2010. február 28., vasárnap

Korábbi próbálkozások

Tegnap vendégségben jártunk. A vacsora csatánk következő állomásaként Évi barátnőnkhöz mentünk el. Isteni délután/este volt. Tény, hogy nyugodtabb lett volna, ha nincsenek velünk a gyerekek, de ez most így alakult. Talán csak Évi bánja és az összefirkált lábtartója. :( Bocsi. Hihetetlen olaszos vacsit kaptunk 4000-ből. Bruscetta volt az előétel, Minestrone leves, tejszínes - húsos lasagna és panna cotta. Aztán hazagurultunk. Szó szerint. :) Na de el ne siessem a dolgokat. Ha összejövünk, általában játszunk is. Mivel most a gyerekek miatt nem lehetett szó egyik táblás kedvencünkről sem, egy öreg klasszikushoz nyúltunk. Ország, város, fiú, lány.... Hihetetlen jó móka volt. És még az is kiderült, hogy a vitorlavászon növény. Ugye Anais???? :)))) Köszi minden résztvevőnek!! :)

Önző módon a vacsiról saját vonatkozású képeket hoztam. Hihetetlen jó érzés, hogyha valakinél kint látod a régi bénázásaidat. Így szembejött egy régen hímzett törülköző



(Kedves szakemberek! Nem ér hangosan nevetni. :)) )

és egy lovacska is b.e. (a blog előtti időkből :) )

7 megjegyzés:

Kalex © írta...

Sztem meg aranyos a b.nőd hogy kitette a régi, szép darabokat, amelyeket Tőled kapta! Nem bénák, hidd el! :o)

Ilyen vacsiról én is csak gurulni tudtam volna... :oD

Barbi írta...

Mint ahogy nem ér nevetni, nem ér lebénázni sem, mert nagyon jó lett mindkettő! Szerintem csodás a keresztszemes is!!!

Honfi Viktória írta...

Ez a baráti, házi vacsoracsata nagyon klassz ötlet! Lehet hogy én is átveszem tőletek :)

Szerintem sem bénázás!

anaisz írta...

Jó kis lovacska ez. nekem nagyon tetszik :) Olyan elvont :))

Névtelen írta...

HÁT AZ A LÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!!!!!!!!
Szétröhögtemmagamat. A ló paródiája, hihihihi... ül a fenekén? seprőnyél nélküli ló részlet? A karikatúra! DE ló!, deló? Nagyon nagyon tetszik! Csakugyan van a kezdet...
Nene

borSHEka írta...

Szerencsére nem vagyok szakember. Nevethetek?
Engedély nélkül ér nyeríteni? : )))
Nekem tetszik : )))))))))))

Melinda írta...

Nem nevet ki senki szerintem...nagyon szépek!:)