2010. február 1., hétfő

Egy éves a blog

Sokat gondolkodtam ezen a bejegyzésen. Mert simán elintézhettem volna egy játékkal és egy kis hip-hip-hurrával, de azt hiszem nekem ez annál többet jelent. (Nem kell megijedni, lesz játék is. J)

Mielőtt valami nyereménnyel kecsegtetnélek benneteket, gondoltam leírom, hogy én mi mindent kaptam Tőletek. (Azt, hogy ti kaptok-e tőlem valamit, ti tudjátok. Természetesen kiváncsi lennék, hogy nektek mit jelent ez a blog, miért tiszteltek meg a bizalmatokkal, de lehet, hogy jobb, ha ezt magától írja meg az ember, nem felhívásra. J )

Most messziről indítok, de ígérem el fogok jutni a mosthoz is. J Amikor a gyerekek megszülettek valahogy elvesztettem magamat. Biztos sokan vagyunk így ezzel, de én csak a saját történetemet ismerem igazán. Az elején még nagyon hiányzott a munkám és a korábbi szabadság. Tudtam már a gyerekek érkezése előtt is, hogy a fontossági sorrendek meg fognak változni, de más tudni és más megélni az ilyesfajta változást. Az elég hamar kiderült, hogy a házimunka és a főzéstudományom tökéletesítése nem elégíti ki a belső igényeimet. Azt nem mondanám, hogy boldogtalan voltam, de nem éreztem jól magam a bőrömben. Valami hiányérzet mindig motoszkált bennem. Így visszatekintve elég sokáig. J Aztán jött egy nap és felfedeztem a blogok világát. Előtte a gépet/netet sem nagyon használtam munkán kívül. Nem sokkal később rátaláltam az Etsy-re. Egy napra rá Anais barátnőm egy mail-ben ajánlotta többünknek a Meskát. Ez valahogy rímelt arra, hogy akkor novemberben kezdtem el – legalább 10 év kihagyás után – újra hímezgetni. Sajnos nem tudtam szépen megvarrni a kész műveket és akkor jött a filc, amit fércöltéssel is össze tudtam varrni viszonylag elfogadhatóan. Innen jött a név ötlete, a Fércművek egy kis öniróniával fűszerezve, mert a kezdeti darabok tényleg azok voltak. Ha most visszanézek, nem tudom, hogy volt bátorságom az első darabokat feltenni a Meskára. J

Ekkor kezdődött az elmúlt egy év.

Amikor belekezdtem a blogírásba, nem volt semmilyen különös tematikám. Gondoltam dokumentálom a fiúk mindennapjait és ha van mit mutatnom, akkor azokat is közszemlére teszem. Öszintén nem gondoltam volna, hogy a családtagokon és barátokon kívül bárkit is érdekelne. (Öszintén meglepett az is, hogy a fentiek közül van, akiket egyáltalán nem érdekel, de ez egy másik történet és hál’istennek nem ez a jellemző, sőt. ) Elég hamar úgy éreztem magam, mint aki haza talált. Évekkel ezelőtt a pályaválasztási tanácsadóban azt mondták, hogy tanuljak, mert a kézügyességem nulla, abból nem fogok megélni. Most ennek ellenére óriási kedvvel vetettem bele magam a kreatívkodásba és egyre többen követtétek ezt figyelemmel.

Így visszagondolva nagyon jó döntés volt februárban nekifogni a blogolásnak, mert január elején nem lett volna energiám végig sem gondolni mi minden történt az elmúlt egy évben, mert az évvégi hajtás nagyon sokat kivett belőlünk.

Azt hiszem a blog egyfajta terápia nekem. Úgy érzem, az elmúlt egy év alatt újra elkezdtem felépíteni magamat. Egy idő után tudatosan is kerültem a mindennapi gondokat itt, hogy ez csak a Fércművekről szóljon és a boldogságról, amit nekem okoz. Mert nem mindenki osztozik az örömömben és a házasságunk is egy nehéz időszakon van túl. Most regenerálódunk. Sok mindent megtanultam és megtapasztaltam az elmúlt egy évben. Sok olyan tulajdonságom is előjött, ami még engem is meglepett. Az idei év az egészséges egyensúly megtalálásáról kell, hogy szóljon, hogy mindenki elégedettem zárja majd ezt az évet.

Egy barátnőm kérdezte még a nyáron, hogy nem félsz, hogy egyszer csak elfogynak az ötleteid? Neki is azt mondtam, hogy de, rettegek tőle, de valahogy az egyik dolog hozza a másikat és egyelőre az a problémám, hogy nem jut időm az összes ötlet megvalósítására. Remélem ez még sokáig így lesz és tudok nektek újakat (is) mutatni.

És, hogy tőletek mit kaptam? Rengeteg kedves kommentet, bátorítást, bizalmat, pozitív értékelést, amit nem tudok eléggé megköszönni, mert most már elárulhatom, hogy sokszor voltam holtponton, abba akartam hagyni a blogot, a Fércműveket, mindent és nagyon sokszor a ti kedvességetek, figyelmességetek és - meg merem kockáztatni - a szeretetetek lendített át ezen. Köszönöm.

Köszönöm a rengeteg ismeretséget is, a kedves leveleket és ajándékokat. Jó az a tudat, hogy most már szinte Magyarország minden nagyvárosában és azok közelében összefuthatok egy-két kedves ismerőssel. J

Köszönöm, hogy vagytok és olvastok, mert komolyan mondom, hogy a Fércművek nélkületek már nem lenne.

