2010. március 5., péntek

Díjak és boltok

Annyi mindenről kellene írnom, hogy azt sem tudom hol kezdjem. Kronológikusan, ábécé sorrendben, vagy hogy mihez van képem illusztrációnak?
Azt hiszem az utóbbi lesz a nyerő, mert ugyan már fényképeztem, de még nem volt időm lementeni, úgyhogy abból dolgozom, ami jelenleg van. :))

Kezdem a sort egy díjjal. Lidérckétől kaptam és nagyon köszönöm. Én is nagyon örülök, hogy megismerhettem és olvashatok róluk. :)) (Külön kedvencem ez a díj, hogy semmilyen feltétel nincs hozzá. :))) )


Zsuzskától is kaptam egy díjat, ezt is köszönöm, de erről majd később bővebben szeretnék írni, úgyhogy majd akkor teszem ki a képét. Tőle egyébként megkaptam a PIF ajándékomat is, de erről még nincs a kép lementve, úgyhogy egy későbbi bejegyzésben lesz látható. :)

Viszont kaptam képeket egy egri boltból, ahol többek között GomBoltos kitűzők, hajcsatok és zsebrémek is várják a betérőket, úgyhogy azt mutatom, mert szerintem nagyon szép kis bolt. :))





Agria Park Bevásárlóközpont
Eger - 3300
Törvényház utca 9.
(fszt. szökőkútnál)ők
Agria Park Bevásárlóközpon3300 Eger, Törvényház u. 9.fsz. szökőkútnál)
Tudom, hogy az a jó ha folyamatosan jelen van az ember - mondtam már, elméletben jó vagyok, na de a gyakorlat... - de ez csak ritkán sikerül. Most viszont töltöttem fel ezt meg azt a Meskára Gomboltba és Fércművekhez is. :))

Hamarosan jövök a többi képpel. :)

6 megjegyzés:

Mici írta...

Ezt a pezsgést! Szinte látom, ahogy fülig ér a szád, és nagyon örülök neki! :)

Raindrop írta...

Megjegyzem (halkan), hogy én is elküldtem neked ezt a díjat, csak nem volt időm végig kommentelni mindenkinél.
Bár... szerintem díj nélkül is tudod, hogy mennyire szeretek idejárni. :)

Az egri boltocska csudajó, mint minden abban a városban. :) Örülök!

krisz írta...

A bolt gyönyörű!Még nekünk is olyan jó érzés látni hogy milyen jó helyre kerültek a "kincseid",hát még Neked!

sandi írta...

Az üzlet "élőben" is mesés!:)
A nyitás napján jártam egerben és amikor megláttam, szó szerint elállt a lélegzetem! Mondtam a férjemnek, csípjen meg jól, nem álmodom-e??? Szeretett alkotók, gyönyörűséges termékei, melyeket naponta "látogatok" virtuálisan...most kézzel foghatóan, ÉLŐBEN, előttem...ájultam el és olyan hatással volt rám, amit nem tudok leírni. Talán ahhoz tudom hasonlítani, mint a gyerek, amikor meglát az utcán egy sztárt, akit eddig csak a tévéből ismert. A szívem percekig a torkomban dobogott és csak álltunk a kirakat előtt. Csendben. Aztán a zseb-rémek vigyorogva hívogattak befelé, mint régi ismerősök, szinte visítva, toporzékolva, apától időt kértem (sokat) és Ő megértően leült egy padra a kirakat előtt és várt... !:)))
Bent a többi kedvencemet is üdvözölhettem és nem akartam kijönni! Csodás élmény volt! Végre egy tökéletes hely, ahol nem tucat árut kínálnak, hanem szeretettel készített alkotásokat! Ha feltöltődésre vágytok, ajánlom terápiaként látogassatok el ide! Olyan energiákkal fogtok találkozni, ami több, mint gyógyítás vagy rekreáció. A szabadidő hasznos eltöltésének legenergikusabb műfaja...
Köszönöm az élményt Juditnak, a többi alkotónak és Kincsőnek, a bolt tulajdonosának!:)))

Piroseper írta...

Gratulálok! Nagyon szép a bolt! Ha egyszer majd Egerben járok, nem fogom kihagyni! :)

Julcsi írta...

Én ma voltam ebben a boltban.Nem tudtam,hogy ilyen ismerős alkotásokkal találkozom majd és nagyon megörültem,hogy láthattam őket!A bolt tényleg nagyon szép,kiállításon érezheti magát a szemlélődő.
Gratulálok!
Úgy szeretném,ha a táskáim is ott várhatnák leendő gazdáikat!!