2010. február 8., hétfő

Képek


Szoktam kapni képeket szülőktől. Norcsellától kaptam ezt a képet, amint XL Dömét éppen örökbefogadja a kisfia. :)


Még Karácsony után kaptam "hírt" arról, hogy egy fa tetejére repült az egyik angyalom. :)


Videót viszont még sosem kaptam. Egészen mostanáig. :)


Ilyen vicces képeket sem: :)))


Kompóc 15 méter mélyen a számára kialakított búvárruhában. :)


Kompóc a Kwai folyónál

A többit megnézhetitek kompóc kalandjairól itt. Én olyan jót nevettem. :))

Köszönöm a theitalianjob.hu-nak és az amby.hu-nak, hogy elküldték nekem. :))

12 megjegyzés:

verus írta...

Jaj, ez nagyon édes :) Mint az utazgató kertitörpe az Amelie csodálatos életében. Lehet, hogy egyszer képeslapot is küld:D

mokka°° írta...

Amilie csodálatos élete...című filmben van, amikor a "kertitörpe" "körbeutazza" a földet. Amilie pedig képeket küld róla az édesapjának, ezzel a legnagyobb örömöt okozva neki...:D nagyon szép történet!

mokka°° írta...

jaj igen! :D látom másnak is eszébejutott...

vadjutka írta...

áá, nagyon édes!

Belinda írta...

Úgy látszik, ez most "trendi". Az én 23 éves barátném a "Macitalpú Kacsa a világ körül" című sorozatot jegyzi, hasonlóan egzotikus állomásokkal. A munkahelyi háttérképem az "M. K. cseresznyevirágzáskor Pekingben" című opusz:) (M. K. egyébként gyermekkori plüssállat, mely átvészelte a tinédzserkor viharait, és most megszolgált nyugdíjas éveit tölti.:)

Mici írta...

Nekem Matt jutott eszembe, aki körbetáncolta a világot. http://www.youtube.com/v/zlfKdbWwruY&hl=en&fs=1&rel=0&hd=1%22

Zsukka írta...

Jajj, ez annyira édes, hogy szinte már hüpp-hüpp :o).

Fércművek írta...

Ha én nem, legalább a fércek utaznak. Van, aki eleve külföldre "szökött" :)) , de tudok kitűzőről, aki megjárta már Párizst. Remélem küldenek képeslapot is egyszer. :)))

Kalex © írta...

Milyen híres lett Kompócod! :o) És milyen szép helyeken jár(t)!

Evelin írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Evelin írta...

annyira jó,nagyot nevettem :D Kompóc életveszélyben a legjobb :D:D:D

én is a csatjaiddal snowboardoztam a Matterhornnál, de sajnos nincs róla kép,mert lefagyott a fényképező a kezemben :) :(

Lidércke írta...

:DD