2010. január 28., csütörtök

Nem tudom mi legyen a cím..

Készültek mostanában apróságok és nagyobbacska dolgok is, de valahogy nem jutottak el a blogig, úgyhogy most pótolok. :)

Ő egy zsiráfos táska. Sajnos, aki ajándékba kapta nem örült neki, úgyhogy visszakerült hozzám. Fura szitu, nem fordult még elő velem, de nem bánom, mert nagyon megkedveltük családilag készítés közben. Még nem tudom mi legyen vele.


Ezeket a gombokat tegnap hozta a posta. Az ilyen apróságok úgy fel tudják dobni az ember napját. Itt is nagyon köszönöm Réka!! :)


Már Ahama táskájának készítése közben gondolkodtam rajta, hogy jó lenne egy ilyen párna. Ez az első próbálkozás. Nem bírtam magammal és felhoztam a gépet az étkezőasztalra, mert lent csak vacogni lehet, varrni nem. Még van rajta mit finomítani - direkt nem mutattam a hátát :)) - de a következőnél már minden oké lesz. Már csak azt nem tudom, hogy ekkora maradjon a nyuszi vagy egy kicsit nagyobb. (Én a nagyobb felé hajlok, de vannak ellenszavazatok. :) ) És igen, nálunk még az asztalon is szőnyeg van. :))


Aztán a gombos kísérletezésekből ezek is születtek kitűző formájában. Csak, hogy előszedhessem a rég nem látott filceket és kedvemre válogassak a színekből. :) Legközelebb azt hiszem bevetem a szalagokat, gyöngyöket, charmokat is. Ja, és ebből is látszik, hogy már vannak gombként funkcionáló alapjaim is, úgyhogy ezentúl tulajdonképpen rendeltetésszerűen is használhatom a prést. :)


Közeleg a Valentin-nap is. Ez az egyik kitűzőm erre a témára. Remélem lesz időm a többit is kivitelezni. Ha nem, akkor is ott van a jövő ilyenkor. :)

Gondolom észrevettétek, hogy nem sokat gondolkodtam az átkötéseken a bejegyzésben. :) Ebben a szellemben írom meg gyorsan, hogy most egy pár napra eltűnök utazásilag. Irány Sopron gyerekek nélkül. Köszönjük minden családtagunknak, hogy ez összejött. :) (Bár, most hevesen lekopogom, mert mikorra mondjanak hófúvást, ha nem akkor, amikor mi hamarosan indulunk... :) ) Szorítsatok, hogy most ne a mentőben végezzük! :)

Most vettem észre, hogy kinagyíthatóak a képek. Ki érti ezt???? Mindent ugyanúgy csinálok...

26 megjegyzés:

Reyca írta...

Jó utat, kellemes pihenést! :)
Párnán pedig megnéznék egy nagyobb nyuszit is, de ez a verzió is nagyon tetszik! :)

VKOrsi írta...

táska tündéri :)
párna szerintem így jó ahogy van :D
valentinos kitűző mindent visz :)

Julcsi írta...

Párnára én sarokból kukucskáló nyuszit is kipróbálnék, persze csak ha már hazajöttetek!:)
És igen, szorítok, hogy most SE a mentőben végezzétek!!!!!

jucii írta...

Lehet olyan, hogy egy ilyen csodaajándék nem tetszik valakinek?! :O
A párna szuper így, ahogy van, de a nagyobb nyufi sem lenne rossz :-)

A kitűzők is mind nagyon szépek! :-)

Jó pihenést Sopronban:-)

Mici írta...

Én most egy kicsit gyengélkedem, de a soproni utatok híre feldobott! Nagyon jó pihenést, kikapcsolódást, és sok-sok jót kívánok Nektek!!! :)

krisz írta...

A táska szerintem szuper!Nekem biztosan be tudta volna lopni magát a szivembe.Tündéri!És a kitűzők is!

kinga írta...

Nem örült neki?? Ilyen van?? hát, én biztos szívesen elfogadnám :)
valamiért amúgy is imádom a zsiráfokat.

