2010. január 3., vasárnap

Műhelyes bejegyzés

Szóval az előző év utolsó és az idei év első hetét a rendrakás töltötte ki. Fent, lent, mindenhol. Nem mondom, van még mit tenni, de azért már mutogatható rész is van. Na nem lesz nagy változás azoknak, akik már láttak képet a műhelyről, de azért megmutatom. :)


A renden kívül a balodalt látható fiókos elem az újdonság. Ha hiszitek, ha nem , kb. 80 %-ban Barnus rakta össze.


Az anyagok is rendben vannak:


Ilyenek a fiókok:


Még van egy kis tennivaló, de azt hiszem jövőhéten már belecsapok a lecsóba. :)

15 megjegyzés:

Mici írta...

Jaj azok a szépen rendszerezett dobozok! Szerintem tutira elfért bennük minden, amit egyébként kidobásra szántál. :) És az anyagos fiókod éppen olyan ügyesen van bepakolva, mint az én anyagos dobozaim. Eleinte egymásra tornyoztam az anyagdarabkáimat, de egy nagy feltúrás alkalmával ilyen helyzetbe kerültek, és akkor akkorát csaptam a homlokomra, hogy mekkora lüke vagyok. Így klasszul átláthatóak, és csak egy mozdulat kivenni a szükségeset. És hogy milyen szívesen elfogadnám én a Te fiókodat... És tényleg Barnus rakta össze? Szerintem akkor ő tényleg a Te fiad! :)

Bea írta...

Most megnyugodtam, a felraktározott anyagmennyiséget illetően. :)

panyizsuzsi írta...

Ez csodás!

Piroseper írta...

Hűha! Szuper műhely! Irigykedem... :)

Mák írta...

Nagyon klassz műhelyed van!!!Juj de jó!!!Néha én is úgy szeretnék egy kis zeg-zugot a dolgaimnak...Kicsi fiad meg igazán ügyeskezű!

K.L.Julcsi írta...

Elismerésem!

muzli írta...

Aztaaaaaa!!!! Ez ám a valami. Egy ilyen helyen jó lehet ám az alkotás.

kinga írta...

Teljesen átérzem, ugyanis most tört rám is a rend-mánia.
karácsonyra kaptam egy nagyon szép fonott kosár-ládát, lenvászon béléssel, csipke szegéllyel azzal a céllal, hogy benne tarthassam a gyurmás dolgaim.
Ma nagytakarítottam, olyan helyenek is, ahol már ezer éve nem. Kiselejteztem egy szekrényt is, kidobáltam egy csomó szemetet.
A gyurmás/gyöngyös!cérnás nagy kosár mellé került egy másik a fonalakkal.
A nagy zacsi filcekkel még nem tudok mit csinálni, azokat egyelőre levittem a lakásból. Persze nem jó megoldás, mert majd mindig szaladgálhatok értük.
Mindegy, nekem nincs műhelyem, szóval legalább valamennyre élhetőbb most a szobám, végre :)

u.i.: ellenőrző kód: kingn. ez már majdnem kinga:)))

Vacskamati írta...

A guta megüt, hogy még mindig nem lehet nagyítani Nálad a képeket.. Pedig itt lennének csemegézni való apró részletek.. :D Senkinek sincs ötlete??? :((

Fércművek írta...

Éljen a rend. :)) Élvezem. Nem is merek belefogni semmibe. :) (Nem fog sokáig tartani. :)) )

A képeket egyszerűen nem értem. Ugyanúgy ugyanonnan töltögetem fel és a legutóbbi bejegyzésekben van, amit kinagyít. Nem tudok mit tenni. :(

Névtelen írta...

Szia :)
Rengetegszer olvasom az oldalad és csodálom kincseid ,gratulálok hozzá.
Valamelyik beírásodban,amit igen érdekes módon most sehogy nem találok ,írtál arról a cégről ahol a cimkéidet gyártattad,akkor benéztem hozzájuk,de sajnos nem könyvjelzőztem és most nagyon nagy szükségem lenne a címükre ...Ha esetleg nem okozna nagy gondot ,h megad ,megkérlek írd meg nekem a fma75@citromail.hu címre .Előre is nagyon nagyon köszönöm :)

Kreativmano írta...

Gratulálok a fantasztikus, inspiráló műhelyhez és a fiókos elemhez :)

Névtelen írta...

Már bocsánat, de egy nagy hibát fölfedeztem......!?
Nem látom a kialakításban a rabszolgák munkaasztalát!
Kérem a pótlását, mert a vonzás törvénye ezt diktálja, hiszen igy lehet teremteni! :)Nene

Fércművek írta...

Hihi! A rabszolgák eddig is a vágóasztal mellett robotoltak kényelmetlen székeken. Na ezen tudunk változtatni, máson nem nagyon. Vagyis de, de akkor még selejtezni kell. Ahogy belejöttem érzem, hogy egyszer az egész hátsó rész fércművek lesz. :))

Anita írta...

Mit ne mondjak...irigylésre méltó a műhelyed! Na meg a kitartásod, hogy ilyen szépen rendbe rakd! Én is sokszor nekezdtem már....:)