2010. január 1., péntek

Kutyás bejegyzés

Ma nem erről akartam írni, sőt nem is ez volt a fő irány mára, de az ember sosem tudhatja előre. :) Ma monstre rendrakás, takarítás van mifelénk mielőtt hazaérnek a gyerekek. Már a pinceszintet is elérte a láz. Ahogy mentem lefelé, egyszercsak észrevettem, hogy egy kutyus ül a kerítésünk előtt. Hasonló volt, mint aki két házzal arrébb lakik. Féltem is kimenni hozzá, mert mindig leugatja a fejemet. De egy életünk, egy halálunk, gondoltuk hazavisszük. Jött is velünk nagyon készségesen, de kiderült, hogy az ő kutyusuk otthon van, ez biza egy másik. Ja, azt még nem is írtam, hogy egy kuvaszról van szó - a hozzáértő szomszéd mondta. Szóval nem kis kutyus,viszont kezes, mint egy bárány. Megzabálom, de nekünk sajnos nem lehet több okból sem. Megetettük, megitattuk, még mindig itt üldögél és néz befelé. Mit lehet ilyenkor csinálni??? Nem tudjuk befogadni, a környéken senki nem ismeri, az interneten nem keresik az erre létesített fórumokon. Patt helyzet. Valakinek biztos nagyon hiányzik egy ilyen angyali kutyus. :(

5 megjegyzés:

Lvica írta...

Vsz a hülye durrogatás miatt jutott árvaságra.:((( S még hány kutya ilyenkor... Jó, hogy nem egy kocsi kereke alá menekült szegény. A kuvasz azért nehéz kutya, főként a gyerekek miatt vigyázzatok. Lány vagy fiú? Próbáld meg a www.lelenc.hu-t, keresd Annát vagy Szilvit, de bizonyosan a legjobb volna elhelyezni ideiglenesen vhol. Szilveszter után tele az Illatos és minden menhely, fullon vannak az állatvédők... Szegény pára.:( Esetleg valaki beengedné a kertjébe, akinek nincs kicsi gyereke? Ismerősök? Le tudnád fotózni?

Rózsaszín pöttyök írta...

Eleink tiltották a női munkát ezen a napon, de a házból sem szabad kiadni semmit, mert akkor egész évben minden kimegy onnan...

Tudom nehéz, mert az ember ösztönösen munkálkodna, de jobb félni, mint megijedni.

Bernadette írta...

Ha fajtiszta, elképzelhető, hogy van a fülében tetoválási szám. Ha van, akkor fel lehet hívni a Magyar Ebtenyésztők Országos egyesületét, akik meg tudják mondani, ki a gazdija. Én így találtam már meg gazdit.

Mici írta...

Te meg egy angyali teremtés vagy, ha nem tudod nézni, hogy szegény szomorkodik. De szerintem nem véletlenül üldögél a Ti kaputok előtt.

Fércművek írta...

Sajnos nem engedte, hogy megnézzük a fülét. Rögtön odakapott. Azóta már tovább állt. Még járkáltunk vele a környéken - nagyon készségesen sétált velünk - de sajnos nem találtuk meg honnan való. :( Remélem hazatalál. Lefényképeztük, de így max. azt tudjuk elmondani, hogy járt erre.

Rózsaszín pöttyök: Adott, hogy mikor nincsenek itthon a gyerekek, úgyhogy ilyenkor kell megcsinálni mindent, amit velük nem lehet. :) Én speciel azt érzem, hogy nagyon jó év kezdet, hogy rendet teszünk magunk körül. Sokkal jobb érzés járni- kelni. Sok minden elmaradt az utóbbi időkben. :)))