2010. április 20., kedd

Képes beszámoló

Ismét eltelt egy wampsárnap és még nem is traktáltalak benneteket a standdal. :))) Na de nem is evvel kezdem. Csuda egy nap volt. Nagyon sajnáltam, hogy nem fent a sétányon volt, hogy megint sikerült a sarokba kerülnöm - biztos nagyon rossz voltam :)) - és nagyon meleg volt - amit utálok. Viszont evvel vége is a panasznak, mert ezek mellett csak klassz dolgok történtek. Az már nem is kérdés, hogy a Fércművek felé tévedő nézelődőknek, vásárlóknak nem tudunk elég hálásak lenni a sok mosolyért, nevetésért és pozitív visszajelzésért. Az egészben talán ezt szeretem a legjobban, hogy ilyenkor eszenciálisan megkapom , ami elég lelkesítés a következő hónapra, csak jól be kell osztani.

Hol is kezdjem a sort? Gyorsan mutatok képeket, hogy nehogy azt higyjétek, hogy ma csak olvasni fogtok. :)

Babobead evvel a tündéri fércnyuszkóval lepett meg, ami lámpagyöngyből készült:



Tudom, hogy kaptam hozzá szereléket, hogy táskára vagy mobilra tegyem, de ha nem bánja inkább a műhelyben fog figyelni, mert nincs szívem napi használatba venni, nehogy történjen vele valami. Annak külön örülök, hogy a kislányát is megismerhettem. :))

Tüskécskétől is kaptam nyuszkót. A sasszememet bizonyítja, hogy csak itthon vettem észre a monogramomat rajta. Hiába, ott piszkosul elfárad az ember. :)


Köszönöm nektek!!

Sokszor úgy indulok már el, hogy ma már semmi különös nem fog történni, mert aki tudott vagy szeretett volna, már meglátogatott, de mindig tévedek. :)) Úgy örültem, hogy találkoztam Juhizs-zsal (így kell írni??? ). Annyira jó, hogy az ember, akit a blog mögé képzelsz, ugyanolyan az életben is, sőt még közvetlenebb. (Csak remélni merem, hogy ő sem csalódott. :)) ) De azért ugye nem olyan nagy számok a kezeim??? :)))))))

Aledi, Ahama, Kicsoda és Anyahajó is járt nálunk és nagyon örültem, hogy kivételesen két mondatnál is többet tudtunk váltani. :)) (Jajj, remélem senkit sem hagytam ki...)

Tudjátok, hogy odavagyok a csomagolásért. A Dotty kitűzők, mágnesek, tükrök is nagyon tetszenek, de a csomagolásuk külön kedvenceim lettek pikk-pakk. És, hogy ezeket mind otthon készítik az csak hab a tortán. Egy kis ízelítő a szerzeményeimből:


Nehogy azt mondjátok, hogy a stand kimaradt, mutatok néhány képet, de olyan lassan sikerült kipakolnom, hogy a nyitás előtti kép elmaradt, később meg már eléggé nehézkes volt a dolog.





Tényleg nem szívfájdításból, csakis a dokumentáció miatt - ha már lusta vagyok frissíteni a flickr képtáramat - megmutatok még három karkötőt. Mind elkelt, de ígérem lesz még hasonló. Nem vagyok nagy fényképész, de gondolkodtam rajta, hogy a karkötőket vagy körbe, vagy kiterítve szokás fényképezni, viszont nekem kellene valami új módi. Ha már GomBolt termék, gondoltam G betű formában fényképezem őket. Majd egyszer mellé kerül, hogy omBolt. :))




11 megjegyzés:

Natti írta...

Csodaszép volt minden.
Gratulálok mindenhez... a bloghoz,
a Nyuszkókhoz, a csatokhoz,kitűzőkhöz, gyűrűkhöz, karkötőkhöz ...
A standod is minden alkalommal nagyon ötletesen összeállított.
Olyan karkötőt én is szeretnék, hogyan tudnék ilyenre szert tenni?

DoRcY írta...

Nagyon nagyon szépek a karkötők! :) Remélem sikeres volt a WAMP!

Fércművek írta...

A WAMP mindig klassz és mindig sikeres. :))
A karkötőkhöz elfogyott az alapanyagom minden szinten, de hamarosan érkezik az utánpótlás és akkor biztos megjelennek a Meskán is. Remélem mihamarabb. :)

Piroseper írta...

Szerintem a standod jó helyen volt. :) Amikor besétáltam a Gödörbe, akkor az volt az első "utca" amin végigmentem, így nagyon is útba esett. :) Hatalmas volt a nyüzsgés előtte, így nem fértem oda, de amit némi nyaknyújtogatás után elcsíptem, az tetszett. :)

Raindrop írta...

A Fércstand mindig szuper, vicces, és ámulatba ejtő! :)

Brigi írta...

Gratula mindenhez! :)Mint mindig, most is nagyon tetszik minden... :D
(Egyszer mostmár én is elmegyek valahogy a Wampra!)

kiseri írta...

Dejódejó! Mindig olyan jó látni a standodat! eygszer élőben is megkukkantom, ígérem...:)

Juhizs írta...

Hát, bizony nézzétek meg élőben is lányok :-)
a standot,

és részemről nem csalódtam Fércművek kezeiben sem :-) olyan mamás volt, teljesen pozitív értelemben.

Amúgy az Anyukád (is) szimpatikus volt, jó érzés lehet fának lenni egy ilyen gyümölccsel, mint amilyen Te vagy neki :-)

Ui: rendeltem egy kottás könyvjelzőt :-) de, ráér.

Juhizs írta...

Elfelejtettem még, hogy a hajgumira talán azért is van igény, mert például az ilyenek, mint én, akinek vacak (?) vékonyszálú, selymes a haja, azoknál kicsúszik a hullámcsatt... legalábbis nekem a hagyomás fajta... mindig elvesztettem.

kwandera írta...

Jók a "G" betűk :)

Bejus írta...

Az a kék, az a szép. Persze a többi is gyönyörű ez csak egy szójáték volt, nekem a kék a favorit! :)