Egy kis matek, hátha érdekel valakit. 238 rendszeres olvasó, több, mint 300 bejegyzés, majdnem 3000 komment és a napokban láttam, hogy a 100,000. bűvös oldalletöltést is elérte a számláló. Nem tudtam mihez képest, úgyhogy visszakerestem, hogy júliús vége óta van ilyen fent. Döbbenet. (Van még több szám is, de nem fárasztalak benneteket. :) )

Korábban kitaláltam, hogy e jeles nap okán feltöltök minden eddig készült fércet a Flickr képtárba, de ez sajnos nem jött össze, ahogy az sem, hogy összeszámoljam, hogy mi mindent készítettem, készítettünk. Mert útközben a Fércművek családi vállalkozás lett. Meg is ragadom az alkalmat, hogy megköszönjem kedves rabszolgáimnak, hogy támogatnak, bedolgoznak és hisznek bennem. :))

Elérkeztünk a fontos részhez. :) Játék. Már korábban is írtam, hogy rossz érzés, hogy csak egy ember nyer, mindenkinek meg nem tudok felajánlani ajándékot, úgyhogy az arany közép utat választottam. Három dolgot fogok kisorsolni. .:) Ha valaki kommentet hagy ennél a bejegyzésnél február 7. éjfélig, akkor esélye van megnyerni az egyiket. Hétfőn fogom elárulni kik a szerencsések. :) Ja, hogy lemaradt a nyeremény? Lesz egy fércnyuszkós kulcstartó sapkával, sállal, egy zsebrém és egy tetszőlegesen választható csat és gyűrű szett a GomBoltos anyagkínálatból. (Holnap lesz róluk kép. :) )

Remélem velem tartotok ebben az évben is és együtt ünnepelhetjük majd a második szülinapot. :)

A JÁTÉKNAK VÉGE.

156 megjegyzés:

Anna írta...

Szia Judit!

Az első komment jogán, csak így tovább:) Emőkének is nagyon-nagyon tetszett az ajándéka.
Márciusban találkozunk:D

Üdv

Anna

Mismouth írta...

BOOOLDOG SZÜLINAPOT Drága Jutka :)

Én úgy ismertelek meg, hogy "A FércJutka" és azthiszem ez a megszólítás rajtad is ragadt :)

Örülök, hogy elkezdtél blogolni :)
Még sok-sok ilyen évet!!!!

Egy FércFan ^^

Viki írta...

Ó, de jó, a gépem szerintén vagyok az első! Boooldog, boooldog szülinapot!!! Azt, hogy a blogod mit jelent még nem tudom, mert csak 4 napja követem, de az a gyönyörű gombos szett amit készítettél a mindenem! (a kisfiam után, aki febr. 7-én lesz 2 éves, és vele együtt a nyuszkóra áhitozunk!) További gyönyörűséges alkotást és blogolást: Viki és Zétény

Évi kreatív oldala írta...

Én is szeretnék Boldog Blogszülinapot kívánni és veled játszani! :)

Piroseper írta...

Gratulálok az egy éves blogodhoz! :)
Mindig olvaslak, de kevés kommentet hagyok. Csak így tovább! :)

Viktória írta...

Boldog Első Blogszülinapot!

BCili írta...

Olyan hosszú lenne az én válaszom is, hogy ide ki se férne, meg se kísérlem. De kommentet hagyok mert egy nyuszkós kulcstartó jól jön a cerkavég mintájának :)

Évi írta...

Gratulálok az egy évhez!
Régóta követem a blogod és gyönyörű dolgokat alkottok! További sok szép fércet kívánok! És a GomBolt szintén fantasztikus! :)

Lukinyuszi írta...

No talán most lesz egy férc nyuszim! De szép is volna.. ^^
Boldogat a blognak és minden jót Neked! ;)

Kalex © írta...

Nemrég olvaslak, de annál nagyobb kedvvel... :o) Jó amit csinálsz, és ahogyan írsz!
Kívánok Neked nagyon sok boldog blogszülinapot, és még nagyon sokat, kedveset és szépet!
:O)

Puszedli írta...

Ne aggódj, sosem fogsz kifogyni a remek ötletekből! Boldog blogszülinapot! :)

krisz írta...

Boldog szülinapot a blogodnak!Ezzel a blog-terápiával én is épp igy vagyok.Imádom hogy vannak a csajok,de mégis nehéz újra felépiteni mindent,vagyis inkább másképp gondolni.A blogolás ebben segit.Ó és ne félj hogy elfogynak az ötletek!

azeszti írta...

én is gratulálnék az 1 évhez, nagyon büszke lehetsz magadra, h ilyen rövid idő alatt mindezt elérted! veled vagyunk, szeretünk továbbra is :))

Zsuzsi írta...

Szerintem nagyon nagy dolog, ha valakinek saját, egyéni, felismerhető stílusa van, büszke vagyok Rád :D és sok-sok boldog blogszülinapot még!

Julcsi írta...

Nekem nem a játék a legfontosabb. Sokkal inkább az, amit előtte írtál!
Persze azért a játékból sem szívesen maradnék ki, bolond lennék:)
Hajrá, csak így tovább!

Hunszil írta...

Szia Jutka !

Nem szoktam sűrűn megjegyzést hagyni, de én is kívánok nagyon sok-sok blogszülinapot.
NAgyon szeretem a munkáidat, követem a napi történéseidet, imádom az írásaidat :)
Az ötletekből ahogy írtad szerintem sem könnyű kifogyni, mert egyik hozza, görgeti maga után a másikat:)
Gratulálok és még sok FÉRCMŰVEKET :)))

brigi írta...