A párna nekem jobban tetszene, ha a nyuszi a sarkából indulna, ferdén, mint a borítékon :)) de így is nagyon jó! és olyan jó melegnek és puhának tűnik :) Még akár sálként is el tudnám képzelni, az egyik végén nyuszkóval, másik végén dömével :)

A kitűzők nagyon jók!
Én is hasonlókon töröm mostanság a fejem, csak saját gyurmagombokkal :) De a vizsgák miatt eddig sajnos csak terv szintjén maradtak.
de az a muffinos nagyon-nagyon tetszik nekem :)

és bár nem szeretem a valentin napot, a méhecskés kitűzőért is odáig vagyok :)

kinga írta...

Ja most látom csak, hogy Julcsi is a sarkos megoldásra szavazott :)

kiseri írta...

Juj ez a táska! Mekkora és hol van és mennyiért??? De komolyan!!! Én tudnék neki egy gazdit...
Érezzétek magatokat nagyon-nagyon jól az utazáson!

Barbi írta...

A kitűzők nagyon tetszenek! Egyszerűen nem értem, hogy a zsiráfos táska hogy nem tetszett az ajándékozottnak? A párna édes, puha lehet. Jó utat!

csj írta...

Nagyon édes a zsiráfos táska, nem értem hogy nem tetszhet ez valakinek. A párna is aranyos, és szerintem is kipróbálhatnál egy sarokból kukucskálós verziót.
Nekem legjobban a kitűzők tetszenek! Színesek, vidámak, ötletesek! Kíváncsian várom a továbbiakat!

Zsukka írta...

A kitűzőkért rajongok, nagyon-nagyon jók, és annyira szép színek, hogy elolvadok :o)!
És a zsiráfos táska is édes, szerintem lesz rá vevő hamar!
Jó pihenést (mi is azt tervezünk a jövő héten, csak az ország másik végében, és a gyerekek is jönnek... :D)!

böpörö írta...

Nálunk a zsiráf az abszolút család-kedvenc a jegesmedve és a rozmár mellett, úgyhogy felháborodtam, hogy nem szerethet bele valaki azonnal ebbe a tatyóba.
Rejtély számomra is.
Ha nem akad vevő, én is tudok egyet:))

böpörö írta...

... kukucskálós párnára szavazok! Pont ekkora nyuszival.

Vacskamati írta...

Áááá!! Ilyen kitűzősből csinálj csatot is!! Meg hajgumit!! Nekem a kék a kedvencem!! Olyan jó kockás, meg virágos, meg télies, de tavaszodós! :D

A nyuszkós párna: nekem is a borítékos verzió jönne jobban be, akár körbe is fércelve a szélét, a nyúl csak az alján kuksizna, nem ekkora területet elfoglalva a párnából.. A középre, egyben odatett dolgok olyan... nem annyira jók.. :D A hátlapozás nem nem is biztos, hogy ugyanilyen anyagból kellene legyen, pl. az ikejában is vannak mostanság s.szürke és kockás (hmmm... :D) hátlapos kombik, amik nagyon passzolnának ide is. :D

Táska: szerintem nagyon édes, de őszintén, én sem örülnék felhőtlenül egy műbőr táskának.. mert az anyagtól magától ráz ki a hideg.. akárhogy is becézhetik textilbőrnek vagy másnak. nemceletem...
(Lehet, az illetőnél is ez volt a gond- azért nagyon sajnálom, sok munkád lehetett benne.. én mindig úgy elszomorodom, ha valakinek nem találom el az ízlését.. eddig nagyon gondosan igyekszem megválogatni, ki kapjon sk. cuccot.. ) de nem félek attól, hogy sokáig árválkodna.. :)

borSHEka írta...

Nekem kedves ez a zsiráfos táska! Nem is értem, miért nem tetszett... Lehet, hogy tényleg ez a "textilbőr" a ludas benne. Valahogy a mű dolgokat nem annyira jó fogdosni. Úgy látom, megérdemelten elég nagy rajongótábora van : ) lehet, hogy nem tarthatjátok meg, családilag : ))
Jó utazást, kevés hó- és szélvihart (máris süt a nap!)
Ja, a párnából a logódhoz hasonló sarok-kukucskálósra voksolok, ha ez egyáltalán körkérdés volt.
És ez a bee mine! Nagyon jó, pedig nem vagyok oda az angolszásziából beszüremlő ünnepekért. How can bee mine?

muzli írta...

