2010. február 5., péntek

Tesco kompatibilis fércek

Mostanában nem szeretem a bevásárlást. Régebben egy kicsit még élveztem is, de mostanában már ez is csak rabolja az időmet, amit másra is tudnék fordítani. :) Tegnap is csak az üres hűtő és a kötelesség vitt minket a Tesco-ba. A cél az volt, hogy gyorsan túl legyünk rajta. Aztán megláttam egy cimkét/matricát egy ingen és elkezdődött a móka. szinte minden egyes ruhára ragasztott információra találtam saját terméket, úgyhogy elindultunk gyüjtögetni. :))


Nyuszkóra tökéletesen illik, mert ez a műszőrme valami hihetetlen puha. :)


A következő...


tökéletesen illik az on/off nyuszira. :))



Ez volt, amin megakadt a szemem elsőre, mert a vásárokon mindig mutogatni kellett, hogy a feneküket is érdemes megnézni. :)




Még a GomBolthoz is találtunk:



Jó móka volt. :)

Lacó még itthon is játszott egy kicsit:


21 megjegyzés:

Barbi írta...

Annyira édes ez a nyuszi a kötött rucival! Hihetetlen darab ez a kis pulcsi!
És nagyon passzolnak tényleg a címkék! :D

Julcsi írta...

Pihentagyúak társasága:))))))

Rilla írta...

:DDD

Kalex © írta...

Micsoda vidámság! :O) Jót mulattam én is ezeken a matricákon. Jól kitaláltad!!!

Raindrop írta...

Nekem a pulcsis nyuszi a kedvencem! :)

Raindrop írta...

... inkább a virágosfenekű barikával egyformán kedvenceim. Úgy döntöttem!

brigi írta...

Így könnyű örülni a vásárlásnak! :)))
Ezentúl más szemmel és kedvvel indulok neki én is...

vadjutka írta...

hehehe! ez vicces volt :-)

más: a bloggeres blogom már nem él, helyette van ez: vadjutka.hu/blog
szolgálati közlemény vége :-)

BCili írta...

Könnyeimet rögtön letöröltem, megnevettetél rendesen. Ezért jó hozzád benézni!

inecsg írta...

Igazán viccesen kreatív vagy!

Egyébiránt, én is nagy bevásárlós voltam, de már egészen nyűg a nagybevásárlás, simán átruháznám valakire. :-)

Krisztallit írta...

Jó a humor! Azért remélem, nem fogunk a Tesco polcokon találkozni Fércművek gazdaságos figurákkal:-)

Lidércke írta...

Ohhh... az a bárány maga a bűbáj! :)))

cirmocska írta...

:))

Vacskamati írta...

:DD Képes voltál leszedni az infocimkéket??! És ha miattad nem látják majd a (tisztességes) vásárlók, hogy abban a csomagban tényleg 3 darab harisnya van?? :D

(de ugye, a bevarrt cinkéket még nem vagdostátok ki a boltban? :D)

Mák írta...

:D:D:D:DEzen most jót somolyogtam:)

kinga írta...

Neeeeeeeeee :D:D
annyira de annyira jó!!
azt hogy soft touch vagy 2in1 címkét mire használnak, még csak-csak értem, na de a look at my back?? megkérdezhetem, min volt? :)

jajj és a hajcsatok...óóó. főleg a sok virágos.

meg a baritól is odáig vagyok. meg vissza. és a gyönyörűséges virágos mintájától is.

imádom mindet, na:)

Mici írta...

A legnagyobb igazságot ott elöl Julcsi mondta ki. De ettől vagy(tok) szerethetőek.
Pálom üzeni, hogy ő harcolt ellenem, és nagyon sajnálja, hogy nem mentünk be Hozzád. Pedig nagyon közel voltunk... Amúgy én is sajnálom!!!

Fércművek írta...

Hihi. :)) Örülök, ha tetszettek. :))
Nem, a bevarrt cimke szent, nem vagyunk mi barbárok. :)))
Mici, de legközelebb már tényleg megsértődök. Most is csak az ment meg, hogy színházban voltunk. :))))))

borSHEka írta...

: )))
Húúú, de eltudom képzelni, ahogy az egész família dolgozik az ügyön! A gyerekek körbeállják Anyut, Apu fedez és figyeli az esetleg támadólag közelgő személyzetet, miközben te a drága kincset beragasztod a titkos noteszed titkos rekeszébe. Ugye nem kellett egy bizonyítékot sem lenyelni? : )
És miért nem lehet kinagyítani az akciós Férc-nyuszkót? : (
Egyébként roppant kívánatosak lettek! : ))

norcsella írta...

Snoppy-s ...

Fércművek írta...

Ja, a look at my back egy ingen díszelgett, aminek ki volt dekorálva a háta. :)

Igen, Snoopy-s. Össz-vissz nyolc darab van belőle...