Én sem elsősorban a játék miatt...De azért azért is! :)
Nagyon sokat merítek a blogodból és a történetedből. Főleg erőt, kitartást és sok örömet. Rajongója vagyok a stílusodnak és mukáidnak! Nem is értem, hogy mondhatta valaki, hogy nincs kézügyességed!
Mindig nagyon várom az új bejegyzéseket!
Kívánok sok energiát, időt, ötletet, egészséget...és ami még neked kell az alkotáshoz! Boldog szülinapot!
Szeretettel: Brigi

könyveslány írta...

Nagyon sok boldogot Neked, a "rabszolgáknak" és a blognak! Eszméletlen csöpögőset tudnék írni arról, hogy milyen jó erre járni, nézegetni az újabb alkotásokat, együtt örülni a többi férc rajongóval, de megkíméllek tőle :-)Go on!

Rózsaszín pöttyök írta...

Irigylésre méltó, amit ebben az egy évben elértél.
Gratulálok Neked hozzá!

Barbi írta...

Ó, igen! Persze, hogy Veled tartok! Én pedig azt köszönöm, hogy megismerhettelek Téged, a csodás munkáidat! És én a helyedben nem félnék attól, hogy kifogynak az ötleteid! Nem fognak! Sok boldogságos blogévet még! :)
Puszi!

Sziranszki írta...

Boldog születésnapot! További jó blogolást, és rengeteg új férc megvalósítását kívánom. A gondolat, hogy bezárd a blogot, pedig messziről kerüljön el!!!

Lidércke írta...

Isten éltessen sokáig, blogod érjen bokáig!
Örülök, hogy ismerlek, még ha csak éteren keresztül is. - Ez úgyis változik majd, előbb-utóbb csak találkozunk! :)
Nem tartok tőle, hogy kifogysz az ötletekből. :) Lám, tökéletes példa erre a GomBolt. :) Abba ne hagyd!

(És most pirulok, mert az én blogom 2 hete volt egy éves, de még mindig nem írtam róla... Fogok. Kösz a lökést! :D )

martimez írta...

Gratulálok...csak így simán:)))

Dóri írta...

Így korán reggel :) most nem fogalmaznám meg, hogy eddig miket kaptam tőled és miért szeretem a blogodat, de a történetünk annyira egyforma (legalábbis odáig, hogy te nagyban nyomod, én meg csak itthon :) ), hogy húha. Szóval jó érzés, hogy nem vagyok egyedül és példaként szolgálsz, hogy a mostani helyzetemnél többre is vihetem. Én most ezt köszönöm neked. :)
Boldog blogszülinapot kívánok, sok-sok ötletet, kitartást és jókedvet a munkához és az élethez. :)

maze írta...

boldog szülinapot! :)

FKriszti írta...

Nem a játék miatt írok ( soha nem nyerek,de talán ........),hanem amit előtte leírtál.Igen, én szeretek nézelődni nálad. Feltöltődni, megcsodálni az aranyos dolgaidat.Gratulálok!
Ja, és nem hiszem ,hogy kifogynak az ötletek. Amikor úgy érzed ,hogy nincs ,na akkor fog előbújni a következő . Mindenből a legjobbat kívánom Neked szeretettel ! :)

Reyca írta...

Boldog blogszülinapot! :))

Zazálea írta...

Naná, hogy maradunk/maradok, de nem a játék miatt, hanem miattad. :o)))
Azért viszont nagyon...

Ejjkukk írta...

... csak 1 éve? Olyan fura a dolog, mert olyan mintha már régebb óta figyelném a a fércműveket. Sok szép, alkotással töltött évet és blogolnivalót kívánok!

K.L.Julcsi írta...

Ismerős dolgokról írtál.
Örülök,hogy Rádtaláltál.

Névtelen írta...

Szia

Egy évvel ezelőtt gondolom nem hitted volna, hogy mást is inspirálni fog a blog. Már lassan négy éve vagyok itthon a fiaimmal, de mostanában kaptam rá a kézimunkás blogok alapján arra, hogy ne csak gobleineket varrjak ki, hanem a magam/mások örömére alkossak is.

Köszönöm

A farsangi tombolára varrt macsekokat az óvónők úgy döntöttek megtartják a csoportszobában, nem sorsolják ki tetszik nekik. Én meg örülök, hogy létrehoztam valami kedveset.

Ildikó

Krisztallit írta...

További sikerélményeket, cseperedő gyerekeidhez sok örömöt, házasságodba folyamatos megújulást és mindehhez kellő önbizalmat kívánok neked! Egyszer írtam már, hogy a nyilvánvaló tehetség utat tör magának!

soli írta...

Kedves FércJutka!

Köszi, hogy leírtad ezeket nekünk! Szeretem a kreatív, semmivel sem összetéveszthető ötleteidet!

muzli írta...

Halihó! Boldogat a blognak és egy jobb évet neked. Bár szerintem fércileg a múlt év is tökéletes volt, de kívánom,hogy az idei sokkal jobb legyen. Millió puszi: Detti

PI írta...

Boldog Blog szülinapot!

Anita írta...

Csak így tovább!Boldog szülinapot!

borSHEka írta...

Örülök, sőt! köszönöm, hogy mindezt leírtad! Milyen jó lett volna, ha hamarabb/korábban találok ide...! Még így is...Na mindegy, ez most nem rólam kell, hogy szóljon (bár nagyon szívemből szóló, amit olvastam), szóval:
további sok szép Fércművet kívánok!!

inecsg írta...

Szeretném olvasni a második blogszülinapot is! :-) Nagyon egyediek a fércmunkáid. Igényes, szép.
Üdv:Gabi

Edina írta...

