2010. március 7., vasárnap

A répa sál

A fejemben felállított sorrendet felrúgva ezt meg kell mutatnom. :)

A Fércművek a Budapest - Miskolc vonalon dolgozik, így gyakran telefonon értekezünk. Így volt ez pénteken is. Gondoltuk, hogy kellene egy kis kiegészítő az on/off nyuszikra és az ötletelés során megszületett a répa sál, ami narancssárga, a végén zöld rojttal. Már ez az ötlet is a szívembe lopta magát, de amit drága Ildikónk készített az minden várakozást felülmúlt.


Mert ez tökéletes répa és nem utolsó sorban az on/off nyuszi mindkét oldalán érvényesül. Imádom. :))



Ildikó, Te vagy a legjobb!! :))

17 megjegyzés:

Krisztallit írta...

Most én vagy lemaradtam az infókról vagy Te vagy nagyvonalú bejegyzetelő. :-) Budapest-Miskolc?, Ildiko??

A sál az fenomenális, bárki, bárhol találta ki!!!

brigi írta...

Nagyon jó! Tényleg répa!!!:)
És a címkéid is tetszenek! ;)

Kalex © írta...

Ez tényleg jópofa! :D

Névtelen írta...

A méret miatt izgultam, de látom jó lett és répa innen nézve is répa!
Fércműveknél a megnevezés
vega n y a k m e le g í t ő! (jobb mint egy róka a nyakon)
Te kitaláltad én elkészítettem. :)IldiNene

Móni írta...

De jó! Nagyon-nagyon tetszik, grat a feltalálónak és a kivitelezőnek is!

Móni írta...

vega nyakmelegítő :DDD

Névtelen írta...

Ez nagyon szuper - az ötlet és a kivitelezés is :-)!

Edina

cirmocska írta...

Igazán eredeti! :)

Kathy írta...

Ez irto otletes es nagyon jol nez ki.:))

Lidércke írta...

Ildikó egy kincs! :) Szuper a répasál!

Kála írta...

Csúúúúúcs :-)! Ez ám a családi vállalkozás!

anaisz írta...

Nagyon kreatív :)

kinga írta...

én is imádom:)

Aledi írta...

Ez nagyon ötletes, szuper lett.

Anzsi írta...

Gyönyörűűűű!!!!!!

Timici írta...

ez a répa sál telitalálat!!!

borSHEka írta...

Mekkora találmány!! : D
Jól dolgozik a kötős szekció : ))