darling! Surgosen talalkoznunk kell!!! :))))

Jandó írta...

Hú, nagyon jók! Mind irtóra tetszik. Várom a bolt nyitást :).

niniel írta...

Tündéri az összes! De a kék madaras a kedvenc! Vajon elég nagy vagyok már ehhez?:)

Angel írta...

Nahát, hogy te mindig kigombolsz valamit!

Belinda írta...

Gyönyörűek! Még!!!! :)

Evelin írta...

Fúú,minden nap min. kétszer benézek, tudom,hogy még nincs jövőhét, de annyira szeretnék ilyen csattot, hogy már alig várom,hogy kész legyen a bolt :))

kinga írta...

Juj, Judit gyorsan csináld a többit is, mert teljesen rájuk vagyok kattanva :) bár már most nehéz dönteni, azért biztosan tudnék választani néhányat, de nem akarom elkapkodni . tudod, ha most megvenném valamelyiket, rögtön tennéd fel az újakat, amik még jobban tetszenének :))

ETTE írta...

Micimackó&Malackából lehetséges, hogy készül még megvehető példány? :)