2010. március 13., szombat

Fonalfaló

Bárcsak írhatnám, hogy az én ötletem, de sajna nem. A múlt hétvégén bolhapiacoztam egy kicsit és több kincs mellett találtam egy régi olasz Praktika szerű újságot. Nem vagyok képben, hogy az itthoni kreatívos magazinokban mi jelenik meg, mert nem szoktam őket nézni, de remélem tudok újat mutatni. :)
Pofon egyszerű ez a gyapjas bárányka.


Semmi nem kell hozzá, csak karton és maradék fonal. Simán elkészíthető gyerekekkel is. Eredetileg ültető cédulának szánták, de szerintem sima dekorációként is megállja a helyét. Nálunk már béget egy pár. :)) A sablon letölthető az 5letesről.

19 megjegyzés:

Krisztallit írta...

Már épp' ki akartam kapcsolni, mikor megláttam: ó, de jó, ezt lenyúlom foglalkozáshoz.

Julcsi írta...

Sikerült nagyítanom a képet! Éljen! Azazhogy birkabőr! Csak hogy stílszerű legyek:)))

Lidércke írta...

Ez valami tündéri! :))) Köszi.

Fércművek írta...

Krisztallit: Rögtön rád, meg az óvodásaidra gondoltam, amikor elkészítettem az első példányt. Gyorsan el is vittem az oviba a sablont én is. :)))

Julcsi: Juhéjj! :))))) Igen, remélem hosszútávon marad a nagyítás. :)

Lidércke: Éreztem, hogy nálatok is bégetnek majd. Tényleg nagyon édesek. :))

katica írta...

nagyon helyesek!

Mák írta...

Nagyon szépen köszönöm az ötletet!4 éves a lányom, szívesen próbálkozik minden félével, talán ezt együtt is meg tudjuk csinálni!

Kósa Andrea írta...

hu, ez nagyon - nagyon jó ötlet... köszi hogy megosztottad velünk... nagyon aranyosak...

Melinda írta...

Nagyon édes,köszi az ötletet:)

Anzsi írta...

Judit, ez tényleg nagyon klassz! Köszönöm az ötletet én is :)

Timici írta...

szuper! pont ez kell nekem:o)

anyahajó írta...

Nagyon édes! Szerintem én is befogom a leányzót húsvéti dekoráció-készítésre!

cirmocska írta...

Milyen kedves kisbárány! Nekem is van kisovisom, ő is örülni fog neki! :)

Katus írta...

Szia! Kukkants be hozzám - én is elkészítettem. :)

Vacskamati írta...

Megcsinájjjjuk! :D Köszi.

Móni írta...

De jó! Nagyon tetszik, és még az én Nóralányom se kicsi hozzá :). Köszi!

borSHEka írta...

Meglátjuk, szélvész kisasszony hajlandó-e lecsillapodni egy birkaszelídítésre : )) Épp van egy halom tiri-tarka madzagunk valahonnan : )))

Reyca írta...

Ilyen nekem is lesz! Köszönöm! :-)

Krisztallit írta...

Ma megcsinálták a középsőseim, holnap megyek egy nagycsoportba. Kicsit variáltam rajta, képek blogon. Köszi, teljes a siker.

Lilla írta...

Én csak idén találtam rá, de tetszik, köszi. Belinkeltem a blogomba.