2010. március 29., hétfő

Nyuszik és vásárok

Kezdem a nyuszkókkal. Nagyon örülök, amikor valakit megihlet kedvenc logó nyuszkóm, hát még ha ebből kapok is. :))


Ezt a mézeskalácsot a Zuramtól, Lacótól kaptam. Ő rajzolta le a mézeskalácsosnak, hogy mit szeretne. Majd egy kicsit még gyakoroljuk, hogy milyen is az igazi férc nyuszkó. :))



Ezekkel a képekkel már nagyon régóta tartozom Virágnak. Már régebben küldte nyuszkót, hogy a műhelybe fészkelje be magát, de nyuszkónak esze ágában sem volt lemenni a hidegbe, Hosszú kérlelés után a telet a tálaló üvegén töltötte, de most hétvégén leköltözött a parafatábla tetejére és üzeni, nagyon jól érzi magát. :)) Köszi!


A minap megint csomagom érkezett. A nagy hajtás miatt még meg sem tudtam rendesen köszönni Kingának. Ez is egy nagyon irigylendő "csak úgy" csomag. :) Egyszer írtam, hogy mennyire szeretem az ilyeneket. Hát ő összerakott nekem egy ilyen csuda csomagot. Köszönöm szépen! Nagyon tetszenek. Ha nagy leszek, meghálálom. :)))

A vásárokról röviden. Nagyon fárasztó, elég tanulságos és piszok jó nap volt a vasárnap. Ismét kedves emberek vetődtek felénk rengeteg energiát adva a következő hónaphoz. Mindig jókor jön, amikor már nagyon fogytán van a készlet, úgyhogy köszönjük!! :)

Két helyszín, két kép, remélem nagyítható lesz. :))


A Néprajzi Múzeumba kihelyezett férc helyőrség. :))


A másik táborhelyünk, a WAMP.

Ja, és amíg el nem felejtem, az eltévedt nyulas kitűzőm a végén úgy eltévedt, hogy az NLC-n kötött ki. Köszönöm Kriszta, hogy felhívtad rá a figyelmemet! :)

9 megjegyzés:

kinga írta...

:)))
örülök, hogy tetszenek!

A mézeskalács nagyon klassz!! :)
És nagyon jók így együtt a gombos dolgok!

brigi írta...

Gratulálok! És azt hiszem nekem van okom irigykedésre... ;)
Hogy tudsz ennyi mindent elkészíteni? Szerintem neked legalább nyolc karod van, és megkapod a napi 48 órát varrásra! :)
Nagyon-nagyon ügyes vagy! Persze a portékák továbbra is csodásak és imádom őket!

Kriszta írta...

Ez csak természetes! :)
És még azt szeretném mondani :), hogy immáron két hete boldog tulajdonosa vagyok kettő darab szívecskés csatnak, amit a Pillangó Art nevű üzletben szereztem be. Merthogy én egri vagyok! :) Köszönöm!
Üdv:
Kriszta

Virág írta...

Ó, nagyon örülök, hogy viszontláthattam Nyuszkót. :o)
Biztos az előző helyen is jól érezte magát, de azért a műhely az igazi neki. ;o)

csiperke írta...

tudom, hogy ez nem ide tartozik, de láttalak a wampon. de nem mertem mondani, hogy olvasom a blogot. nem vettem semmit (pedig a gyűrűk nagyon tetszettek) mert sikeresen otton hgytam a pénztárcámat :))

Fércművek írta...

Máskor legyél bátor és a gyűrűt is megbeszélhetjük. :))

Borsheka írta...

Örülök, hogy ennyire fellendült a bolt : )) Gratulálok!
S talán lesz még alkalom odasomfordálni nekem is egy szétnézésre valamikor : )

panyizsuzsi írta...

Annyira jó látni, amit csinálsz, szinte a kezdetek óta figyelem a munkádat, ha nem is mindig kommentelek. Így tovább és kérlek hívj meg az Andrássy úti szalonod pezsgős megnyitójára! (Az édeset szeretem!)

Fércművek írta...

:))))))))))))))))