2010. április 17., szombat

Az éjszaka termései

Utolsó finis gyanánt tegnap éjszakába nyúlóan még gomboltam egy kicsit a műhelyben. Már éppen pakolásztam össze a cuccokat, amikor két virág izé elém ugrott. A szakkifejezésekkel amúgy is gondban vagyok, ezt sem tudom hogyan tituláljam. :) Van egy kincses doboznak kikiáltott tároló, amiben tényleg minden van ömlesztve, onnan szoktak rám vigyorogni dolgok. Már anno is gyűrűre szántam, de azt nem gondoltam volna, hogy az új, legkisebb gomb ennyire illeszkedik bele. szerelem lett első látásra. (Halkan megjegyzem, hogy ezt a verziót nagyon el tudnám képzelni mondjuk ezüstből. :) )


Aztán hirtelen eszembe jutott ez a csili-vili alkatrész, amit határozott szándékkal gombokhoz vettem egy eltévelyedés alkalmával, de az akkori legkisebbem is túl nagy volt hozzá. A mostani kicsi gombjaim viszont tökéletesen illettek a foglalatba. Úgyhogy most már vizualizálni tudom milyenek lennének a gombok drágakövekkel körbe szórtan... Álmodozni szabad, nem???? :)))))


14 megjegyzés:

lapappilon írta...

juj de jó néznek ki azok a virágok!
elfogadnám!
le a kalappal! tetszenek! ízlésesek, egyszerűek és nagyszerűek! :-D

vadjutka írta...

zseniálisak, gratula!!!
A legjobban a nénis tetszik.

dviki írta...

Hihetetlen, hogy mindig van valami új a tarsolyodban! :)
Imádom ezeket is egytől- egyig! :))))

Barbi írta...

Váááááá! :D

Hunszil írta...

JAJ..ELVESZTEM:) cSUDA DOLGAID VANNAK, MINDEZ ÉJSZAKA :))))
Holnap biztos meglátogatlak :)

maze írta...

deszép!
wampon ott lesz?

kiseri írta...

Én is akarok gyűrűt mostmár...:) eddig nem voltam oda érte, de ilyeneket bármikor! Csudaügyes vagy! tutihamar gazdit találsz nekik holnap:)

Lidércke írta...

Ezek csuda aranyosak! A kockás virágos főleg! :)

Enci írta...

jaj, ezek megint fantasztikusak! gyönyörűek! :) remélem sok lesz ezekből is meskán, hogy ne csak a wamposok örülhessenek nekik! :)

Anais írta...

Oh, My God...

Fércművek írta...

Most viszek mindent a WAMPra, de ígérem Meskán is lesznek előbb-utóbb. (Ha marad előbb, ha készíteni kell, kicsit később. :)) )

kwandera írta...

Ha kijutok, én is megnézlek! :)

Arenn írta...

Szia! Nézz be a blogomra találsz ott valami meglepetést ,amit neked szántam. Üdv Adri

Krisztallit írta...

Halkan megjegyzem, hogy viszonylag egyszerűen reprodukálhatóak ezüstből. :-)) Legalább is így képről megítélve.