Boldog blogszülinapot! Kitartást az ötleteid megvalósításához, látod mennyien vagyunk kíváncsiak rád nap mint nap!

cc írta...

Kedves Jutka!
Mint az előttem szólók írták már: hasonló érzések, gondolatok, sok öröm és ötlet..
Boldog blogszülinapot!

Jutus írta...

Szeretnék boldog blogszülinapot kívánni és várom a további sok,sok ötletedet és gyönyörű munkáidat!!!:D

Gyurminyuszi Blogja írta...

Boldog szülinapot kívánok!
Imádom a blogod, kb. fél éve olvasom rendszeresen, és nagyon szeretem. A blog és az alkotásaid mindig felderítenek, nagyon vidámak. Köszi hogy olvashatom! Csak így tovább!
Petra

Nina írta...

Szívből gratulálok a blogszülinaphoz és kívánok még nagyon sokat!
Szerintem sokan sokat kaptunk és kapunk Tőled, és remélem, ez sokáig így is marad :)
Rendszeresen olvaslak, követem a bejegyzéseidet, és imádom a férceidet :)
Ha egyszer kisbabám lesz, biztosan neki is lesz néhány fércjátéka, legalábbis én szeretném :)
Szóval, boldog szülinapot Fércművek, és még sok sok szuper ötletet, kedves Judit!

Nina

Cserfescsillag írta...

Már van Tőled néhány kedves darabom. Boldog blog-szülinapot! Hihetetlenül kedves vagy, remélem én is lehetek idővel az "ismerősöd", akivel személyesen is találkozol!

Vacskamati írta...

Néztem a bejegyzésed- atyaég, de hosszú..aztán nézem, miről írsz.. jesszus, de rövid.. :D

Nagyon jól összeszedted a dolgokat, és én nagyon örülök, hogy blogolsz! Boldog blogszülinapot, és remélem, jövőre azt írhatod majd, "nem is gondoltam, hogy ennyire sikerül betartanom az elhatározásaimat.. " :)

S hogy mi mit kapunk Tőled? Azon kívül, hogy nem érzi magát az ember ufónak a cseppet sem kreatív környezetében? Speciálisan Tőled sok sok mosolyogtató, kedves képet, figurát, álleesést produkáló szellemes ötleteket, inspirációt.. Azért az nem véletlen, hogy ennyien kíváncsiak vagyunk Rád! :D

böpörö írta...

Judit!
Isten éltessen Benneteket (Nyulakkal, Medvékkel együtt), hasonló "megtalálós"-évet kívánok, mint az előző.
Sokan leszünk még Rád kíváncsiak, úgyhogy tessék sokat ötletelni továbbra is:)
... és a játékra is jelentkeznék...

Raindrop írta...

Boldog ... boldog ... boldog blogszülinapot ... kívánom, hogy legyen még ... sok ilyen szép napod! :)

Karina írta...

Én is szeretnék játszani, 3 fiam nevében is, tudod, hogy nagy fércrajongók vagyunk!!
Gratulálunk az egy éves bloghoz, hihetetlen fejlődésen mentél át valóban egy év alatt. Jó példa vagy számomra, hogy aki mer nagyot álmodni, annak sikerül!!

Melusee írta...

Nagyon boldog blogszülinapot! Így ismeretlenül is szeretném "elmondani", hogy volt egy napom, amikor úgy döntöttem, minden anyagomat eladom, vagy kidobom, és még a blogomat is letöröltem.
Másnap reggel viszont azt mondtam, hogy ez az egyetlen dolog, amit maradéktalanul szeretek csinálni, és a blog az egyetlen olyan hely, ahol maradéktalanul elfogad, aki olvas. Úgyhogy csakazértis! Három picurkám van, így azt hiszem, tudom, hogy min mentél-mész keresztül. Örülök, hogy megmaradtál és a sok-sok bámulatos kreatív ötleteddel gyönyörködtetsz, örvendeztetsz és inspirlász minket. Köszönjük!

Kriszta írta...

BoLdOG szülinapot! :) Jó érzés, hogy így a bizalmadba fogadod az olvasókat, és hogy született egy ilyen személyes hangvételű bejegyzés. A későbbiekhez is sok szerencsét, ötleteket és kitartást kívánok!
(És szeretnék játszani is.)
Kriszta

Klendi írta...

Boldog szülinapot kívánok!
Én, aki egy sima gombfelvarrásnál is képes vagyok szétszurkálni az ujjamat, csak bámulom a kezeid alól kikerülő gyönyörűségeket!!!!!
Gratula!!!!!

Kreativmano írta...

Gratulálok és benevezek :)

Noémi írta...

Engem is érdekel a dolog.

Norita írta...

A történettel magamra ismertem! :-))) Két csöppség mellett kreatívkodom, így teljesek a hétköznapjaim!
Boldog szülinapot!

Edige írta...

A történet tényleg ismerős vonásokat hordoz...
Nagyon boldog szülinapot és további sikeres fércelgetést!

agicaa írta...

Boldog Blogszülinapot!
Én úgy találtam rád nyáron, hogy kerestem a nekem való technikát, és ezáltal sok sok blogot végignéztem.:D Én végül gyurmázásba kezdtem, de pont a hetekben készítettem egy nyuszit a sablonod alapján.:) Majd elküldöm a képeket róla, de sajnos a telefonomon vannak, a madzag meg vidéken édesanyámnál.:D Hát így kell ezt!:D
Neveznék a játékra is, ha már itt vagyok.:)
agicaa

Henkó írta...

