2010. március 6., szombat

Csomagok

Megérkezett hozzám Zsuzska Pif-es ajándéka. :)


A fiúk kaptak sapkát, ami nagyon jó, mert még sosem jártak egyformában. Köszönik szépen, ahogy a labdákat is. :)) Mostanában, úgyis nagy labdaőrület van.

Én kaptam szép batikolt anyagokat és kivágható konfettit. Gondolom, ha unatkoznék. :))))))))))))) Hát ezen nagyot nevettem.:)))


Nagyon szépen köszönjük az ajándékokat!! :)

A héten megérkezett a karácsonyi ajándékom is. Nagyon szép, aprólékos munka. Itt is nagyon szépen köszönöm. Most csak azt nem tudom, hogy mi legyen Ahama, mert én nem szeretném visszaküldeni a Tőled kapott sapkasálat... :) Azt hiszem erről írok majd inkább levelet.


Az elkövetkező napokra van mit mutatnom. Egy kis ízelítő:


Kitaláljátok, hogy mi ez? :)

18 megjegyzés:

Evelin írta...

mint leendő biológus,azt mondom bagooooly :)

Natti írta...

Szerintem is bagoly ...

Móni írta...

Baaagoly :)

Mici írta...

Szerintem lesz itt valami beugratós, de badolynak láccik. Csak biztos az a furfang, hogy halszem-optikával fotóztad, mert valami csöppke-fajta. :)

Julcsi írta...

Biztos nem bagoly, az túl egyszerű lenne:)

Cukorka írta...

Szerintem is bagoly :D Vagy macsek :D De inkább olyan kicsi bagolyfióka
Valami ilyesmi :
http://www.kutyushop.hu/images/bagoly_1.jpg

VirgArt írta...

Én is bagolyra tippelek. Esetleg valamilyen más madárka?

kinga írta...

bagoooooooly :))
(mint bagoly-mániás és leendő biológus mondom :)))

Kathy írta...

Ezt latni kellene! Itt ulunk a ferjemmel a gep elott, es talalgatunk!:)) O bekara saccol, csak az a baj, hogy annak nincs csore! :))

Vacskamati írta...

Behúzottgomb szemű bagoly? Pöttyös anyagból csináltad? hehe.. :D

Belinda írta...

Annyit ki merek jelenteni, hogy két szem és egy csőr. :)
Na jó: két szem.
...? :)

Raindrop írta...

Szerintem egy gombszemű bagoly. :)
A karácsonyi ajándék elképesztően szép!

azeszti írta...

szerintem egy bagoly, aki most tudta meg, hogy mennyi a hatoslottó heti várható főnyereménye :D

tücsi írta...

fülesbagooooly:) mi más?:):):)

Lidércke írta...

Túl kézenfekvő a bagoly, tehát nem lehet más, mint elefánt... :D

Jutus írta...

A csőre miatt varjúra gondolok,de szürke varjú?Igen ritka lenne,akkor talán szarka,de mitől gúvadt ki így a szeme????:)

Névtelen írta...

Nem lehet bagoly, vmi más madár, kíváncsi vagyok mi is ez :))
Gratulálok a munkáidhoz, alkotásaidhoz, mindennap bekukkantok, nagyon ügyes vagy !
F.Diana

Zsuzska írta...

Szia Judit! Nagyon örülök, hogy végre megjött a csomagod, szeretettel készítettem és küldtem!
Az én tippem is bagoly!