2010. április 21., szerda

Hajgumi

Ismét egy utolsó pillanatos darab. Mert sokan megálltak a táblácskám előtt és mondták, hogy szépek-szépek a csatok, de én csak hajgumit használok. Már régóta ígértem, hogy lesz. Meg kellett hozzá találnom a megfelelő gumit. Kipipálva, megvan. A gombot kivételesen tényleg gombnak kellett behúzni. Kipipálva, megvan.


De amire igazán büszke vagyok velük kapcsolatban, az a csomagolás. A WAMP előtti délután üldögéltünk itthon, hogy a meglévő "kínáló" papírra, hogy varázsoljuk rá ízlésesen. Így sikerült:




Amikor hazajöttünk a WAMPról, amikor azt hittem hulla vagyok, még gyorsan lementem mindent elpakolni a műhelybe és akkor világosság gyúlt az agyamban, hogy a régóta gyüjtögetett, ám sosem használt füles gombokat is fel tudom használni. Úgyhogy akár egy új vonal, a GomBolt vintage is elindulhat. :)


18 megjegyzés:

Honfi Viktória írta...

Hűűű. Annyira sajnálom, hogy nem jutottam ki a wampra. Bevallom, csak miattad ill. a portékáid miatt mentem volna. Hogy nekem is legyen gomboltosom. A karkötők gyönyörűek voltak! Arra fáj igazán a fogam.

Lidércke írta...

Nagyon jó ötlet a vintage gombos! A tulipános egyszerűen gyönyörű!
A "tálalás" is ízléses, szép, de ezen meg se lepődtem. :)

Mici írta...

Sziporka szívem... :)

Brigi írta...

Aha! Kifogynak az ötleteid, igaz? ;)
És tudod mi a slusszpoén? Hogy minden új ötleteddel nagyot alakítasz, valami tényleg nagyon jót találsz ki! (Annyira irigylem a kreativitásodat...)

azeszti írta...

aaah, kínzás ilyesmiket mutogatni!!! :)

Timici írta...

szuperek!!!

babobead írta...

szuper hajgumik, használjuk is!!

Norita írta...

De jó ötlet a hajgumi! Nagyon tetszik!

Juhizs írta...

Ez a füles gombos is nagy ötlet, nekem is vannak gyűjtögetve... ;-)
Használatba veszem őket :-)

Pipacsbimbó írta...

Jujj, az a hangjegyes rögtön a szívem csücske lett. Nagyon szépeket alkotsz!

anyahajó írta...

Ha még megvan, akkor szeretném stipstoppolni a rózsszín-piros pöttyöset!

Puszedli írta...

Óó, a boltban mikor lesznek elérhetőek? :))

DoRcY írta...

Ó Istenem.. :) És van olyan madárkás hajgumi, mint amilyet már vettem is. Nagyon tetszik!! :) Remélem Meskán is lesznek!

Fércművek írta...

Töltögetem a boltot folyamatosan, kis türelmet kérek. Most fotóztam egy szép adagot, remélem hétvégéig felkerül minden. :)

Enci írta...

tényleg nagyon jók a hajgumik is, a hangjegyes tényleg szuper, remélem anyagod van belőle bőven, hogy jusson mindenkinek! :) nemrég készítettem 1 hangjegyes zsugorka fülbevalót, szerintem amellé hamarosan beszerzek 1-2 kiegészítőt Tőled! :)

kinga írta...

már nagyon vártam őket :) majd mindenképp szeretnék is egyet-kettőt... :)

openeyes írta...

há' ezek zseniálisak!!!
csak rövid a hajam :(

Névtelen írta...

Érdeklődni szeretnék hogy tudnék hozzájutni hangjegyes hajgumihoz??