2010. április 26., hétfő

Blogszünet

Már előző hétre beterveztem ezt a dolgot, mert egy másik munkában kellene elmerülnöm és egyszerűen nem megy a többfelé koncentrálás. Kicsit átírta az élet a dolgot, mert Barnusom beteg lett, az egész hetet itthon töltötte és esélyem sem volt semmiféle merülésre. Gondoltam majd ezen a héten, de tegnap Ambrus produkált 40 fokot, ami azóta is tart, úgyhogy a merülés most sem lesz intenzív. Viszont eljön az a pont, amikor lelkileg és fizikailag is elfárad az ember, sok dolog utóléri, ami azt hitte, hogy nem hat rá és mégis és így vagy úgy, de kell egy kis pihenő, úgyhogy most egy hétig a csendet választom. Egy hét múlva majd megpróbálom újra felvenni a fonalat. Addig is, ha már elvonási tüneteim lennének majd töltögetem a boltokat, mert mostanában több jogos kritika is ért, hogy aki nem WAMPol, az mégis hogy jusson fércekhez. Jogos, ott a pont.

Mindenkinek kreatívkodásban gazdag szép tavaszi hetet kívánok!

18 megjegyzés:

Karina írta...

Kell az néha, hogy egy kicsit csak magadra és a családodra figyelj, pihenj is kicsit! Szép hetet neked is!!

Flier Judit írta...

Jobbulást kívánok a gyerkőcnek!

Hajnoca írta...

A gyerkőcök gyógyulgassanak, te merüljél és töltődjél ... minden téren.
Kikapcs.:-)

vadjutka írta...

Jobbulást mindenkinek és neked meg jó pihenést!

Zazálea írta...

Én, azt hiszem, értem, hát töltődj és töltögess. :o) És pihenj is, esetleg, ha lehet, ugye.
Barnusnak meg gyógyulást!

Borsheka írta...

Jobbulást!... És legalább te ne kapd el! Majd gondolunk rád a szünetben is (én legalábbis szoktam az én szünetem ellenére...)

Lidércke írta...

Remélem, mostanra a fiúk jól vannak. Lazíts, de tudd: visszavárunk! :)))

Raindrop írta...

Villám gyógyizást kívánok a kis legénynek, neked pedig csupa jót.
Várlak vissza!

Brigi írta...

Jó kikapcsolódást (ebből...)! Jobbulást a beteg(ek)nek, a hét vége felé pedig legyen már igazán szép tavaszi pihenésetek!
Csatlakozom Lidérckéhez: nagyon visszavárunk! :)

Kála írta...

Mielőbbi gyógyulást, neked pedig jó pihenést!

Evelin írta...

Jobbulást Barnusnak, és jó pihenést :)

Kathy írta...

Mielobbi gyogyulast a gyerkocoknek, neked meg frissito megujulast !

Aranyalma írta...

Gyors gyógyulást Barnusnak! Várunk vissza! :)

niniel írta...

Jobbulást Barnusnak! Addig ameddig feltöltődsz kezeljük majd valahogy az elvonási tüneteinket.:)

Petra írta...

Jobbulást és kellemes töltődést!

Lidércke írta...

Pihenj csak, azért ezt ide teszem. :)
http://oltogeto.blogspot.com/2010/04/cukker-blogger-d.html

Anzsi írta...

Jó pihenést!!!!!!

Mici írta...

Ha jól számolok már csak két nap!