2010. január 12., kedd

Recycling

Szeretem az újrahasznosítást. A gombok egy új lehetőséget adnak erre. Most megint új dolgokat keresek jártam-keltemben, hogy egyedi dolgokat készíthessek belőlük. Ezek itt újrahasznosított babaruhákból készültek.


Eddig nagyon sajnáltam, hogy a ruhákon található hímzéseket, illusztrációkat nem tudtam hogyan felhasználni, hát most már tudom. :) Ezektől itt fönt még nem tudok megválni. Az alsó sor a fiúk kinőtt ingecskéiből lettek. Lehet, hogy azokat megtartom emléknek. Mostanáig beteges gyüjtögető voltam, a ruhácskáikat is el szerettem volna tenni, de tulajdonképpen teljesen felesleges. Sokan örültek a csomagjainknak. Így viszont megmaradnak egy kicsit nekem is.
Igaz még kép nélkül, de valahogy ide kapcsolódnak az INGujj bAbák is. Egyszer csak bevillant, hogy milyen jó lenne, ha az apukák kedvenc, vagy esetleg esküvői ingének felhasználásával készülne baba a kislányuknak. Elég személyes darab lenne, annyi szent. :) (Na nem mintha bele mernék vágni egy ilyen előéletű ingbe. :) )

16 megjegyzés:

Anais írta...

Love all :))

kinga írta...

Jaj, a madaras a kedvencem! Lehet, hogy le is stoppolom:)
Azt hiszem átnézem a régi, kiselejtezett cuccaim, hátha valamit hasznosítani tudnál, meg ha turizok, majd gondolok rád, hátha a kezembe akad valami.

Fércművek írta...

Köszi Kinga. :) A madarassal az a helyzet, hogy az utolsó WAMPra kivittem. Egy valaki fontolgatta, hogy megveszi, de aztán visszatette és én lecsaptam rá. Nem tudtam eladni. Egy csodálatos kis kardigánról repült a kitűző alapra és imádom. Csak úgy, mint a kukucskáló nyuszit és a rókát is. A fiúk cuccairól nem is beszélve. Bajban lennék, ha igazi boltom lenne, mert jól nem adnék el semmit. :)))

kinga írta...

Ja, összekevertem a két mondatban a föntöt meg a lentet :)
Legalább így jobban megy az önmegtartóztatás :)
Így is rettegek, mivan, ha valami nagyon-nagyon 'must have'-et töltesz fel.
:)))

Piroseper írta...

Jajj nekem is nagyon tetszenek! A felső sor nagy kedvenc! De a madaras visz mindent! :)

Vacskamati írta...

:D Szuper mind!! Én a csajszik használhatatlan pamutpólóiból vágtam ki a hímzéseket, ha minőségi volt, nem bomlott el a széle- applikációnak használom őket.. persze nem az ilyen mini méretet.. :D

norcsella írta...

Nekem mind a kedvencem. De a maci a csúcs. :o)

Krisztallit írta...

.. és amikor továbbadod a ruháikat, nem fogják érteni a boldog, új tulajdonosok, hogy miért is van mindegyiken kis anyaghiány :-))

vadjutka írta...

nagyon helyesek lettek!

Noémi írta...

Nagyon-nagyon tetszenek a gombok. Ha lesz csipkéből is, akkor jelentkezem.

Bejus írta...

Jujj de szupik!! :))))

Névtelen írta...

ALIG... VÁROM..., HOGY... A... KERESZTSZEMES... SZÍVECSKE... ALAKÚ... ROOÓVZSA... CSOKROT... GOMBON... LÁTHASSAM...! Ezek itt meg oszt nagyon teccik minékünk kezicsókkollom me eggyedy, ardekess, elegáss és hú (WOWe)! :)Nene

Névtelen írta...

Ez naon tecccik!!!:-)))*****
Acul

Bejus írta...

http://mindenamidivat-bejus.blogspot.com/2010/01/ajanlo-gombolt-meskan.html ;)

Fércművek írta...

Köszi. :) ( Csak oda nem tudok kommentelni. :( )

Bejus írta...

Miért nem? Nem lehet? :( Mert akkor megnézem a beállításokat!