2010. március 1., hétfő

Hiány a készletben

A WAMPon mondták, hogy hiányoznak a kínálatomból a húsvéti dolgok. Gyorsan pótolnom kellett. :) A blogot ugyan megjárták tavaly, de a Meskáig már nem jutottak el, mert el is keltek frissiben. Úgyhogy visszatértek a tojások. :)


A főtt, a tükör, az okos, na meg persze az eltévedt nyúl esete reloaded. :))

Csöppnyi változtatás, hogy most olyan kedvem támadt, hogy műbőrből varrjam meg őket. Határozott előnyük a filccel szemben, hogy ezek azért könnyebben tisztíthatóak. Éppen ezért készülnek már a madárka kitűzők is - mondjuk limited edition - a színes műbőr maradékaimból. Ezeket is hiányolták ugyanis. :)))

Egy újabb szőrös próbálkozás:


Amikor a kedves időtöltések találkoznak:


Nevezetesen a csokievés és a varrás. Merthogy ez nem egy rozsdás olló, hanem csoki. :))) Köszi Anais! ( Észrevettétek a gombos anyagot is??? )

18 megjegyzés:

toritextil írta...

na, én meg a Te ollódtól ájultam be..... :)

Fércművek írta...

:))))))))))

brigi írta...

Hmmmm... Ha csoki, én nem látom az anyagokat! :)
Már tavaly is szerettem a tojásaidat! Ezeket mind kézzel varrod?

muzli írta...

Az ollód a Keserédesből van?

Fércművek írta...

Brigi: Én a legtöbb dolgot kézzel varrom. :)

Muzli: Igen, onnan kaptam. :)

eszti írta...

de édes ez a kis szőrös:) nekem az a kedvencem.

Judit írta...

Az a szőrös az mi?
Olló: csúúúcs:)))
Tojások: így családostúl egyben kellene hordani, nagyon édesek:)))

Krisztallit írta...

Okostojás, jót mosolyogtam!

Lidércke írta...

A gombos anyag nagyon tetszik! Arra a varrókellékesre emlékeztet, amit kaptam tőled. :) A tojásokat tavaly is szerettem. :))

Mici írta...

Jaj az a műbőr. ;) És igen, az a kis szőrös az mi?
Amúgy a csokival hogy állsz? Ha én ilyet kapnék valakitől, hát bizisten fejbevágnám. Mert egy ilyen csoki ollót vétek megenni. De megtartani is!!! Már ha olyan csokifan vagy, mint amilyen én.

Zsukka írta...

Ne csináld, hogy létezik ilyen csoki-olló :o)! Nagyon jóóóó!

Anais írta...

Szőrmókot én se tudom
beazonosítani o:)

Mici: hűha,tényleg fejbevágnál? :)))
Szerintem lefotózni és utána megenni egész jó megoldás!

Móni írta...

De jók a tojások! Nagyon tetszenek. Főleg az okos!

Evelin írta...

a Rózsavölgyi is gyárt csoki-szerszámokat! :) és bizton állíthatom, az ő csokijuk az egyik legfinomabb a világon :))

az a szőrös kis tojás nagyon édes :D

Bejus írta...

Befigyel a tojásból kikandikáló nyusszancs! Hát de édespofa!! :) És a szőrösöd megint csak azt mondom: IMÁDNIVALÓ!!!!! :)

Fércművek írta...

Az a szőrös, na az kitűző akar lenni. Majd lehet, hogy le kellene kapnom egy kabáton is, mert így nem az igazi. :)

Kathy írta...

Igaz en meg sosem irtam a megjegyzeseidbe, de most itt az alkalom. Kolcson szeretnem kerni azt a rozsdas ollot. Hasznalni szeretnem a kovetkezo szabaskor, de kifenyesitem utana igerem! :))))

Raindrop írta...

Az a tojás felhozatal???????
Judit!? :DDDDDDDD

Óvatosan az ollóval, még megvágja a nyelvedet.
Jópofa! :))