Boldog, boldog, boooldog blogszületésnapot, kívánjuk, hogy legyen még sok ilyen szép napod!!!

Csigi írta...

Gratulálok és boldog szülinapot! A zsebrém rámkacsintott és azt mondta, hogy az én kulcsomon szeretne himbálózni. Úgyhogy nincs más választásom, jelentkeznem kell a játékra. Hisz imádom a pirosat és a nyuszi is felkészült már az itteni hidegre. Pusszancs

Bejus írta...

Először is csatlakoznék az előttem szólokhoz! Nagyon BOLDOG Születésnapot a blogodhoz és még nagyon sokat kívánok!! :)
Ha emlékszel még 2009. 02. 05-én vásároltam Nálad a Meskás Fércművek boltodban legelőször azt a csodaszép muffinos és kávés kitűzőt,amik a mai napig nagyon kedvesek számomra. :) Azóta fantasztikus fejlődésen mentél keresztül, nagyon sokan megismertek és megszerettek Téged. Gratulálok mindehhez és ezúton is köszönök Neked mindent! :)

Szilvi írta...

Szia Judit! Én is nagyon boldog Blog-szülinapot kívánok. :) A Muffinos táska még mindig a szívem csücske!!! Szép napot! Szilvi

Szömörce írta...

Nagyon jó, hogy leírtad mi minden változik meg egy gyermek érkezésével és teljesen normális ( szerintem is), hogy az embernek vannak más igényei is a háztartáson..stb. kívül.

Boldog blogszülinapot:)

Tarka írta...

Kedves FércJutka!
Talán most én is egy fércnyuszi boldog tulaja lehetek... :D
Boldog blogszülinapot, és még boldogabb folytatást hozzá!!!
Tarka Lepkék

girzs írta...

Kedves Jutka!
Boldog szülinapot, és gratulálok. Én itthon, szintén két gyerekkel, tudom, miről beszélsz, le a kalappal. Még sok örömet kívánok az alkotásban, de vigyázzatok egymásra is nagyon a kis családban!
szeretettel
Éva

NoNo írta...

Nos, cicás tolltartóm és egy kulcstartóm van, de nagyon örülnék végre egy nyuszinak is!:-)
Nagyon boldog blogszülinapot, én minden nap benézek,és várom az új bejegyzéseket nagyon!!!

Nikolett írta...

Boldog születésnapot! Syeretem az alkotásaid, a rengeteg gombot, az édes kis szörnyeket, a 3 öltéses cukiságokat. Várom a folytatást,

Niki

pworsi írta...

Kedvesz FércJudit!

Boldog szülinapot a blogodnak! Bár továbbra is csak zugolvaslak, de azért mindig visszatérek megnézni az új férceket.
Sok erőt a folytatáshoz!

Orsi

Katus írta...

Kedves Judit!
Gratulálok én is a blogod 1. évfordulójához. Fantasztikus ötleteid vannak. Szeretek ide járni! :)
Katus

verus írta...

Kedves Judit! Boldog Blogszülinapot és sok csodás ötletet kívánok!

Niro írta...

Boldog blogszülinapot!!! :-)

lapappilon írta...

nagyon boldog blog szülinapot!
alkoss sok szépet, mutogasd nekünk...
dekoratív s nagyon ügyes vagy....csak így tovább! :-D
üdv

Márta írta...

Boldog szülinapot!:)

eszterda írta...

Milyen gyorsan eltelt egy év! Gratulálok Neked szívből az évfordulóhoz! Még sok-sok ilyen csodát mutass nekünk! Üdvözlettel: Eszter

Anzsi írta...

szia Jutka!
Először is gratulálok az első évhez és még sok sok ilyen eredményes boldog évet kívánok!
Nagyon örülök neki, hogy anno megtaláltalak ;)
Annak meg még jobban, hogy személyesen is megismertelek!

Mindig nagy kíváncsisággal olvaslak és várom az új posztokat!
A műveid pedig nagy kedvenceink itthon :)

Marcsi írta...

Először is nagyon megörültem amikor felfedeztelek a blogolók világában, rendszeresen olvasom az írásaidat és mindíg ugyanazt gondolom:- hogy fantasztikus egyéniség vagy! Még nagyon sok blog szülinapot Kívánok!!!

Timici írta...

Nagyon boldog blogszülinapot! és még sokat-sokat!!!
Nagyon szeretem a fércműveidet, az ötleteidet a figurák hangulatát és a blogod is olvasni, mert őszinte:o)
A közvetlen környezetemben alig van alkotó ember, így nekem a net nagyon sokat ad, azáltal hogy megnézhetem mások munkáit, ötleteket, inspirációkat kapok vagy csak gyönyörködöm, hogy elolvashatom mit gondolnak alkotás közben és az alkotással kapcsolatban mások.
Továbbra is várom a műveidet és gratulálok az eddigiekhez!
Sikeres és boldog évet kívánok!!!
üdv.
Timi

Ildikó írta...

Hosszú utat tettél meg, és kiálltad a "próbákat". Biztosan sokat tanultál, s átértékeltél néhány dolgot az életedben. Örülök, hogy megismertelek, sok szépet, érdekességet és ötletet kaptam Tőled. Kedves Jutka! Éld meg még nagyon sokszor az alkotással járó összes kínt és gyönyörűséget.

tücsi írta...

Engedd meg, hogy én is gratuláljak!:)
Első emlékem Rólad az okostojás-kitűző,aki jó szolgálatot tett...:)
Csak így tovább,Judit!

Judit írta...

