2010. február 6., szombat

Díj és játék

Rózsaszín pöttyöktől kaptam ezt a díjat. Nagyon szépen köszönöm, de a mondj 7 dolgot magadról kitétel már nagy kihívás nekem, mert szerintem többet tudtok rólam, mint én magamról. :)


Egyébként miért mindig 7???
Megmutatok 7 dolgot inkább, amikre vágyom az Etsy-ről. Ez is mond rólam valamit, nem? :)














(Egyébként nehezen válogattam ám, mert most kiderült, hogy leginkább az anyagok és egyéb alapanyagok keltik fel az érdeklődésemet. A legtöbb kedvencem onnan van. :) )

Lidércke is mostanában ünnepli a blogszülinapjait, úgyhogy gyertek játszani. :)


Nálam is lehet még egy napig rontani mások esélyeit. :))

Holnap mutatok nyuszkókat. :)

6 megjegyzés:

Mák írta...

Nekem új volt a 7 dolog...:D...sünis szalag nagyon cuki, a nyuszi vagány, olyan na most legyőzök minden akadályt típus...és a táska az ami nekem nagyon bejön még:D:D:D..

Rózsaszín pöttyök írta...

Köszönöm a válaszokat! :-)

Ismered Salley Mavort? (http://weefolk.wordpress.com/, novemberben kezdett el blogolni), a nyuszi hasonlít az ő babáihoz.

Lidércke írta...

Ezekért én is el tudnék csábulni! :)
Örülök, hogy játszol velem. :) Sok szerencsét!
(A szóellenőrző: conkedi :D)

muzli írta...

Az a nyuszi abszolút nyerő!!!

kinga írta...

Ó, a cerkás sál és a sünis szalag de éédees :)

Arien írta...

Nagyon tetszik az a szövet táska!