2010. március 2., kedd

Mumin

Egy régi megrendelés ez a Moomin vagy méginkább Moomintroll. Nem ismertem ezt a mesét. Ezen egy kicsit segített legjobb barátunk a Youtube. Most már egy kicsit ki vagyok kupálódva muminológiailag. :)


Eléggé egyedi darab, mert egyszer régebben egy cimkevadászat alkalmával találkoztam egy ilyen sapival és be is ugrott a kosaramba. Éljenek a turik!! :)


Azoknak üzenném, akik várnak tőlem valamit, hogy nyugodtan írjanak noszogató leveleket, mert úgy látszik a határidő még mindig a legjobb múzsa. :))

16 megjegyzés:

GKriszti írta...

jajj de édi!!

kinga írta...

dejooooo :)

verus írta...

Naggyon cuki! Képzeld, nekem van egy Mumin becenevű ismerősöm :)

estibogar írta...

Milyen régen ment ez a mese, azóta se láttam....:)

Angel írta...

Nem ismeretem a mesét, de első pillantásra azt mondtam, hogy ez egy csudálatos víziló.
Utólag is elnézést kérek a moomin rajongóktól :)

azeszti írta...

jaaaj, én imádtam! nagyon jó lett!

Piroseper írta...

Nagyon-nagyon tetszik! :) Eddig én sem ismertem a mesét!

Mici írta...

Ha most azt mondom, hogy nekem is kellene készítenem egy ilyen izét? Túl sok a közösből?
A Tiéd édes lett. Az enyém még a gondolkodom rajta fázisban.

katafolt írta...

:D

Fércművek írta...

Örülök, hogy nemcsak én nem ismertem. Egyébként itthon is megdicsérték, hogy de jó kis vizilovat rajzoltam. Ki kellett mindenkit ábrándítanom...

Mici, a kutakodásaim alkalmával belefutottam egy-két 3D Moominba, de azok nekem egyáltalán nem adták vissza ezt a figurát, úgyhogy kiváncsian várom a Te verziódat. :))

Bejus írta...

Gyermekkori kedvencem, nagyon édes lett! Könnyet csaltál a szemembe. Annyira imádoooom! Hjaj a régi szép emlékek. :)

Gabi írta...

Finnországban nem lehet kikerülni őket, nekünk sem sikerült, nagy rajongókként jöttük haza. Ajánlom a rajzfilm alapjául szolgáló meseregényeket olvasásra, Tove Jansson csodálatos világot teremtett, (föleg) nem csak gyerekeknek. Nekünk van mindenféle Mumin ereklyénk, pl. fényvisszaverő, bögre (nagy kultusza van, jeles iparművészek tervezik az újabb és újabb kollekciókat), plüss. A te Muminod is igazán bájos lett. Lehet, hogy vágyik egy Bájocska társaságára...

Zsuzska írta...

Jajj, hogy én mennyire szerettem a meséket! Oda vissza vagy tízszer olvastam a könyvet is! Nagyon helyes lett Múmipajti! Ügyes vagy. Kíváncsian várom Mici verzióját is!

ikercsajok írta...

áhh nagyon jó:D

Raindrop írta...

Igazán édes ez a piruló fej. :D

sajni írta...

hatalmas volt a Moomin öröm!!! :) Imádjuk! Nagyon köszönöm mégegyszer!!