2010. február 12., péntek

Kontárkodtam...

de jól esett. :)) Most ott tartok, hogy az ékszerkészítők előtt emelem meg a kalapom. Szottyos volt az idő a héten, szottyos a kedvem is, egy kis jobb kéz megégetés miatt volt egy kis kényszerpihenő is, úgyhogy elkalandoztak a gondolataim egy gyűrű után. Ahogy húztam be a gombokat, kéznél volt a puha nyuszkóból a műszőrme és gondoltam kipróbálom azt is, csak hogy ne hazudtoljam meg a nyuszkós énemet. Ez lett belőle:


Egy újabb kedvenc. :) Természetesen követte csat és további gyűrűk formájában egy-két társa és akkor szöget ütött a fejemben, hogy akár medál is lehetne belőle, sőt nyaklánc. (Micsoda nagyratörő tervek, mi? :)) ) Úgyhogy a kényszerpihenő alatt evvel babráltam. És nem tudom, hogy amúgy is nehéz műfaj ez vagy csak én vagyok ügyetlen, de nem volt olyan egyszerű, ahogy elképzeltem. :)


Persze igazából nem ez lett életem első nyaklánca, mert amíg száradtak a medáltartók a háttérben, addig elkészült egy másik nyuszis. :))



( Lehet, hogy ezt a mai színházlátogatás során fel is avatom. :) )

Egy kulcstartó is. Hááát igen, arany, de ilyenek a charmok. Még van egy pár aranyos, úgyhogy ez a szín is marad egy kicsit. (Nagyon nehéz volt arany kulcskarikát kapni. A többi nem is ilyen szép. A virág meg olyan, mint a Furla virága, úgyhogy kölünösen kedves nekem. :)


Szóval nem tűntem el teljesen, csak más vizekre eveztem. :)) Hamarosan bemutatkoznak a legújabb Csimpik is. :))

12 megjegyzés:

Natti írta...

Nagyon nagyon nagyon.....1000X is nagyon klassz lett.

verus írta...

Nagyon ügyes vagy! Lehet, hogy lesz új, ékszerkészítő profilod is?

jucii írta...

húúú, nagyon szépek lettek. A bolyhos, szőrős szett pedig ♥ :-)

Babra írta...

Nagyon jóók! A szőrös a szívem csücske:)

Raindrop írta...

Azt hiszem 3. éve keresek olyan gyűrűt, amin egy hatalmas szőrös bojt van. :)

colette írta...

Talán tudod, vagy ha nem akkor mondom, hogy ez a behúzott gomb dolog évek óta motoszkál bennem - Te egy kicsit elkötelezettebben léptél is benne:-)))-,és most majd leesett az állam. Mivel a jövő hétvégei ékszerkészítős alkotónapra tréningezek, ezért újból előjött a behúzott gomb gondolata. Ma hajnalban nem hinnéd el, ha most mutatnám, hogy miket gyártottam, csak mivel Nekem nincs gombbehúzó szerkezetem, nem tudtam őket befejezni:-(
Tudod mit, inkább mutatom, mint írom, de lehet csak holnap, mert már nincs lehetőségem egy jobb minőségű fotóra:-)))
Egyszónak is száz a vége, én is nagyon tudok az ékszertől szenvedni, mert annyira más műfaj a textihez képest, ráadásul az ízlésem a tiédnél konzervatívabb, így nálam a fémlánc szóba sem jöhet... de a tiéd nagyon szépen összeállt:-)))

Krisztallit írta...

Vicces darabok lettek! Színházbaaa? Jó sorozatban vagytok!:-)

Enci írta...

jaj, nagyon édesek ezek a szőrös gyűrűk, nagyon tetszik nekem is az ötlet! :) gratula, szerintem nagyon jók lettek - ezek is!

Zsuzsi írta...

Megkaptam a csomagot, még egyszer nagyon köszönöm!Nagy sikere van a környezetemben!Is!

Fércművek írta...

Örülök, hogy azért nem mindenkit rettentettem el a szőrmókokkal és a kontárkodásommal. :))

Vacskamati írta...

Jaj, egy hófehér estélyihez, hosszú fehér szaténkesztyűvel olyan szép lenne ez a szőrmés! Ha a férjem meggondolja magát, s újra visz bálozni (ha.. haha...), feltétlen értesítelek, hogy kell egy ilyen szett !! :D

Bejus írta...

Jujj de gyönyörűűűű! Judit ez egy álom!!! :)