2010. április 14., szerda

Nekem nyári :)


Csak, hogy ez is dokumentálva legyen. :)

15 megjegyzés:

BCili írta...

nekem tenger, korall záronnyal, megvitorlással, friss szellővel, fordozódó habokkal.

kwandera írta...

nemérős!
viszel ilyenkéket wampolni?

Fércművek írta...

Ők még nem tökéletesek, még fut a tesztverzió, de azért pult alatt biztos ott lesznek mutatóba. :)))

Barbara írta...

Szuper színek és tényleg tenger, szinte még az illatát is érzem :)

Borsheka írta...

Nekem ez a kedvencem az eddigiekből : ))
És vasárnapra jó időt ígérhetek :) A 17 fok napsütéssel megfelel? ;)

Kósa Andrea írta...

imádom a gomjaidat... nagyon hangulatosak, vidámak,színesek...

Zazálea írta...

Nagyon is nyári! :o)

Hunszil írta...

Nekem a francia riviéra jut eszembe róla :)Igen, nyári és franciás vagy tengerész stílus ????? :) Mindegy tetszik nagyon :)és jó idő lesz már vasárnap..........

Julcsi írta...

Nekem virágkoszorú a mezőről.

Belinda írta...

Ez tetszett, hogy "még nem tökéletesek", vajon mi jöhet még?!:)

Fércművek írta...

Igazság szerint szebbek lennének "kiterítve", ha egy kicsit kisebbek lennének a gombok. De már tettem az ügy érdekében és újabb, kisebb szerszámmal bővült az eddigiek sora, úgyhogy hamarosan nekik állok. :))

Ejjkukk írta...

Hűűűűű. Ez már megint egy olyan darab, amit szívesen viselnék!!!:D

dviki írta...

Még, még, még...ennyi nem elég. :)
Imádom ezt is és az előző bejegyzésekben lévőket is!!! :)))

Vacskamati írta...

Nekem is nyári.. jajdeszép... És a flincflancosaid..? :D

Fércművek írta...

Na arra még nem volt érkezésem. :(