2010. március 9., kedd

A gülük

Éreztem, hogy a kikandikáló csőr sokat fog segíteni és nem, most nem volt semmi furfang. Ezek tényleg baglyok.


Már régebben is varrtam egy-két baglyot, de mindig vártam valamire, amitől majd igazán magaménak mondhatom a fércbaglyot, hiszen a téma maga eléggé elcsépelt. Hát jelentem meglett. :)
Pedig nem bagolynak indult. Az az anyag, amiből a katicás csatokat készítem olyan, hogy a katicák között fekete pöttyök vannak. Amikor már a sokadik köztes pöttyöt dobtam ki, akkor hirtelen rájöttem, hogy azt is fel lehetne használni. Amikor behúztam az első gombot, akkor már jót mosolyogtam, hogy ez biza szem lesz előbb vagy utóbb és már rajzolgattam is a szörnykitűzőkhöz az ötleteket. Pár nap múlva beugrott a bagoly. Akkor már nem csak rajzolgattam. Pikk-pakk kivágtam egy sablont. Ezen is jót mosolyogtam, mert amikor készen lett, rájöttem, hogy ez tulajdonképpen a zsebrémek alapja is. Hiába no, az ember nem tudja meghazudtolni magát. :)) Már futottam is keresni a megfelelő anyagokat a szárnyakhoz, fonalakat a fül bóbitához és megszülettek az elsők. Nagyon vicces, hogy mivel csak a gomb fülecskéjét lehet odavarrni, mozognak a szemek és mindig más és más a pofijuk. :)) Hamarosan érkeznek a szivárvány színeiben ezek a kitűzők.

15 megjegyzés:

Barbi írta...

Nagyon tuti figurák! :)
A répasál is óriási!
És az ajándékaid is nagyon szépek! :D

Móni írta...

Nagyon tetszenek a baglyok is, meg a leírás is :)

Bejus írta...

Az a zöld de édes! Én is készítettem már sok-sk baglyocskát, de egyet sem tartottam meg magamnak, de ezt a zöldikét érzem igazán magaménak, ha szabad jelentkeznék is rá?! :)

Fércművek írta...

Hihi. :)) Pont ő már fent is ül a Meskán. :))

Zsukka írta...

Jajj, nagyon édesek!!!

vadjutka írta...

nagyon cukik!!!!

kinga írta...

a szürke a kedvencem:)
szeretnééék egyet :)

Raindrop írta...

Balról jobbra:

Értetlenke, félszeg, kicsit lüke, meglepett...

Mindnek egyforma szeme van, mégis mást olvasni le az arcukról. :D
Nagyon jó!

Lidércke írta...

csuda aranyosak lettek! :)
(Én meg bagolytáskán gondolkodtam a napokban. :) úgy varrnám, de előbb a megrendelések.)

cirmocska írta...

Nagyon édik! :)

Szera írta...

Nagyon helyesek! :)

Kathy írta...

En is a zoldet valasztom, irto edesek.:))

craftylibrarian írta...

I love these owls!

borSHEka írta...

Nagyon vidáman meresztgetik a gülüjük ? )) Jó lehet élőben, hogy ide-oda forgatják is : )))

Babra írta...

Nem szeretem a baglyokat, de ezek imádnivalóak. Amilyen együgyüen néznek, szenzációsak:D:D