2010. március 20., szombat

Új lakók a kerek erdőmben

Minden apRókával kezdődött. A mi életünkben fontos szerepet kaptak a rókák és már régóta szerettem volna varrni egyet. Sokáig dédelgettem egy takaRóka ötletét, de aztán elém került - a répa szezon miatt - a narancs műbőr és rókáért kiáltott. A tavaszi rendrakás - még nem takarítás :) - alatt megtaláltam egy régi rajzomat és azonnal munkához kellett látnom.



Ha már készen lett, adva volt, hogy formát farkassá alakítsam. :) Onnan pedig tényleg egyenesen következett Piroska. Egy műbőr madárka is arra repült, hogy teljes legyen a kép. Remélem lesz majd időm őket egyszer nagyban is megvarrni.

28 megjegyzés:

eszti írta...

de kedves!

Lidércke írta...

Mindegyik figura aranyos, de Piroska a csúcs! :)) A kosara díszbomb? (Megint nem tudom nagyítani a képeket. :( )

Csigi írta...

Nagyon aranyosak! Piroska a kedvencem :)

kinga írta...

nem sikerült eldöntenem, hogy a róka vagy piroska a kedvencem. annyira bájos mindegyik!
és nagyon jó ez a csoportkép!

Raindrop írta...

:DDDDDDDDD
Zseniális csoportkép!

Ledeczki Anna írta...

A piroska annyira jó!!!

Klendi írta...

De jól néznek ki!!!!!
Nekem a róka a kedvenc!!!:)

Hell Krisztina (Kiky) írta...

Még egy pont a rókának!:)..na persze a többieknek is.(a rókákkal mindig elfogult vagyok)

Zazálea írta...

Szuper!!!

Mici írta...

Úgy látom Piri nyert. :)

Vacskamati írta...

Bábszínházaaaat!!! :))

Kála írta...

Mind nagyon édes, de Piroska egy tünemény :-D

juditti írta...

Nálam a farkas a nyerő. ;-)

Annus írta...

Szia, rengeteg blogot nézegetek, de bátran állítom, nekem Te vagy a legkreatívabb...a figuráid kedvesek, nem bonyolítod túl őket..és mindig mosoly csalnak az arcomra.
küszönet érte:)

Fércművek írta...

Fú, nagyon örülök, hogy tetszenek nektek, mert nekem most a szívem csücskei. Ők is és én is köszönöm a kedves szavakat.

Piroska továbbra is mosolyog és ugyan a többieknek nem mondja, de nagyon élvezi, hogy ő a legnépszerűbb. :) A farkas kicsit megsértődött, morog és egy kicsit megharapdálta Piroskát, de már helyre tettük. :))

Kalex © írta...

Mindegyik zseniálisra sikeredett! sztem legyen folytatás! :o)

Barbi írta...

Csúcs vagy! Nagyon édes apRÓKA is, és a kerekerdő! :DDD

niniel írta...

szuuuper!:)

krisz írta...

Édesek viccesek,ellenállhatalanok!Én nem tudok választani....

Mák írta...

Hát ezek nagyon cukik:D!Nekem a róka tetszik a legjobban:D..Hihi..Nekem a kisherceg jut eszembe mindig a rókáról:D először..

Tündérlátta írta...

A fiúknál a farkas volt a nyerő!!

dviki írta...

Odáig vagyok értük!!! :)))

Syllbaba írta...

Rókakoma a favorit:)
Csakazértis dacból mindig az elesettek mellé állok!

Zsófi írta...

Szuper! Nagyon jó nézegetni!

LNóri írta...

Nekem a róka és a farkas a kedvenceim, annyira szórakoztatóak :-)
Arra gondoltam csinálhatnál egy nagymamát is, fehér hajjal és szemüveggel :)

Timici írta...

nagyon helyes kis csapat:o))

The Little Brown Acorn írta...

I'm just now viewing your blog spot! I will have to sit down with Eniko, so she can tell me what you write! I love this little red riding hood! The fox and wolf are adorable!

Fércművek írta...

Sooner or later I will start an English blog, too. :)