2010. január 9., szombat

Még

meg sem mutattam milyen kincsekre tettem szert Karácsony előtt. :)

Nem hordok sűrűn ékszereket, de a kitűzőknek nem tudok ellenállni. Már jó pár darabnál elcsábultam. Tavaly év végén velük bővült a gyüjteményem. :) Tüskécske, Ledanna és Vadjutka szépségei (vagyis most már az enyémek :)) ) .



Igen, amiből kikandikálnak az Tildás zacskó. Nem lehetett ott hagyni. Már írtam, hogy oda vagyok a papíráruért. Ezeknek sem tudtam ellenállni:


Természetesen (?) ezeken kívül még anyagokkal leptem meg magam - minő meglepetés. :)))

Az EGO nevű társasjátékra is szert tettünk. Elég jól vizsgázott.

Még mindenféle élményeket is kaptam borítékokban. Ezekről majd a kellő időben beszámolok. Az év elején adunk egy kicsit a kultúrának. :)

Nektek mi volt a kedvenc ajándékotok?

7 megjegyzés:

anaisz írta...

Nagyon szépek! :)

Ledanna cuccaiért én is odavagyok. nagyon oda :)

Apropó, megkérdezhetem, hogy papírzacsikat hol lehet beszerezni?

köszi! :)

vadjutka írta...

Örülök, hogy örülsz!

a papírzacsi engem is érdekel :-)

Fércművek írta...

Az Üllői úti Hobbyművészben találtam. Papírzacsi viszonylatban nagyon drága volt a 200 Ft/db árával, de egyet meg kellett vennem. :)

Krisztallit írta...

Írtam pár szót az ékszeres tervekről és felhasználtam egy rajzodat, ugye nem gond.
krisztallit.blogspot.com

Fércművek írta...

Nem, dehogy. Köszi. :)

BCili írta...

:) megleptem magam én is, gyűrűvel és vágókéssel. A vágókést nem is tudom, hogy eddig hogyan tudtam nélkülözni, hihetetlen megkönnyíti az életem, csak az szabóolló hangja hiányzik.

Az ékszerek nálam sem szerepeltek eddig a listán, mert mindig a megszokottat hodtam, de annyira szépek vannak, hogy elcsábultam. Ez a Ledanna kitűző az egyik kedvencem, Vadjutkának meg a láncai tetszenek nagyon, mert a kitűző nem az én világom. De nagyon jó választás volt részedről mind.

tus-kecske írta...

Nem hordok kulcstartót,de egy zsebrém magához vonzott. :-)