2010. február 4., csütörtök

A kötős szekció

kitett magáért. Az egyik nyuszkó ilyen szép répás ruhácskát kapott. Csini, ugye? :)


Az új otthonra lelt zsiráfos táskához készült egy kulcstartó is:


Még nincs vége a játéknak, de azért megköszönöm az eddigi kedves szavakat is, amiket írtatok. Amikor tanítottam, akkor a tanítványoktól kapott leveleket, apróságokat összegyűjtöttem, hogy majd olvasgatom őket öreg napjaimban. Azt hiszem ezeket a kommenteket is kinyomtatom és elteszem. :)

A szolgálati közlemény rész: A decemberi és a januári levelezésem elszállt, úgyhogy ha valakinek nem válaszoltam, nem reagáltam, lehet, hogy azért, mert meg sem kaptam vagy útközben elveszett és nem tudom az emil címet, hogy válaszoljak. Szóval aki mellőzve érzi magát, kérem írjon újra és én reménykedem, hogy mostmár minden oké lesz. :)

7 megjegyzés:

VKOrsi írta...

zsiráfos is nagyon tündéri :)

verus írta...

Nagyon kis divatos lesz nyuszkó ebben a ruhában:) A zsiráf meg tündéri, örülök, hogy otthonra lelt a táska:)

Kalex © írta...

Jaj de édes ez a zsiráf!!! :o)

csarab írta...

Igen én is, mi is örülünk neki!!!!! :)))))

Lidércke írta...

A pulcsi csuda aranyos, és a zsiráf is édes! Már táskán is tetszett. :)

Zsukka írta...

A kötős szekciónak nagy gratula, zaba ez a pulcsi, és a zsiráf is, mint mindig, tündéri :o)!

mokka°° írta...

Zsiráfok!
http://www.cotcot.hu/kozosseg/cikk/5635