2010. március 19., péntek

Embroidered button SWAP - 1.rész

Amilyen vagyok, még a játék képét sem tettem ki, de lassan véget ér a hímzett gomb SWAP. Mivel ezen kívül én még csak a karácsonyi húzogatósban vettem részt, nagyon meglepett, hogy itt megismerhettük a párunkat, sőt, arra buzdítottak, hogy levelezzünk, ismerjük meg egymást. Ez tetszett.

Az én párom Charlie volt a ködös Albionból. Megtudtam, hogy könyvtáros, egy egy éves kisfiú anyukája és ezelőtt még sosem készített gombot, de nagyon szeret hímezni. :)

Ezt a csomagot kaptam tőle:


Amikor elindultam érte a postára, megfogadtam, hogy csak itthon nyitom ki a dobozt miután lefeküdtek a fiúk, hogy nyugiban tudjak szemlélődni, de akik ismernek, sejthetik, hogy nem így történt. :) A postáról kifordulva már a sarkon kibontottam a csomagot és csak azért nem mélyedtem el benne, mert egy régi szomszéddal összefutottam. Hazafelé a buszon viszont már kukucskáltam. :)

Nagyon tetszenek. Ezeknek a leveleknek szerintem hamarosan az egyik kardigánomon lesz jó helyük. :)


A színeseket pedig egyelőre csak nézegetem. Teljesen oda vagyok értük. Tudom, hogy nem illik, de a francia csomós a kedvencem, igaz, így trióban szépek együtt. :)


Hamarosan megmutatom majd az én csomagomat. A kiírás szerint valami csokit is kellett küldeni, de egy kicsit tanácstalan voltam, mert az is kiderült, hogy Charlie allergiás a diófélékre. Ugyan nem ástam bele magam a dolgokba, de az rémlett, hogy szinte minden csokira rá van írva - és szinte mindenre - hogy nyomokban diót tartalmazhat. Persze kereshettem volna valami különlegeset, de az is szempont volt, hogy magyar legyen. Úgyhogy valami közteset választottam. Remélem van humoruk. :))

THANK YOU CHARLIE! :)

8 megjegyzés:

Mici írta...

Juhú! Eljutottam Charlien keresztül egy francia csomóval készült bárányig, szóval muszáj volt keresnem egy tutorialt. Meg is leltem, szóval a következő apróság amit csinálok, egy birkanyáj lesz francia csomóval. :)
Nagyon szép csomagot kaptál. Az a kocka kifejezetten férces, nagyon jól eltalálta a csajszi.

Fércművek írta...

Igen, a báránnyal kezdődött az ő rajongása is. Én is kipróbáltam, de van még hova fejlődni. :))

borSHEka írta...

Aztaaaaaa :o
Hát leesett az állam! Nem csodálom, hogy nem bírtad ki hazáig : )))
Ezek nagyon klasszak! Eddig nem hallottam a franci csomóról (sem), a SWAP sem tudom mi fán terem, de ez nagyon jó mókának tűnik! Kedvem támadt csomózni!
(Van egy csudaklassz női blúzhoz tartozó csomó-szerű mandzsetta-gombom, na olyat is szívesen próbálnék saját kezűleg. Lehet, hogy kideríthető... Ha érdekel, megmutatom.)

BCili írta...

Szuperek a gombod, de, de a kocka fogott meg! De nagyon!

Picike írta...

Szia! Nézz be a blogomra! Köszi! :-))

Bejus írta...

Juhúúúú! De jó Neked, most is mint mindig nagyon irigyellek! ;) Nagyon jók ezek a színes gombok. A pöttyös a kedvenc. =)

annanett írta...

dejo,dejo, énis szeretnék ilyen csomagot kapni. :)

colette írta...

Nagyon sok szép dolog van a világban!!! De... mi magyarok milyen gombokat hímeznénk vajon? Tudod, mindenben a hazait preferálom! Nincs kedved egy MAGYAR HÍMZETT GOMBOS játékot indítani??? A magyar szó sok mindenkit tettre buzdítana, s nem csak a külhonira csorgatnánk a nyálunk!!! Az önbizalmunknak is jót tenne, ha megmutathatnánk, hogy mire vagyunk képesek!!! Bocs, ha egy kicsit elragadtattam magam!