Akkor nem unatkoztál látom ebben az évben:)
Sok-sok szép élményt kívánok még ezen a téren.
(A nyereményemet személyesen venném át, nem kell postázni:D
Ha esetleg nem nyernék, ami lehetetlen, akkor is szívesen látlak benneteket a beígért kv-ra:D )

Evelin írta...

Nagyon szeretnéém :))
Gratulálok Judit!! Boldog blogszülinapot :)

kittina írta...

Nagyon-nagyon sok boldog szülinapot kívánok még! :)
Szeretem az alkotásaidat!

beres.ria írta...

Kedves Judit!
Egyszer már találkoztunk és most itt, blogon keresztül is gratulálok a munkáidhoz, és így olvasva ezt a kis bejegyzést, hát talán én is nekifogok a varrásnak. Csináltam már 1-2 dolgot, de soha nem tetszettek. De ha te is így kezdted, lehet, hogy nekem is összejönnek végre a régen kitalált dolgok. :D CSAK ÍGY TOVÁBB!

Üdv: Mariann

Ps.: BOLDOG BLOGSZÜLINAPOT!

Gyöngyvér írta...

Kedves Judit!

Boldog Szülinapot a blognak! Nagyon szeretem ezt a blogot, esténként többször is ide kattintok: várom a friss bejegyzést... Szívből gratulálok, sok erőt, egészséget, kitartást, ötletet, minden jót kívánok.
Csak így tovább!!!

Zsófi írta...

Jelentkezem, jelentkezem!!! Nagyon jó volt végigolvasni a soraidat, gratulálok!

Curi írta...

Nagyon jól megfogalmaztad, hogy ismét magára kell találnia az ember lányának az anyai örömök közepette. Mert ebbe az örömbe, azért néha üröm is vegyül :(
Köszönöm, hogy vagy nekünk és kívánom, hogy még sokáig ne fogyj ki az ötletekből!

Kryx írta...

Én kb fél éve találtam rád és olvaslak azóta. :) Nekem nagyon tetszett az összes alkotásod, nem tűnt "fércműnek". Csak így tovább és hát persze én is nyerni szeretnék! :)

eszter írta...

Kedves Judit!
Nyár óta lelkes követője vagyok a blognak és hogy mit jelent? a napi rutint... az irodai reggelek legkedvesebb olvasmánya:)
ugyhogy fertőzőtt lettem :)tovabbi kreatív éveket:)
e

kinga írta...

Jó volt olvasni!
Gratulálok!
"Ha most visszanézek, nem tudom, hogy volt bátorságom az első darabokat feltenni a Meskára."
ez a mondat volt a kedvencem. Én is néha annyira szégyellem magam, hogy milyen képeket mertem kitenni a blogra, még akár 1-2 hónappal ezelőtt is vagy hogy néhány dolgot milyen bénán sikerült kiviteleznem...

És az a jó, hogy -remélhetőleg- még mindig fejlődni fogunk, és hetek-hónapok-évek elteltével újra és újra ezt mondjuk majd :)

Ja és persze játszanék is!

Virág írta...

Még sok-sok boldog blogszülinapot kívánok Neked!

Betti írta...

boldog blogszülinapot! :)

(milyen gyorsan megy az idő... hamarosan ismét kikerül a közel egy éve tőled vásárolt nyuszi)

Mesi írta...

Boldog születésnapot! Gratulálok. Kívánom, hogy továbbra is sok örömöt adjon neked!

Nagyon a szívemből szóltál, mintha csak én írtam volna (ha ilyen jól meg tudtam volna fogalmazni...) Minden, amit a szülés utáni életről meg a blogolásról írtál. Én három gyerkőccel vagyok otthon és most kezdtem újra a varrást vagy 10 év után. Nagyon megérintett és egyben nagyon feltöltött amit írtál. Mikor elolvastam, szerettem volna fél lábon ugrálni:igen, más is érez úgy, ahogy én. Van értelme belefogni a blogolásba.

Köszönöm. És még egyszer: sok örömöt a blogodhoz és a "fércelgetéshez"

colette írta...

Kedves Fércjutka, ez egy igazi sikertörténet... és nem manipulált, hanem őszinte... és engem ez fogott meg benne. Vigyázz azokra a dolgokra is, amik ezen kívül vannak az életedben, mert csak úgy fogod tudni ezt a sikert élvezni, ha megtalálod az arany középutat:-))) Kívánom, hogy így legyen!

Suzi írta...

Isten éltessen a blogod szülinapján!!
Én is kicsit magamra ismertem az írásodból!
Nagyon szeretem a munkáidat és az írásaidat,ugyan még nincs fércem, de remélem hamarosan szert teszek rá!!

rozsosreka írta...

boldog blogszületésnapot, fogadj tőlem is mindenféle jókivánságot!:)
réka

Rita írta...

Boldog blogszülinapot!!!!!

hordosv írta...

Boldog Szülinapot! Olyan jó látni, hogy igazán a helyedre kerültél:)

Annás írta...

Boldog blogszülinapot kívánok!!!

Rilla írta...

Boldog blogszülinapot!!!

csj írta...

Boldog blogszülinapot! Őszintén gratulálok a sikereidhez és kívánok további sok ihletet és örömet az alkotáshoz, hogy újabb cukiságokkal és szépségekkel örvendeztethess meg minket!

Eszter írta...

Nagyon boldog szülinapot!!!!!!
Én most írok először kommentet, de már vagy fél éve napról napra izgatottan várom a kedves, új, szívet melengető fércállatokat, és egyéb műveket.:-) csak így tovább, még sok sok évnyi ötletet és kívánok neked és rengeteg időt a megvalósításukhoz.

léna írta...

boldog blogszületésnapot!!!:) - és remélem sokáig írkálsz és mutogatsz nekünk:)

estibogar írta...

