2010. április 1., csütörtök


Barbitól kaptam meg ezt a díjat, ami azért túlzás. Aki ismeri a történetemet, azt is tudja, hogy nem régen vetettem bele magam ebbe a világba. Jól érzem magam, de minél több szépet, jót látok, úgy csappan az amúgy is elég kevés önbizalmam, viszont legalább tanulásra, gyakorlásra sarkall. Na ezt egy kicsit szeretem magamban, hogy mégha dühömben be is dobok valamit a sarokba - képletesen vagy igaziból is :))) - utána elég hamar odasunnyogok, felveszem és újra kezdem. :))

Lássuk mi jár a díjjal:

A szabályok:

1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2) a logót kirakom a blogomba.

3) a szabályzatot kirakom a blogomba.

4) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

7) betartom a szabályokat

Becenév:
Sebi
Lakhely:
főváros
Magasság:
168 cm
Névnap:
Talán július 30. Ezen a fórumon megragadom az alkalmat, hogy elmondjam, hogy nem szeretem a névnapokat. Szerintem ezen nincs mit ünnepelni. Talán egyre jó, hogy a munkahelyen ünnepeljen az ember. Oda túl személyes a szülinap, a nevedet viszont tudják :)))
Foglalkozása:
tanár
Testvérek:
most úgy érzem nincs
Anyanyelv:
magyar
Beszélt nyelvek:
angol, és nagy meglepetésemre maradt annyi francia a fejemben, hogy megértek dolgokat a je t'aime-en kívül, :))
Gyűjtemény:
Van egy pár, egyik értelmetlenebb mint a másik, papírzsepis dobozok, baglyok, kanalak, réz kuglóf formák, ceruzák, de leszokóban vagyok. Csak nagyon ritkán bővítem a meglévő készletetet :))
Cipőméret:
39
Iskola:
általános, közép, főiskola, munkahely, zene
Kedvenc tantárgyak:
minden, ami humán
Hobbi:
blog, meska és amiket itt-ott láttok :)
Zsebpénz:
?
Kívánság:
az egyensúly megtalálása, mert az azt jelenti, hogy akkor minden van :)
Álom:
Hogy a fércművek lehessen a munkám. Dolgozom az ügyön. :)
Szerencseszám:
-
Szeretne találkozni:
Híres emberrel nem, nincs sok értelme. Még elmúlna, amit gondolok róluk. :)) Ha lehetetlent kívánhatnék, akkor a már nem élő nagyszüleimnek szeretném bemutatni a fiúkat, a férjemet. Abban nagyon benne lennék. :)
Háziállatok:
Világ életemben kutyára vágytam. Nagyon. Most, hogy van kertes házunk, már egyáltalán nem. Többször átfutott az agyunkon, hogy kellene, mert a szomszéd macskák után takarítani már nagyon utálunk és elképesztően mérgesek vagyunk, de amikor egymásra alig van időnk, akkor nem kérdés, hogy most nem fér bele az életünkbe. A környékünkön nagyon meglepődtem a kertesházban tartott sok elhanyagolt kutyán. Olyan mintha itt nagy szabadságuk lenne, de végeredményében arra jutottam, hogy lehet, hogy egy lakótelepi kutyusnak jobb dolga van, mert legalább kétszer leviszik egy nap, foglalkoznak vele, ezek a szegény párák meg csak róják a köröket itthon és senki nem nagyon foglalkozik velük. Tudom, hogy evvel nem leszek népszerű és természetesen vannak kivételek, de én így látom.

Én nekik adnám tovább:
(nem tudom, hogy már megkapták-e, mert nem néztem meg)

Szarvasmici
Borsheka
Raindrop
Kwandera
Ledanna
Zsukka

Természetesen folytathatnám a sort, de hat volt a kiírás. :) És persze az viszi tovább, aki akarja. :)


8 megjegyzés:

Krisztallit írta...

Én is a nagyszülőket írtam be...

Borsheka írta...

: ))
Jó volt olvasni : )
És köszönöm is, hogy gondoltál rám : )) Mellesleg leköröztél legalább fél órával : )

Mici írta...

De tudod, olvastad is! ;) De azért köszönöm, hogy mégis megkaptam Tőled is! :)
És hát a szobakutyát javasolnám, mert azt azért nem csapod ki az udvarra, csak jó időben. De amikor beviszed, muszáj lecsutakolni a tappancsát, megmosni a fenekét, babusgatni egy picit. És amikor leülsz, vagy ledőlsz, akkor rádtelepedik, mert ott érzi magát biztonságban. (Ez persze jelentősen lekorlátozza a méretet.) Kizárt, hogy figyelmen kívül hagyd. Ezt nekem elhiheted, mert a leginkább ellenzője voltam annak, hogy kutyát tartani úgy egyáltalán, és aztán meg én harcoltam ki magunknak.

Fércművek írta...

Tényleg, látod a lyukas az agyam, az viszont velem született. :( De nem baj, mert te mindeféleképpen megérdemled. :)

Raindrop írta...

(pirulás)
Hát ez kicsit meglepett. :)
Igazán rendes vagy Judit, hogy ezt gondolod rólam... :) Nagyon nagyon köszönöm!

A testvéres és a kivel találkoznál kérdésre ugyanaz szinte az én válaszom is...
Hm.

Ledeczki Anna írta...

Nagyon köszi!
Próbáltalak megkörnyékezni a wampon, de nem sikerült:)))

kwandera írta...

De aranyos vagy, köszi! :)

Barbi írta...

:D Puszi! És legyen önbizalmad!!!!!!