2010. március 30., kedd

Már jártam a varrógép közelében :)

Most, hogy újra birtokba vehetem a műhelyt, mert nem kerget fel a hideg, gondoltam kipróbálom a varrógépet. Szerintem most sem százas, de ezekre jutottam. Így vagy úgy már mindegyiket láthattátok, szóval semmi extra. :)

Ezen a párnán már oldalról kukkant a nyuszkó. :)


Azt hiszem nem ez az utolsó párnám. :))


Ebben a táskában nincs semmi extra, max. a két zseb belül. Egy kislányruháról lettek ide mentve. Egy nagyobbacska mindenfélének és egy kisebbecske a mobilnak. Én úgy megörültem nekik. :)

4 megjegyzés:

H. Hauser Mária írta...

Miért is nem varrsz több párnát? Olvastam a vásárokról, volt eredménye az ottlétnek? :) A sok készülődésnek? Nekem nagyon tetszenek az általad készített dolgok.

brigi írta...

Jaj, de párna-varrnék már én is! Itt sorakoznak a bélések, csak úgy huzat nélkül... Miért nem fér bele egy hét egy napba???
Nagyon tetszenek, persze!!! Helyes az elefánt! :)

mokka°° írta...

Ezt a táskát valahol meg lehet vásárolni? :D

Fércművek írta...

Ez a táska megrendelésre készült, úgyhogy ő már elkelt. :)