2010. február 8., hétfő

Random.org

Sorsoltam. Hihetetlen, de 156-an játszottatok velem. Köszönöm. Ez már olyan szám volt, hogy segítségül kellett hívnom az eddig messze elkerült Random.org-ot. :) De nem is olyan nagy baj, mert megtanultam, hogy kell az eredményt ide varázsolni. Az elkövetkező játékra már nyugodtan jelentkezhettek még többen, mert már magam mögött hagytam a kalapozást. :) Hiába no, fejlődök. :))

Nem húzom tovább az időt, mutatom az eredményt. :)







Gratulálok a nyerteseknek! Kérlek benneteket, hogy írjátok meg a címeteket és már repül is az ajándékotok. :)

Szép napot mindenkinek! Este még mutatok valami nagyon vicceset. :)

24 megjegyzés:

Vacskamati írta...

Köszönjük a játékot.. De lelkesek ezek a nyeremények! :D

Mici írta...

De béna vagyok, hagytam magam kimaradni a jóból. :( De azért boldog blogszülinapot kívánok, meg sok férceskedést még! Szóval asszem én voltam a 157. Ezt tessék adminisztrálni!

inecsg írta...

Gratulálok a szerencsés nyerteseknek! Nagyon irígykedem! Imádnivaló nyereményeket kapnak!

Mák írta...

Gratulálok a szerencsés nyerteseknek!

Krisztallit írta...

Nagy gratuláció a nyerteseknek!

Zsuzsi írta...

JAj köszönöm köszönöm, el sem hiszem!

Lidércke írta...

Gratulálok én is! :)

Barbi írta...

Nagyon jópofán közölted a nyerteseket! :) Köszi a játékot! Gratulálok a mázlistáknak! :) (Pedig nagyon vágytam ám a szép hullámcsatokra!)

Natti írta...

1000 köszönet a lehetőségért.
Gratulálok a nyerteseknek.
Remélem lesz még ilyen játékod.

Klendi írta...

Köszi a lehetőséget!:)
A nyerteseknek meg nagy gratula!!!!

Kalex © írta...

Micsoda mázlista nyertesek!!! Gratula nekik!!! :o)

Babra írta...

Gratula a nyerteseknek, jó játék volt:)

Évi kreatív oldala írta...

Én is szívből gratulálok a három lánynak! Köszi a játéklehetőséget! :)

Jutus írta...

Gratulálok a szerencséseknek és köszönöm a játékot!!!:D

Raindrop írta...

Jó ez a sorsolóbigyó! :)
Kiskoromban mindig lottósorsoló akartam lenni. Megforgatni a nagy gömböt, beletúrni a sok golyó közé, és felolvasni sok sok számot. :D
Ha most belegondolok, az inkább kenósorsolás lett volna. :)

Sziranszki írta...

Bocsánat, de a lehető legnagyobb vigyorral az arcomon zsebelem be most a gratulációkat!! Köszönöm szépen a játékot, hihetetlenül örülök, hogy tulajdonosa lehetek egy fércnek! Ráadásul sapija is van! Hurrá! Köszi-köszi-köszi!

eszter írta...

éljen éljen még sose nyertem semmit és ennek most nagyon örülök! kedves Barbi ha olvasod szivesen megosztozom veled mivel rövid hajam van lemondok a javadra a hajcsatokrol nekem meg marad a gyűrü és akkor ketten is örulhetunk persze ha a szabalyzat enged ilyet;) és mégegyszer éljen éljen...:)

eszter írta...

ja és valamiert nem tudok neked levelet irni mert folyamatosan hiba üzenetet ir ki:(

Fércművek írta...

Pedig megérkezett kétszer is. Biztos ez a szerver átállás. :( Mindjárt írok mindenkinek csak most fürdetünk. :))

helen írta...

Tök jó kihírdetés :D Gratula a játékhoz!

Zsuzsi írta...

Sajna nekem se sikerül levelet írnom!

Fércművek írta...

Emilre sem?? Info@fercmuvek.hu

Anzsi írta...

Gratulálok a nyerteseknek! és egy kicsit irigy vagyok :)))
Judit köszi a játékot :))

Judit írta...

itt valami tévedés van, hogy hogy nem én nyertem?:)))