2010. március 25., csütörtök

Kicsit

eltűntem. Sokszor eljutottam a gépig, de írni már nem volt kedvem, energiám. Hétvégén WAMP lesz, úgyhogy készülés ezerrel. Megfogadtam, hogy csak akkor jelentkezem, ha abban a pillanatban készen vagyunk, amikor beadjuk a jelentkezést. Hát ez nem teljesen jött össze, de még nem estem pánikba. Egy napra rá kaptam egy emilt, hogy ugyanarra a napra meghívnak árulni a Néprajzi Múzeumba is. Nem tudtam ellenállni, úgyhogy két vásárra is készülünk. Itt már kicsit megijedtem. Még nem igazán látom át a vasárnapunkat és nem tudom, hogy lehet két helyen jelen lenni egyszerre, de majd osztódunk. :))

Hamarosan jövök a részletekkel. :)

10 megjegyzés:

Lukinyuszi írta...

Ha egyszer beindul a szekér... ;) :D
Hajrá!
(kis duzzogás: Pécsett miért nincsenek ilyen jóféle dolgok, mint WAMP?!?!?! morr-morr)

brigi írta...

Én nagyon szurkolok, hogy két helyen is ott tudj lenni egyszerre! :)
Őszintén örülök a sikerednek!!!

Honey írta...

Kedves Fércművek!
Szeretnék neked adni egy díjat! Nézz be ide: http://honeymano.blogspot.com/2010/03/kreativ-blogger-dij.html

Üdvözlettel: Honey

Névtelen írta...

Lukinyuszi! Pécsen szervezd meg kérlek. Sokszor várunk másokra, mikor mi is megtehetjük. Merjünk nagyot álmodni! A gondolatnak teremtő ereje van. :)Ildi

Kriszta írta...

És ezt láttad már? http://www.nlcafe.hu/husvet/20100326/17_nyulas_kiegeszito_-_nem_csak_husvetra/ :) Gratulálok! :)
Üdv:
Kriszta

Fércművek írta...

Nem láttam, köszi. :)))

Barbi írta...

Gyere, adok egy díjat! :D

Kata írta...

Húú,2 hely? Nem semmi! :o) Kitartást és sok sikert kívánok nektek erre a hétvégére! :o)

LNóri írta...

tök jó

Juhizs írta...

Most sem jutottam el a Gödörbe, pedig már többször is akartam menni. (Bár, folyamatosan gödörben vagyok... ;-)
De, egyszer szerét ejtem, jó lenne személyesen is látni Téged és Szarvasmicit :-)