Boldog Blogszülinapot, én nem rég óta találtam rád, de azóta mindig csodálattal figyellek....
Gratulálok a sikerekhez.....

F.Gina írta...

Nagyon boldog blogszülinapot kívánok Neked, és sok szép, ötletes és mosolyognivaló bejegyzést nekünk:))

norcsella írta...

Boldog szülinapot!

Döme jól van!:o)

E.M.A.K. írta...

Az esélytelen nyugalmával, de nem is feltétlenül nyerési céllal, de én is szeretnék gratulálni mindehhez a sok sok dologhoz, amit elértél. Kívánom ,hogy csak így tovább. És mi továbbra is olvasunk, szorítunk, és rendelünk!!!! :))) Mert ezek a zsebrémek!!!! Imádom őket!!!

Varga írta...

Gratulálok!
Sok-sok ötletet és sikereket kívánok az elkövetkező évekre!
Anett

Névtelen írta...

Boldog szülinapot!
V. G.

Erzsébet írta...

Boldog blogszülinapot!remélem még sok-sok évig olvashatunk és láthatjuk, hogy mit alkotsz :-)
Egyszer én is szeretnék egy fércet!!!

Angel írta...

Utána tánc, büfé... reggelig
Mármint gondolom a születésnapi party után :)
Jelentem a Nyuszira neveznék be, de ha nem választós, akkor a többit is imádnám.

Crear írta...

boldog szulinapot!!!

Névtelen írta...

Nekem bár már volt szerencsém a szalagoknál azért újra megpróbálom kitudja:)Mindengyik nagyon tetszik,de ha lehet 'kívánni' akkor a gombos szett lenne a nyerő.
köszi a sok szép apróságot amivel színesíted a mindennapokat:)
Nagy Kriszta

Tisss írta...

Jöttem én is szerencsét próbálni, hátha nyerek valamit.
Bár én már nyertem anno, mikor a nyuszis táskát megvettem tőled, azóta is nagy a rajongás iránta, nem tudok elég hálás lenni érte :)

vadcic írta...

Boldog Szülinapot!
További szép "rémségeket" és szépségeket!

annanett írta...

Nagyon boldog első szülinapot kívánok én is:) Szeretek idejárni (a gombolt, és a személyes találkozás óta még jobban:), mindig van valami újdonság, amiért lehet rajongani:)
Kívánok még sok-sok örömteljes alkotást, újabbnál újabb ötleteket:)

anna

Strugamano írta...

Ha a jövőben elkedvtelenednél, vagy megtorpannál csak vess egy pillantást erre a rengeteg megerősítő, bíztató, téged szeretető hozzászólásra. Kívánom, hogy a nehéz időszakokon mindig és mielőbb átlendüljél és hogy mindenben megtaláld az örömödet!

Tanti írta...

Boldog Szülinapot!:-)

niniel írta...

Azt hiszem a sok előttem írt megjegyzés bizonyítja, hogy mennyien szeretnek Téged és azt amit csinálsz!
Beállok hát mögéjük a sorba és kívánok boldog blog szülinapot! Sok erőt a további alkotáshoz! Kreativitást meg nem kell, mert abból van bőven Neked! (és az nem fogyhat el!!!;)

bambiviki írta...

Nagyon boldog blogszülinapot kívánok! Én most járok az elején, és csak nagyon halkan reménykedem, hogy ilyen klassz lesz majd a jubilálás! Olvaslak és tanulok! :)

hildiko írta...

Nagyon sok boldog blogszülinapot Neked!
Igazi egyéniség vagy! örülök, hogy olvashatlak.

eszti írta...

nem is tudtam, hogy csak egy éve megy ez az egész. nagyon szeretem a munkáidat:) visszakerestem a meskán, és hát tényleg elég nagy a fejlődés!
gratulálok az első szülinaphoz. (és nem csak ahhoz.)

Nova írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nova írta...

Én is én is! Nagyon boldog blogszülinapot!!!!

jucii írta...

Boldog blogszülinapot kívánok, és továbbra is alkoss sok csudiszépet!
Szeretek ide járni ;-)

dviki írta...

Boldog blogszülinapot!!!:) Most már igazán nyerhetnék én is. ;)
Szerencsére fel! :)))

csadrancs írta...

Kedves Judit!

Én is csak gratulálni tudok Neked a Fércművekhez, szerintem nagyon sok ember szívét dobogtatod meg azzal, hogy alkotsz :) /köztük az enyémet is ;)/ Na és persze szuper, hogy már van GomBolt is, azt is imádom!!:)

Kata írta...

Még nagyon Sok Boldog blog szülinapot! :))))

Melinda írta...

Én sem szeretnék lemaradni:DD
Boldogságos szülinapot kívánok és még sok 'fércműves' alkotást :)

helen írta...

Boldog születésnapot kívánok :) Jó volt olvasni téged az elmúlt év alatt, és még sok ilyet kívánok ;)
H.

natti írta...

Amit ebben a bejegyzésben írtál, úgy fogalmaztad meg, hogy szebben jobban nem is lehetett volna.
Igaz ennyi jelentkező után az esélytelenek nyugodtságával kommentelek...de talán sikerül.

További sok-sok blogszülinapot és még több ötlete és persze annál több megvalósítást kívánok.

Kata írta...

Boldog blogszülinapot! :o)))

Zsuzska írta...

Boldog szülinapot! Jelentkeznék én is...

