2010. május 15., szombat

Gyüjtemények

Korábban már írtam róla, hogy rengeteg - tulajdonképpen - értelmetlen gyüjteményem van, de mostanában sem kedvem, sem energiám, sem időm ilyesmivel foglalkozni. (Na jó, a dobozos zsepiknek még mindig nem tudok ellenállni. :) )

Aztán rájöttem, hogy gyüjtögetek én még mindig, csak teljesen új dolgokat.

Lassan egész szép kollekcióm lesz fércnyulakból. Mindenféle nyuszkókból, amik különböző technikával készültek és tőletek kaptam. Szép lassan bemutattam itt mindegyiket. Ez most a legújabb darab és ezt is imádom. Babrával csereberéltünk:


Ugye, hogy tündéri? :) Nagyon szépen köszönöm!

Szép gyüjtemény kezd kialakulni a gyerkőcök fércekkel című könyvtáramban is képek formájában. Ezt a képet Kwanderától kaptam:


Köszi, hogy feltehettem, mégha ilyen megkésve is. Kristófnak is köszönöm, hogy tetszett neki a fércmobil. :))

Egy másik könyvtárban pedig gyűlnek a képek a mások által készített nyuszkókról:


Ezeket a nyuszkókat Kriszta készítette. Köszönöm, hogy elküldted a képet. :)

Szóval ezek az én legújabb gyüjteményeim.

A végére egy kis megrendelésből fakadó újdonság. Nekem már vannak, de most kérésre készítettem még egy pár rajzszöget:

3 megjegyzés:

Borsheka írta...

A gyűjtögetésből nincs kigyógyulás! :)) Szépek! : )

Babra írta...

Dejó, hogy csináltál képet:) Ellopom majd a blogba:)

Fércművek írta...

Naná! :) Én köszönöm!