2010. február 25., csütörtök

Apróságok

Még mindig. Mindegyik kicsit a tavaszhoz kapcsolódik már.

Piros - fehér - zöld csatok, alternatív megoldás kokárda helyett. :)


Virágos gyűrűk:


Kitűző:


(Egyébként biztos látszik, hogy ezek ihlették a figurás rajzokat. :) )

Kár, hogy láttam egy időjárás jelentést, mert már szinte elhittem, hogy itt a tavasz. Azért bízom, mert érezhetően több lett az energiám. Ami nem is árt, mert kicsit visszakacsintott a múlt és kaptam egy visszautasíthatatlan ajánlatot, úgyhogy mostmár valódi munkám is lesz, de szerencsére még mindig csak itthon. :))

4 megjegyzés:

brigi írta...

De jó neked! (Nekem el kell mennem hamarosan...:()
Szépek nagyon ezek a hímzett gyűrűk, kitűzők!

Cserfescsillag írta...

Szia! Ha a virágos gyűrűt még nem adtad el, akkor szeretnék "lecsapni" rá (amelyiken a két virág van). :) Szerelem volt első látásra!

borSHEka írta...

Jaj, ez a kokárda de jó lenne! Ha nagy hajam lenne hozzá, az is jó lenne : ))
Izgalmasan hangzik ez a munka... Azért lesz még időd fércelni? Vagy már teljesen leszoktál az alvásról? ; )

Anzsi írta...

Én is azt sajnálom, hogy nem fértem oda a standodhoz!!! :(
pedig a csatok nagyon tetszenek!!!

Munkához gratulálok!!!!!

Borsheka, szia itt is ;)))