Nekem nagyon tetszik a táska is, nem is baj, hogy annak a valakinek nem tetszett, legalább majd olyanhoz kerül, aki felhőtlenül örül majd neki. A kitűzők meg csúcsszuperek. Én még várok egy olyan Lili lánynak valóra ám...

kinga írta...

Nekem is eszembejutott a hajgumi, meg gumis hajpánt is :)
Legalábbis én most olyat szeretnék csinálni, de ennél is biztos hatalmas sikere lenne, sőt... .

Babra írta...

Nagoyn jóóók, nekem a táska és a gombok a kedvenceim:)

Nils Holgersonné írta...

Valentin-nap helyett keszitsd a kituzot Balint-napra, es akkor azok is orulnek neki, akik nem szeretik az angolszasz unnepeket.

A szines filces kituzok naaaaaagyon profik! Tokeletes! Igaza van Vacskamatinak, legyen belole csat is! meg mindenfele!

Megkerdezhetem, mi a cikkszama a varrogepednek? (en most kacerkodtam egy singerrel, de nem tudtam eldonteni, eleg eros lesz-e
)

jo utat Sopronba!!

könyveslány írta...

Tudom, hogy mindenki ezt kérdezi, de most komolyan: kinek nem tetszett ez a kis drága??? Imádnivaló!
A párna is édes, de én is szívesen megnézném a kukucsos nyuszikával.

niniel írta...

Hihetetlen, hogy ez a tündéri,édes táska nem kellett...túlságosan felnőtt lehetett, akinek szánták?

lucia32 írta...

ÓÓÓÓ. A táska dolgon elcsodálkoztam. Mert ha kapok valamit ajándékba, nem mutatom ki, hogy nem tetszik, hanem megköszönöm. Vissza nem adom soha, hisz megbántom az ajándékozót. Mindenesetre magam részéről boldog lennék, ha valaki efféle táskákat próbálna nekem adni...:)

Raindrop írta...

Elég bugris dolog egy ajándékot visszautasítani, még ha nem is tetszik annyira.
Bár, ezzel a kis tüneménnyel max. annyi baja lehet valakinek, hogy nem passzolt a nőiesebb, vagy konzervatívabb egyéniségéhez.

A párna megint nagy húzás! :)
Eltudnék képzelni egy nyuszi alakú párnát is. Olyan finom, bojtos, csikizős anyagból. :)

Nagyon jó utazást, pihenést, szórakozást, kalandokat!

Fércművek írta...

Tyű, mindenkinek nem tudok válaszolni, de akkor néhány reakció zanzásítva. :)

A zsiráfos ajándék táskán kívül álló okok miatt nem tetszett. Van ilyen. Egyébként már el is kelt. :)

Ígérem lesz sarokból kikandikáló nyuszis párna is hamarosan. :)

A Singer számának utána nézek, de asszem egy teljesen alap darab, minden extra nélkül.

A hajgumi is hamarosan megjelenik a boltban, csak még nem volt időm befejezni őket. Csit-csat egyelőre nem lesz, mert a prototípusok mind megadták magukat. :(

Mák írta...

Szia!Gondoltam megvárom a hozzászólásommal amíg visszajössz:D. Látom megérkeztél:D..STOP.:)Nem gondoltál arra, hogy a nyuszis párnán -ha gyerkőcöknek is szánod- a gyerekek szeretik ha valamit molyolhatnak?:)..Mozdítható fül, kinyúló mancs ( már ha egy nyuszinak mancsa van...vagy inkább tappancs), fül mögött kis rejtett zseb:D...Nem szeretnék belekotyogni, csak a gyerkőceimből kiindulva amikor egy párnához bújnak mindig molyolnak mellette valamivel..Pl a kisfiam morzsolgatja a csücskét, megvizsgálja rajta a gombokat...mit tudom én..A kislányom párna alá rejt dolgokat, hozza a kis kabaláit, kincseit...Nekem ez jutott eszembe a nyuszis párádról,ami mellesleg helyes lett így is, tetszett a többiek ötlete, hogy oldalról bekukk, stb... csak tovább gondoltam az én fejemmel:D:D:D...Remélem nem hari!