2010. április 6., kedd

SWAP

Már meséltem a gombos SWAPról és már meg is mutattam a kincseimet, amiket Charlie küldött.
Az én csomagom egy kicsit lassabban ért oda, mint az övé ide, de ezen már meg sem lepődök. Már Charlie is blogolt róla, úgyhogy mutatom, hogy én kiket utaztattam. :)


Tudom, tudom, nem sok meglepetést tartogatott nektek a csomag, de hát én már csak ilyen vagyok. Na jó, talán a boríték. Egyszer megpróbáltam férces bélésű borítékot készíteni és amikor megvettem ezt a csomagolópapírt, akkor már tudtam, hogy ez is boríték belső lesz. :) Még van mit finomítani a technikán, de ide nagyon illett. :)

A kiírásban 6 gomb szerepelt, úgyhogy legalább az utolsóra olyat készítettem, ami nem nagyon jellemző rám. Charlie egy éves angyala Alfie, úgyhogy előszedtem a régi kedvencemet és keresztszemeztem egy A betűt kékkel. Utoljára a fiúk törölközőit hímeztem a kórházban. Szép emlékeket ébresztett ez a technika és szerintem hamarosan fel fog bukkanni még nálam. :)


Örülök, hogy Charlie készített képet, mert a körítésről és a pluszokról én nem.
Kérték a szervezők, hogy csokit és apróságokat is küldjünk. Írtam már, hogy bajban voltam, mert Charlie allergiás a diófélékre, úgyhogy nem nagyon akartam kockáztatni. Azért felfedezhettek valami magyarosat a képen, ami persze nem csoki. :)) Ezenkívül még egy bagoly repült hozzá, egy kis szivárványos fonal és nagyon megörültem, amikor az Ikeában találtam egy gombos párnahuzatot. :))


Thank you Charlie for the SWAP and the picture! :)

5 megjegyzés:

Piroseper írta...

A klasszikus keresztszemes A nagyon tetszik. A gulyásleves, pedig szerintem vicces, és ötletes. :)

Mák írta...

Nagyon klassz ajándékok!..


(((Picit más..nagyon más)))Te nem gondoltad még, hogy szavadalmaztatod a nyuszidat mint tányér alátét minta:D?Szerintem a te nyuszid illene az Ikea világába..Csak azért jutott eszembe, mert ahogy ránéztem a miniképedre totál olyan volt az a két kis fehér névjegyed messiről mintha ilyen tányéralátét lenne...ez volt az első gondolatom mielőtt megláttam és megnyitottam a bejegyzésedet..

Insh írta...

Mák, engem inkább egérpadra emlékeztet :D De szerintem ebben épp az a jó, hogy nem generálminta, sosem fog gépesítve készülni, egyedi, kézzel készült termékeken jelenik meg :)Ettől jóóó :)

Mák írta...

Insh szerintem férc nyuszija akkor is egyedi maradna ha maga a figura rajzos változata megjelenne tányéralátétként akárhol..Csak azért jutott eszembe az ikea, mert Ő is ott vásárolt gombos párnahuzatot és mondjuk szerintem macerás lenne normálisan használható tányéralátétet készíteni egyedileg...Ez a nyuszi meg pontosan az egyszerűsége miatt illik az ikea designe-ba..Mindegy..Csak eszembe jutott és leírtam.Nem akartam meggyőzni arról, hogy szerződjön le rá:D:D:D..

Fércművek írta...

Én szeretem ahol most tart a férc nyuszi - és itt bólogat mellettem, ő is meg van elégedve jelenlegi helyzetével :) - de ha egy nagy cég megkeresne, hogy elveimmel megegyező célokra, termékekre szeretné felhasználni valamelyik fércet, én biza nem mondanék nemet. :) Itt nyugtatok meg mindenkit, hogy még nem fenyeget ilyen veszély. :)