LeeAnnácska írta...

az egész netnaplódat végigolvastam. remek! remélem, egyszer én is szakítok elég időt a tengernyi gondolatom materializálására. addig meg olvasok, hátha ragad valami. :D

Kriszta írta...

Szia!
Nagyon boldog blogszülinapot kívánok!
Gratula a sok férchez, szuperfantasztikusak! Nagyon ügyes vagy!

Névtelen írta...

Szia!

Ugyan én még nem sokszor szólítottalak meg, talán csak egy-két kommentben, de mióta csak blogolok, figyelemmel követem a munkásságodat! Nagyon jó, hogy találtál valamit, ami kimozdítja a lelkedet a hirtelen helyzetváltozásból, édesanyám a kötéssel van így, láttam milyen, mikor az ember szeretne Valamit, amitől másként érzi magát, és mennyire ó, mikor megtalálja, és lassan helyre áll Bellül a rend, és az egyensúly.

Nagyon édes minden, amit csak készítesz, nekem kifejezetten a GomBolt spróságai tetszenek, bevallom, tervezem, hogy próbálgatok készíteni ilyesmit saját részre, de a Tiéd az igazi akkoris, nagyon nagyon ötletes! :)
Sok sikert a következő (soksok!) év alkotói munkásságához, és
NAGYON BOLDOG BLOGSZÜLINAPOT! :)

Naés persze a játékba is benevezek, odalennék egy pár GomBolt csatért az biztos, de a másik két ajándék is szerető otthonra lelne. :)

Nóri
(www.cutiehandmade.wordpress.com)

Mák írta...

Szia!Egy születésnaposnak (legyen akár az egy blog) jár születésnapi dal is ezért elküldöm az egyik kedvencemet, sok szeretettel nektek, BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK:

http://www.youtube.com/watch?v=N8ThYXRal3Y

kedora írta...

Boldog szülinapot!

Névtelen írta...

Gratulálok! Nyár óta zug-gyönyörködöm a munkáidban, még sok-sok ötletet, és sok alkotói örömöt (is) kívánok Neked!
Barkaf

Orsi írta...

Kedves Jutka! Nemrég találtam meg a blogodat, és nagyon csodálom az egész kis világot, amit felépítettél a kreatívitásoddal. Ösztönzőleg hatott, mikor olvastam hasonló cipőben jártál, mert nekem semmi kézügyességem, viszont ötletem annál több. Talán belevágok:) Gratulálok, és további sikereket!

lumina írta...

Jó volt olvasni, nagyon inspiráló a sztorid, a fércekért pedig odavagyok!

Anita írta...

Isten éltessen sokáig, a gyerkőcökkel, a családoddal együtt!
Amilyen színes egyéniség vagy (a blog alapján), sose félj az ötlettelenségtől :)

Aliz írta...

Még sok-sok ilyen boldog szülinapot!!!! :-)

Kekezust írta...

A kedvencek között vagy, de sose hagytam üzenetet. Hát majd most.
Kívánom (magunknak), hogy még sokáig fércelj, és boldog születésnapot!

babobead írta...

Szerencsére pár gyönyörű fércünk már van, de ilyen még nincs! Szeretem a blogodat olvasni, és az édes lényekben gyönyörködni.Boldog szülinapot! Barbi

VikiPV írta...

Gratulálok a blogodhoz és a munkáidhoz :))

Zsebi;) írta...

Boldog szülinapot a blognak. Rendszeres látogatód vagyok:)
További sok sikert és boldogságot:)
Zsebi.*

rozandi írta...

Szia Judit! Gratulálok a blogodhoz! Szeretnék jelentkezni az utolsó előtti pillanatban a játékodra. Andi

zseniko írta...

Kedves Judit!
Boldog blogszülinapot, harmóniát, egyensúlyt és boldogságot az életedbe, jó ötleteket a fejedbe, alkotóerőt és egészséget a testedbe, lelkedbe.
Úgy legyen!
Enikő

katafolt írta...

Boldog,boooldog...!

rojalka írta...

Boldog blogszülinapot. Ezennel én is benevezek!

Zsuzsi írta...

Boldog blogszülinapot, az utolsó (?)szó jogán:)

Névtelen írta...

Mint bátortalan, fércnyúlra vágyó zugolvasó szeretnék boldog születésnapot kívánni! Remélem még sokáig örvendeztetsz minket a megvalósított ötleteiddel :-)

lapappilon írta...

szia!
boldog blog szülinapot! sok puszi!
léci vegyél be a játékba!

Viki írta...

Szia Judit!
Boldog Szülinapot Neked! :))
Nagyon szeretem olvasni a blogodat, napról napra csak azt várom mikor lesz fennt újabb és újabb bejegyzés, hogy tudjam olvasni.
Köszönöm ezt Neked

Babra írta...

Gratula a blogszülinaphoz! Sokszor járok ide, ha nem is kommentálok mindig, akkor is minden bejegyzésed elolvasom. Csak így tovább:D

katica írta...

Boldog blogszulinapot! Nagyon szeretem a blogodat, es a csodas munkaidat!

Hencsilli írta...

Boldog Blogszülinapot! Szeretnék én nyerni :) Remélem még belefértem a jelentkezésbe :)

DuliRita írta...

Gratula! Én még nagyon új vagyok itt, ebben a blogközösségben, de az elmúlt 1-2 hétben, mióta rendszeresen olvaslak Benneteket, rengeteg újdonságot, ötletet, kedvcsinálót, inspirálót adtatok nekem. Ezúton is köszönet érte. Már régóta nem "alkottam" semmit, de most fellángolt bennem újra a kreatív énem, remélem sokáig kitart. További sikereket kívánok Neked!
Dulirita