2010. február 27., szombat

Farsang

Igen, nálunk szezon után tartották meg a farsangot. Nem úgy sikerült, ahogy terveztük, kicsit sok volt a nyüzsi és a feszültség, de talán majd jövőre. Ettől függetlenül nagyon tetszett Barnus a kalóz jelmezben.


Tudom, hogy nem ez az ötletek csúcsa. A farsangot megelőző két hétben napszakonként változott, hogy mi szeretne lenni. Aztán elég hosszú időre leragadt a pincebogárnál, úgyhogy azt hiszem érthető, hogy a kalóznak végül nagyon örültünk. :))


Ha már mentünk, gondoltuk Ambrus se maradjon ki a jóból és egy turizott katicajelmezt adtunk rá, hogy ne lógjon ki a tömegből.


Persze látta Barnust hogy festettük ki és ebből sem maradhatott ki, úgyhogy lett egy borostás katicánk is. :)))

10 megjegyzés:

Lidércke írta...

Én kifejezetten győzködtem Andort, hogy kalóz legyen, de nem jött be. :)) Csúcs az a cipő! :))
Élvezték a fiúk a bulit? A képeken rendkívül komolyak. :))

Fércművek írta...

Magát a farsangot nagyon nem élvezték, csak a szokásos játékokat az oviban a háttérben és a palacsinta evést. :))

Mák írta...

Csúcs lett a kalóz jelmezetek!Tetszik a bajsza is!!Érdekes nálunk az oviban is volt 3-4 kalóz kincsesládával, meg különböző kiegészítőkkel!Nagyon helyesek voltak ők is.Nekem meg eszembe sem jutna:D.Nah persze , de ugye Patrik még nem beöltözős...csak a kistigris jelmezben szokott néha flangáln a házi farsangunkon:D.

kwandera írta...

:D Pincebogár??? :DD

Nagyon cukik lettek!

Fércművek írta...

Hát mi is sokáig kutattuk, hogy honnan jött az ötlet, de végül megtaláltuk a bűnöst egy állatokat bemutató könyvben. Én azt az oldalpárt mindig átugrottam.:))

Mici írta...

Pedig végre láthattál volna egy gyönyörű pincebogarat. Tán még meg is szeretted volna azt a két oldat a könyvben. És a borostás katica is tüneményes.

Roberta Granada írta...

Hi, I love your blog, it is beautiful, I am from Brazil, I have got a crafts blog, kiss
http://agulhaetricot.com
http://agulhaetricot.blogspot.com
http://titacarre.elo7.com.br

Anzsi írta...

Nagyon édes a srácok!!!!! :))

Vacskamati írta...

Én már unalomig ismétlem magam: ilyen kicsi gyerkőknek szerintem még murisabb ha hasonló jelmezben vannak, és ugye, egy újszülöttnek minden vicc új, mikor süssük el a kalózt, királylányt, tündért, ha nem ilyenkor? Sára is gondolkozott rajta, hogy kalózlány legyen.. aztán csak beteg lett.. :(

Nagyon édes a marcona tengeri medve és a borostás katica is.. :D

Raindrop írta...

Hát azt gondoltam, hogy ez az überklassz kalózcipő minden visz.
Aztán szembetaláltam magam a borostás katicával, így ő lett a nap poénja!

:D