2010. április 7., szerda

Inga 3.0

Nem is tudom mióta áll itt III. Inga, az ingujj baba befejezetlenül. Ennek ellenére még mindig ilyen kedvesen mosolyog. Vagy csak szereti, ha fényképezik. :) Igazi modell alkat.


Nem hiszem, hogy ez a végleges verzió ingujjbabailag, de már megkedveltem.

Kimentünk a teraszra fotózkodni. Hamar elkezdett sötétedni, de azért meg akartuk mutatni, hogy igenis ingujjból van őnagysága. (Ebből is eredeztethető, hogy max. két ugyanolyan babát lehet készíteni. De terveim szerint az is más és más végtagokkal fog megszületni. :) Azt meg már nem is ecsetelem, hogy mivel nincs két egyforma ingujjpáram, a babák sem tudnak ugyanolyanok lenni. :)) )


Aztán hűvösre is fordult az idő, úgyhogy az egyik nyuszkótól - még nem mutattam - kölcsön kért egy mellényt, az ő ruhatára, úgyis két darabból állt, tudta nélkülözni. :)


Tapasztalataim szerint az Ingák hamar kifáradnak, úgyhogy III. Inga is pikk-pakk álomba szenderült. :)

18 megjegyzés:

Mici írta...

Nagyon tuti. Örülök, hogy megvarrtad. Várom a többit!

Jól látom, hogy hullik a cseresznyevirág? Ez a halálom. Eszméletlenül szép a két hatalmas hófehér fánk teljes virágzásukban, de amikor szemetel, és beteríti a kertet, pffffffff... De nálunk még nem pattantak ki a rügyek.

vadjutka írta...

zseniális!!!

Fércművek írta...

Mici: Igen, de ez barackvirág. És igen, mindent beterít. Ma Ambrus megtalálta a mű kukoricát, ami még a hóemberünk orra volt - az ember legyen rugalmas - és megkérdezte, hogy építünk-e hóembert. :))

Vadjutka: Köszi. :)

vanessza kiss írta...

Hasonlít a majmocskádra :)

krisz írta...

Nekem is elég volt egy pillantás,hogy egyből megkedveljem!

Kathy írta...

Jo fej ez a baba, es az alvokaja kulonosen tetszik. :))

Vacskamati írta...

Mosolyog? Akkor az most ott a szeme alatt mégsem az orra? :) Az ötlet továbbra is naccerű.. nekem még egy picit furcsák az arányok.. :)

Mici, nééézni kell, amikor hull, az olyan gyönyörű tud lenni, pláne lágy szellőben... :) (tényleg nem tudom, milyes mediterrán vidéken élhettek, nálunk még csak most kezdenek pattani a bimbók a barackon..)

Fércművek írta...

Hát igen, a végtagok megegyeznek Csimpi tagjaival. Ezen is változtatni fogok. És a pofin is, de még várom az ihletet. :)

Borsheka írta...

Nem győzök betelni vele, milyen remek ötlet! Na és a mellénykéje - vagy inkább bolerója - nagyon is csinos : )))

hehe: ingsh, mondja nekem a központ. Judit jó lesz figyelni, már az algoritmusok is olvassák a blogod : )

VirgArt írta...

Ez az orr-száj kérdéskör már felmerült többször is. Nekem a görbék mindig mosolyok. :o)

Barbi írta...

Nagyon-nagyon tetszik! :D Az a pici mellény is csúcs! :D És szerintem direkt jó, hogy nincs két egyforma, mert így abszolút egyedi mindegyik!

Aledi írta...

Ingujj baba? Eszméletlen vagy. Tetszik.
Amúgy nekem azonos anyagokból sem sikerül két egyforma babát varrnom.
Az arcára ne várj semmi ihletet, ez így tökéletes : ) A karja szerintem is majmocskás, de tulajdonképpen jól áll neki.

annanett írta...

ooooóóó Nagyon jó lett! nagyon tetszik, és eszméletlen jó öltet ez az ingujj! :)

videkek írta...

Eszméletlen, milyen jó ötlet ez az ingujjbaba! Imádom a döbbenetesen újszerű, eredeti ötleteidet, ezért linkeltelek be ma itt:
http://videkek.blogspot.com/2010/04/dijat-kaptam-fele.html

Móni írta...

Naaaagyon tetszik! A ruhája, a színek, minden!

Kreativmano írta...

éljen az újrahasznosítás :)

Anzsi írta...

Jaj de klassz!! Nekem így tetszik ahogy van!!!!! Szuper!!!!!

Raindrop írta...

Nagyon jófej Inga! :)
Ez így tökéletes!